Zobacz temat - [R600] Wymiana uszczelki pod glowicę
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Wymiana uszczelki pod glowicę

chudy_oss - Pią Lis 26, 2010 20:58
Temat postu: [R600] Wymiana uszczelki pod glowicę
witam serdecznie wszystkich uzytkowników Roverkow. problem mój dotyczy uszczelki pod głowica która prawdopodonie poszla przynajmniej tak stwierdził mechanik. Uswiadomił mi również ze niby naprawa jest bardzo ryzykowna ponieważ blok mógł sie skrzywić i wtedy oprócz głowicy trzeba bedzie oddac również blok do planowania. W sumie sam nie wiem czy oddac do niego ten samochód bo niby jest dobrym mechanikiem ale osobiście go nie znam jedynie z opini. Może ktoś z was podpowie mi jak naprawdę jest z tą naprawą ?? ? No i jeśli by ktoś znał lub mógł polecić mechanika z okolic Gniezna lub ewentualnie Poznania??? No i jeszcze jedno pytanie : jakie mogą być koszty naprawy?? Bo jak wiadomo ida święta i każdy grosz sie teraz liczy:)
Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Perez - Sob Lis 27, 2010 14:05

Zazwyczaj przy wymianie uszczelki pod glowica planuje sie blok.
chudy_oss - Sob Lis 27, 2010 20:47

to oznacza ze przy wymianie uszczelki pod glowica trzeba rozebrac cały silnik??? widzialem juz wymianie takich uszczelek ale silnika nie trzeba bylo wyciagac.
Perez - Sob Lis 27, 2010 21:02

Jezeli sie pokrzywilo w wyniku przegrzania to tak, ale zazwyczaj planuje sie glowice. Wymiana uszczelki bez sprawdzenia czy wszystko jest proste to partactwo.
BorysOpole - Nie Lis 28, 2010 00:19

W tych silnikach bardzo rzadko pada uszczelka, pojedź jeszcze do innych mechaników na diagnoze, a tak wogóle dlaczego stwierdzono że padła uszczelka ?
chudy_oss - Nie Lis 28, 2010 14:36

ubywa plynu chlodzacego i jak jest zimny silnik to wyraznie widać ze pomiędzy głowica a kolektorem wydechowym wycieka ten płyn (w sumie gdyby uszczelka od kolektora była szczelna nie było by to łatwe do stwierdzenia ze akurat tam wycieka). jak sie samochód rozgrzeje to waz od termostatu jest tak twardy ze nie idzie co nawet zdusic dopiero robi się normalny gdy sie odkreci korek od zbiorniczka wyrównawczego lecz kiedy jest odkrecony i termostat pusci to robi sie takie cisnienie w zbiorniczku ze płyn az wylatuje. ogolnie tego płynu nie ubywa duzo ale jednak trzeba co jakis czas dolac pare setek. a byłem na diagnozie u 2 mechanikow i obydwoje tak stwierdzili tylko ze 1 z nich to niestety boi sie robic roverków .