Zobacz temat - [Rover 45] Pomoc przy kupnie ROVERka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 45] Pomoc przy kupnie ROVERka

Crom - Wto Lis 30, 2010 12:32
Temat postu: [Rover 45] Pomoc przy kupnie ROVERka
Witam,

To mój pierwszy post i bardzo możliwe, że nie ostatni, jeśli zostanę szczęśliwym posiadaczkem ROVERka ;)

Chcę kupić Rovera 45, przekonał mnie do siebie dobrym wyposażeniem, niebanalnym wyglądem i jak dla mnie wystarczającą mocą.
Znalazłem dość intrygującą ofertę i nie jestem co do niej przekonany.
Rover 45 z 2001 roku, świeżo sprowadzony z Niemiec, do opłat, silnik 1.4 103 KM i tutaj ciekawostka: przebieg - 48 000 km. Auto na zdjęciach prezentuje się idealnie. W piątek jestem umówiony na oględziny, jazdę próbną i tym podobne. I tutaj zwracam się do Was. Jak sprawdzić autentyczność przebiegu w tym modelu. Jak ocenić, czy po paru tysiącach km auto wyzionie ducha? Na co najlepiej zwracać uwagę i co sprawdzać?

Czytałem trochę lektur na temat sprawdzania autentyczności przebiegu i tego, czy auto jeszcze posłuży. Napotkałem się na metodę mierzenia ciśnienia w cylindrach. Robi się to u mechanika i kosztuje 2 stówki. Mierzą ciśnienie w cylindrach i porównują do siebie. Jeśli różnica nie przekracza 10%, to znaczy, że silnik jeszcze posłuży.

Proszę jedynie o wypisanie tych usterek, które występują najczęściej w tych modelach i jak je sprawdzić?

Nie piszcie tylko o przetartych fotelach, kierownicy, tapicerce czy gałce zmiany biegów, bo na zdjęciach widać, że są jak nowe (możliwe, że kupione, możliwe, że fabryczne).

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc! ;)

>> ZDJĘCIA SAMOCHODU <<

Galerię robiłem ja, nie myślcie, że to aukcja czy tak wygląda oferta :)

Mały edit:
Zapomniałem dodać opisu oferty.
Cytat:
AUTO ŚWIEŻO SPROWADZONE Z NIEMIEC, CZYSTE I ZADBANE, LAKIER BEZ RYS, WNĘTRZE JAK NOWE, PEŁNA DOKUMENTACJA, MOŻLIWOŚĆ POWROTU NA KOŁACH PO WYKUPIENIU UBEZPIECZENIA(90ZŁ/30DNI)BEZWYPADKOWY

Ferrus - Sro Gru 01, 2010 12:13

Witamy Cię serdecznie Crom :cool:

Na początku powiem Ci, że niektórzy koledzy uważają, że 1.4 to mało dla tego autka, ale ja mam 1.8 więc nie mogę tu narzekać :razz:
Jeżeli szukasz typowej usterki to oczywiście uszczelka pod głowicą, ale już na zdjęciach widać że zbiorniczek płynu chłodniczego jest czysty. Dla pewności możesz sprawdzić czy jakaś maź tam nie pływa albo czy olej nie jest w kolorze kawy z mlekiem ;)
Rzeczą też częstą, ale i łatwą do naprawy jest nawiew (czasami nie działa jeden lub dwa pierwsze stopnie) ale oporniczek + lutownica i w kwadrans do ogarnięcia.

Ten wybrany przez Ciebie model prezentuje się nieźle :ok:
Ładna kolorystyka, miłe wnętrze :ok:
A jak z jego ceną? Bo wyposażenie zakładam że pełne? :ok:

...
Z ciekawostek zdjęciowych intryguje mnie ilość zardzewiałych mocowań, nakrętek itp. które widać wokół silnika. :nook:
Mam ten sam rocznik i tak to nie wygląda :shock: Mam wrażenie jakby... pływał?
I lewego amortyzatora mocowanie/lub sam amorek wygląda na nowy.

orson - Czw Gru 02, 2010 20:14

Powiem tak - 1.4 w tym samochodzie to jak to na zlocie w Bystrym opisal jeden z klubowiczow, podczas goracej dyskusji z fanami marki z gwiazda, opisujac niezniszczalny model 123 w slabym dieselu -> "toczyc sie toczy a zycie przelatuje obok".
Andrzej_1272 - Czw Gru 02, 2010 21:47

Autko wygląda na zdjęciach :ok: ,jeśli będziesz chciał go kupić polecam:wizytę na stacji diagnostycznej,niech go obejrzą dokładnie i jeśli masz możliwość,sprawdź go na kompie T4.Co do ładnych zbiorniczków,czy małych przebiegów,lub książek serwisowych z ładnymi wpisami.Ostrzegam.Czasem mijają się z prawdą.Jedz oglądać z kimś autko,najlepiej znajomy mechanik.Życzę miłego oglądania :!: Ja mam ten silnik i ten rocznik,głównie poruszam się po mieście.I dla mnie :ok: