|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [mg zr] problem z trybem awaryjnym i lampką!!
rybka4081 - Sro Lis 17, 2010 16:29 Temat postu: [mg zr] problem z trybem awaryjnym i lampką!! Witam. 4 miesiące temu zapaliła mi się kontrolka i przestał działać pedał gazu.Auto rzekomo przeszło w tryb awaryjny.
Kontrolka swieci do dziś mimo iż byłem na kilku diagnostykach i nie ma błędów. Auto miesiąc temu przeszło remont , turbiny i układu chłodniczego łącznie z czujnikami temperatury i uszcelką pod głowicę.
Wczoraj rano po odpaleniu znów przestał działać pedał gazu, po chwili działał normalnie
Co powoduje mój problem? i dlaczego ciągle trapi mnie swiecąca lampka
Dodam iż posiadam swój interfejs elm 327 ostatnio kupiłem i programy takie jak pcmscan czy elm master nie pokazują błędów
dodam w załączniku foto
Proszę o porady i dziękuję
Jugol - Sro Lis 17, 2010 17:31
Do sprawdzenia wiązka potencjometra gazu, ew. potencjometr gazu do wymiany. Ale jak raz masz gaz, a raz go nie masz, to bardziej wiązka do sprawdzenia.
maniaq - Czw Lis 18, 2010 10:09
czyzbys mial HGF-a w deislu i to bylo poowdem remontu ?
Czym dokladnie sie objawia problem, check engine rozumiem, jak auto ma jakeis awarie np cos nie styka, nie dziala jak trzeba to sie blad zapamietuje czesto i dlatego kontrolka sie moze palic ciagle.
Czy jest jakakolwiek reakcja gazu na naciskanie? Czy jak jest ta awaria to nic nie reaguje ?
bociannielot - Czw Lis 18, 2010 12:04
ZTCP ta lampka tak sama nie zgaśnie, jak nie widzi błedów to poszukaj kogoś z kompem który go zobaczy :ok: . Wtedy go zgasi i jak się nie pojawi to luz, a jak się pojawi no to trzeba będzie usunąć przyczynę powstania błędu.
Wymieniałeś uszczelkę pod głowicą w diesel'u :?: :shock: .
rybka4081 - Czw Lis 18, 2010 16:02
wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo była taka potrzeba, od tak nie było to robione.ciągle gotowała się w nim woda mimo iż wymieniony był termostat a pompa była ok.
co do tego błędu to pedał gazu nie działał jak zapaliła się kontrolka, co do komputerów i błędów to był podłączony minimum na 7 i nikt nic nie znalazł więc nie ma sensu płacic ciągle za podłączenie jak nie ma żadnych efektów. sprawdzę ten potencjometr
maniaq - Czw Lis 18, 2010 16:09
Zasadnicze pytanie - czy byl podpiety pod komputer T4, ktory zdiagnozuje wszystkie bledy w MG ?
Czy pokazaly komputery jakies bledy >?
Z tego co wiem uszczelka jest skutkiem gotowania sie auta, a nie na odwrot, wiec jak sie gotowalo auto -to padla uszczelka w wyniku tego. Uszczelka nie byla przyczyna . Co zatem bylo HGF-a w dieslu >?
rybka4081 - Czw Lis 18, 2010 17:44
CO do ukladu chłodniczego był robiony bo gotowała się woda,tak jak pisałem prędzej co do turbiny to brała dosc mocno olej dlatego była regenerowana.Pisałem tylko o tym dlatego by napisac co robiłem w aucie po zaistniałym problemem z trybem awaryjnym. Temat z układem chłodniczym jest już dawno rozwiązany turbo teraz jest szczelne.ten temat zamknięty.
problem zostaje z trybem awaryjnym, a co do komputerów to nie wiem czy jakiś z nich był t4 bo nie pytałem o to jaki kto ma sprzęt
maniaq - Czw Lis 18, 2010 22:18
Komputer jest o tyle wazny, ze uniwersalne moga nie czytac wszystkich bledow, a T4 jest to roverkowy komputer serwisowy, ktory da pelna diagnoze
O HGF pytam, bo w dieslach to rzadkie zjawisko. Co bylo przyczyna gotowania sie ?
Turbina to rzecz eksploatacyjna, a uszczelka to juz predzej awaria w dieslu mozna nazwac stad ta ciekawosc tylko...
rybka4081 - Sob Lis 20, 2010 15:15 Temat postu: [mg] cZY ORIENTUJECIE SIĘ CZY KTOŚ MA W WOJ KUJ-POM TAKI KOMPUTER T4? PODJECHAŁBYM I SPRAWDZIŁ
|
|