Zobacz temat - [mg zr] problem z trybem awaryjnym i lampką!!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [mg zr] problem z trybem awaryjnym i lampką!!

rybka4081 - Sro Lis 17, 2010 16:29
Temat postu: [mg zr] problem z trybem awaryjnym i lampką!!
Witam. 4 miesiące temu zapaliła mi się kontrolka i przestał działać pedał gazu.Auto rzekomo przeszło w tryb awaryjny.
Kontrolka swieci do dziś mimo iż byłem na kilku diagnostykach i nie ma błędów. Auto miesiąc temu przeszło remont , turbiny i układu chłodniczego łącznie z czujnikami temperatury i uszcelką pod głowicę.
Wczoraj rano po odpaleniu znów przestał działać pedał gazu, po chwili działał normalnie

Co powoduje mój problem? i dlaczego ciągle trapi mnie swiecąca lampka

Dodam iż posiadam swój interfejs elm 327 ostatnio kupiłem i programy takie jak pcmscan czy elm master nie pokazują błędów

dodam w załączniku foto

Proszę o porady i dziękuję

Jugol - Sro Lis 17, 2010 17:31

Do sprawdzenia wiązka potencjometra gazu, ew. potencjometr gazu do wymiany. Ale jak raz masz gaz, a raz go nie masz, to bardziej wiązka do sprawdzenia.
maniaq - Czw Lis 18, 2010 10:09

czyzbys mial HGF-a w deislu i to bylo poowdem remontu ?

Czym dokladnie sie objawia problem, check engine rozumiem, jak auto ma jakeis awarie np cos nie styka, nie dziala jak trzeba to sie blad zapamietuje czesto i dlatego kontrolka sie moze palic ciagle.

Czy jest jakakolwiek reakcja gazu na naciskanie? Czy jak jest ta awaria to nic nie reaguje ?

bociannielot - Czw Lis 18, 2010 12:04

ZTCP ta lampka tak sama nie zgaśnie, jak nie widzi błedów to poszukaj kogoś z kompem który go zobaczy :ok: . Wtedy go zgasi i jak się nie pojawi to luz, a jak się pojawi no to trzeba będzie usunąć przyczynę powstania błędu.

Wymieniałeś uszczelkę pod głowicą w diesel'u :?: :shock: .

rybka4081 - Czw Lis 18, 2010 16:02

wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo była taka potrzeba, od tak nie było to robione.ciągle gotowała się w nim woda mimo iż wymieniony był termostat a pompa była ok.

co do tego błędu to pedał gazu nie działał jak zapaliła się kontrolka, co do komputerów i błędów to był podłączony minimum na 7 i nikt nic nie znalazł więc nie ma sensu płacic ciągle za podłączenie jak nie ma żadnych efektów. sprawdzę ten potencjometr

maniaq - Czw Lis 18, 2010 16:09

Zasadnicze pytanie - czy byl podpiety pod komputer T4, ktory zdiagnozuje wszystkie bledy w MG ?

Czy pokazaly komputery jakies bledy >?


Z tego co wiem uszczelka jest skutkiem gotowania sie auta, a nie na odwrot, wiec jak sie gotowalo auto -to padla uszczelka w wyniku tego. Uszczelka nie byla przyczyna . Co zatem bylo HGF-a w dieslu >?

rybka4081 - Czw Lis 18, 2010 17:44

CO do ukladu chłodniczego był robiony bo gotowała się woda,tak jak pisałem prędzej co do turbiny to brała dosc mocno olej dlatego była regenerowana.Pisałem tylko o tym dlatego by napisac co robiłem w aucie po zaistniałym problemem z trybem awaryjnym. Temat z układem chłodniczym jest już dawno rozwiązany turbo teraz jest szczelne.ten temat zamknięty.
problem zostaje z trybem awaryjnym, a co do komputerów to nie wiem czy jakiś z nich był t4 bo nie pytałem o to jaki kto ma sprzęt

maniaq - Czw Lis 18, 2010 22:18

Komputer jest o tyle wazny, ze uniwersalne moga nie czytac wszystkich bledow, a T4 jest to roverkowy komputer serwisowy, ktory da pelna diagnoze ;)

O HGF pytam, bo w dieslach to rzadkie zjawisko. Co bylo przyczyna gotowania sie ?

Turbina to rzecz eksploatacyjna, a uszczelka to juz predzej awaria w dieslu mozna nazwac ;) stad ta ciekawosc tylko...

rybka4081 - Sob Lis 20, 2010 15:15
Temat postu: [mg]
cZY ORIENTUJECIE SIĘ CZY KTOŚ MA W WOJ KUJ-POM TAKI KOMPUTER T4? PODJECHAŁBYM I SPRAWDZIŁ