|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT] Amortyzator przód - wyciek, wymiana
rodi_ - Nie Gru 05, 2010 13:56 Temat postu: [MG ZT] Amortyzator przód - wyciek, wymiana Witam,
wczoraj wymieniajac olej zauwazylem ze w okolicy amortyzatora mam zachlapane olejem. Czy ten olej wylal sie z amortyzatora, czy moze gdzies w okolicy jest jakis inny przewod z ktorego moze tak lac olej?
fotki jak to wygladalo od spodu i z za kola
dzieki za info
domel-x - Nie Gru 05, 2010 14:14
jedż na szarpaki ,w angliku mam to samo (zmieniałem do siebie łożyska amortyzatora)amor jest cały w oleju i po zdjeciu sprezyny sam sobie spadł na dół ewidentnie amortyzator do wymiany
dukat11 - Nie Gru 05, 2010 14:32
U mnie jak wylał amorek z tyłu wyglądał dokładnie tak samo ale dla pewności odwiedź trzepaki i sprawdź amorki
rodi_ - Nie Gru 05, 2010 15:45
Tez wlasnie to podejrzewalem, z szarpakami to moze byc maly problem. Malo ktore zaklady tu w Irlandi maja takie urzadzenia.
Teraz wlasnie bede mial dylemat, czy zmieniac same amorki(oryginalne na przod 300e)? Czy dolozyc i zalozyc gwintowane zawieszenie?
domel-x - Nie Gru 05, 2010 23:27
rodi_ napisał/a: | Malo ktore zaklady tu w Irlandi maja takie urzadzenia |
to jak sprawdzają skuteczność amortyzatorów ?
rodi_ napisał/a: | Czy dolozyc i zalozyc gwintowane zawieszenie? |
mysle ze niema sesu zakładać amortyzatorów gwintowanych ,to raczej do sportowej jazdy ,no i bys musiał komplet wymienic
apples - Nie Gru 05, 2010 23:36
rodi_ napisał/a: | zy zmieniac same amorki(oryginalne na przod 300e)? | Oryginalne to Delphi. Chyba trochę taniej http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001542
rodi_ - Czw Gru 16, 2010 01:04
no i zawieszenie kupione, teraz tylko jakos to zalozyc i bedzie ok
apples - Czw Gru 16, 2010 08:40
rodi_, jakiej firmy jest ten komplet? Napisz może tez gdzie kupiłeś i po założeniu jak się spisuje bo pewnie inni ZT będą zainteresowani.
domel-x - Czw Gru 16, 2010 09:38
rodi_, do tego kompletu masz nowe poduszki ?jak mozesz zrób fotke górnego mocowania
rodi_ - Czw Gru 16, 2010 10:30
w komplecie nie ma gornych poduszek, zobaczymy jak to wyjdzie jak sie za to zabiore. W najgorszym wypadku bede musial dokupic gorne mocowanie z regulacja. Jak bede zakladal to beda fotki i opis co z czym i za ile. koszt na chwile obecna to 220£, chyba ze dojdzie tez mocowanie.
Robote zaczne dopiero w styczniu, bo teraz na swieta przyjezdzam
arcisir2 - Nie Cze 05, 2011 15:41
Witam,
gdzie kupiłeś amorki? bo jestem w podobnym położeniu, dołaczyłem sie do tematu z cieknącym amorkiem i póki co odp nie otrzymałem, - sprawdzałem juz ceny na ebayu i ceny wahają się od 70 do 150 funciaków za same amorki za sztukę ... wstawiłes już je i ile zapłaciłeś za service? dzieki za odp.
rodi_ - Pon Cze 06, 2011 10:57
Caly zestaw pochodzi z BMW 3, i bylo sporo rzeczy do dopasowania. Tyl wlasciwie pasuje bez przerabiania, jeden otwor bylo trzeba rozwiercic.
A jesli chodzi o przod to tu bylo sporo do zrobienia:
gorne mocowania, mocowanie lacznika stabilizatora.
Ogolnie komus kto chce zachowac jakies resztki komfortu odradzam. Po zalozeniu sportowych gornych mocowan jest strasznie twardy.
Teraz pewnie kupilbym oryginalne i nie bawil sie w te wszystkie przerobki
arcisir2 - Pon Cze 06, 2011 16:57
Jaka jest różnica pomiędzy gazowym a olejowym amorkiem i który lepiej kupić? jeśli chodzi o komfort jazdy to który lepszy ?
|
|