|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Wymiana czujnika temperatury paliwa
karolkos - Nie Lis 14, 2010 12:35 Temat postu: [R600] Wymiana czujnika temperatury paliwa Szukałem trochę na forum, ale nie wpadło mi w oczy nic w tym temacie. Otóż na klubowej stronce, w dziale "Zrób to sam" jest opis wymiany czujnika temperatury paliwa, który znajduje się w pompie. Postanowiłem się za to zabrać, ale..no właśnie. Pokrywa pompy jest przykręcona na 3 śruby typu torx i jedną bardzo nietypową i nijak nie mam pomysłu, czym można by ją odkręcić. Może ktoś z was wymieniał ten czujnik i ma obmyślony patent na odkręcenie tej właśnie śruby?
PHJOWI - Nie Lis 14, 2010 14:08
jeśli nie masz klucza , to natni ją piłką do metalu i następnie płaskim śrubokrętem wykręć.
Jugol - Nie Lis 14, 2010 14:51
Chester w swym tutku miał na myśli zapewne taki klucz : http://allegro.pl/klucz-u...1304056309.html
...ale trochę drogi jest , zawsze możesz zapytać znajomego elektryka, lub odkręcić to sposobem jaki podał Ci PHJOWI
karolkos - Nie Lis 14, 2010 15:28
Dzięki Panowie. Jutro może spróbuję, najpierw sposobem z nacięciem, a jak nie, to trza będzie kombinować klucz. Swoją drogą wpisując w google hasło z tutoriala "klucz elektryczny", całkiem co innego mi wyskakiwało.
Chester - Nie Lis 14, 2010 19:04
karolkos, jeśli masz nasadki calowe to możesz spróbować nabić jedna i na 99% powinno się dac odkręcic
karolkos - Pon Lis 15, 2010 13:26
Metoda podana przez PHJowi okazała się skuteczna, co prawda zamiast piłki do metalu, użyłem małej szlifierki kątowej z cieńką tarczą, ale najważniejsze że pomogło.Swoją drogą patent z tą śrubą moim zdaniem udał się konstruktorom średnio.
szoso - Pon Lis 15, 2010 15:09
karolkos napisał/a: | Swoją drogą patent z tą śrubą moim zdaniem udał się konstruktorom średnio |
może dlatego żebyś sam nie grzebał w pompie
TrAViShOn - Sob Lis 20, 2010 04:19
Się podepnę z zapytaniem
Mianowicie; falują nieznacznie obroty w mojej maszynie, aczkolwiek diagnostyka nie wykazuje błędu czujnika, o którym w temacie. Jak wyczytałem to zazwyczaj on jest winowajcą takiego stanu rzeczy i zastanawiam się jak to w inny sposób zweryfikowac i czy komp może po prostu nie widziec ewentualnej nieprawidłowości?
Nie chciałbym kasy bez sensu na nowy wydawac, nie mając gwarancji na zmianę obecnej sytuacji...
szoso - Sob Lis 20, 2010 09:59
falowanie może być też przez wiązkę pompy lub przez nastawnik
u mnie też jest delikatne falowanie
jeśli to by był czujnik temperatury paliwa to objawy byłyby poważniejsze no i wyszło by to w błędach
TrAViShOn - Sob Lis 20, 2010 14:20
Ano właśnie... 'nastawnik dozujący paliwo' już w sumie nie raz powracał w diagnostyce (kod 64 o ile dobrze pamiętam) ale raz na jakiś czas, i nie trzyma się pamięci po resecie i wszelkie objawy typu nierówna praca, szarpanie itp ustępują po to by za trzy, cztery miechy powrócić. Czy jest jakaś opcja przeczyszczenia go lub inny sposób by raz na zawsze się pozbyć problemu falowania permanentnego i "odświętowego" dławienia się po zaświeceniu CHECK64
szoso420 dzięki, teraz wiem, że czujnik paliwa jest ok'a
|
|