|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [MG ZS] Dmuchawa działa tylko na 3 i 4 trybie
Armandoo - Wto Gru 07, 2010 00:44 Temat postu: [MG ZS] Dmuchawa działa tylko na 3 i 4 trybie Hej,
jade sobie dzisiaj autem i nagle zaczynają parować mi szyby. Patrze a tu w ogole nie leci powietrze z nawiewu na szybę chociaż ustawione jest na moc 2.
Kręce poketłem i okazuje się , że dmucha działa tylko na trybie 3 i 4. Pozostałe cisza.
O co chodzi ?
Pomóżcie dobrzy ludzie bo zima i idzie zwariować z tą upierdliwą dmuchawą
kasjopea - Wto Gru 07, 2010 00:50
http://www.roverki.pl/por...m-z-biegow.html
Armandoo - Wto Gru 07, 2010 01:03
Ale
Jaki elegancki artykuł...fajne , dziękuje koleżanko ( dałem Pomógł )
Pytanie jeszcze gdzie ja kupie w Warszawie taki rezystorek i czy to się łatwo wymienia czy trzeba coś lutować itp.
kasjopea - Wto Gru 07, 2010 01:09
To już sobie sam poszukaj
Z tego co koledzy pisali wielokrotnie dostać można bez problemu i naprawa nie trawa długo. Ale tak jak napisałam - warto użyć 'szukajki', bo z elektry to miałam słabo na studiach .
[ Dodano: Wto Gru 07, 2010 01:09 ]
Zobacz tutaj http://forum.roverki.eu/v...zystor+dmuchawy
Armandoo - Wto Gru 07, 2010 01:10
Hehe...luz...ja elektrycznie jestem trochę ograniczony umysłowo - choć myślę , że z rezystorkiem dam radę.
Dzięki Ci Pani Kochana
Mix - Wto Gru 07, 2010 13:36
Armandoo napisał/a: | gdzie ja kupie w Warszawie taki rezystorek |
Możesz zobaczyć w sklepie Bomis (Gomis) - kiedyś tam kupowałem. Wiem, że do niedawna mieścili się na ul. Okrzei, teraz przenieśli się na Jagiellońską.
Podaję namiary wg. Zumi:
Gomis
Jagiellońska 5a, 03-721 Warszawa
Tel.: (22) 619-47-60
Fax: (22) 619-47-60
[ Dodano: Wto Gru 07, 2010 13:36 ]
BTW - jest jeszcze sklep na ulicy Laurowej lub Leszczynowej (Tarchomin), nie pamiętam dokładnie. Jeśli masz bliżej, możesz też sobaczyć. Mają sporo różnych drobiazgów elektronicznych, może będą mieli rezystorki
Pawkaz - Wto Gru 07, 2010 13:59
Sadze, ze u Tomiego dostaniesz.Tomateam.pl.Sam musze to kupic, bo wieje na 3 i 4
Armandoo - Wto Gru 07, 2010 19:38
Widzę , że wymiana tych rezystorków równa się lutowanie , wiedza elektryczne etc..
Tutaj przeczytałem http://forum.roverki.eu/v...c53082e44004fd1
Powiedzcie mi czy nie moge tego kupić od jakiegoś używanego angola Rovera i nic nie lutować . Jakieś skomplikowane się to dla mnie robi.
Może mi ktoś opisać co trzeba robić aby to wymienić.
andrew0503 - Wto Gru 07, 2010 21:41
Ja zakupiłem u Tomiego nówkę valeo za 77zł bo też zależało mi na czasie, wymieniłem. A teraz bawię się z z regeneracją starego opornika dmuchawy, bo też elektryk ze mnie żaden. A valeo się sprawdza.
Armandoo - Wto Gru 07, 2010 22:11
andrew0503 a ten opornik od Tomiego to ten http://www.tomateam.pl/sk...ntylacja&c=1531
Rozumiem , że wymiana polega na odkręceniu schowka i prostej podmianie opornika ?
andrew0503 - Wto Gru 07, 2010 22:21
Tak, ten sam. Dla pewności możesz zadzwonić i się upewnić, ale w Mg Zs i R45 pewnie to samo. Dokładnie, odkręcasz schowek, 4cztery śrubki, po prawej stronie masz opornik dmuchawy, wypinasz kostkę, odkręcasz dwie śrubki i gotowe, opornik w rękach.
Armandoo - Wto Gru 07, 2010 22:40
Dzięki , z mojej strony temat zamknięty. Poszło "Pomógł"
andrew0503 - Wto Gru 07, 2010 22:52
Ech, też dziękuję, że mogłem pomóc. Na allegro też są te oporniki za ok.68 zł, niby tylko do R45, ale myślę, że to samo. A w zasadzie jestem pewien. Aha i potrzebny będzie w miarę krótki wkrętak do odkręcenia dwóch śrubek rezystorka. Pozdrawiam.
Pawkaz - Wto Gru 07, 2010 22:58
andrew0503 a wiesz moze czy wymiana w Kanciaku jest tez tak prosta ?
andrew0503 - Wto Gru 07, 2010 23:13
No 100%, pewności nie mam, ale rezystorek jest też za schowkiem, też przykręcony na dwie śrubki. W zasadzie dostęp powinien być ten sam, dla średnio uzdolnionej osoby jak ja nie powinno być problemu, nawet przy -15 na dworze.
Pawkaz - Wto Gru 07, 2010 23:18
Ok dziekuje za informacje
PHJOWI - Sro Gru 08, 2010 19:28
kup cała sekcje w intercarsie od 25 rovera maja szkoda zachodu z kleceniem przepalonych starych badziew , zamontować nówkę i 4 lata spokój
Kot - Sro Gru 08, 2010 21:29
a ja sobie sam zlutowalem i zamiast 80 zlotyczh zaplacilem 2.40 i chwile roboty... no chyba ze ktos jest bogaty
sobrus - Wto Gru 14, 2010 08:08
Kupowanie nówki jest bez sensu, bo konstrukcja jest wadliwa - kiedyś i tak sie przepali (choć w sumie pewnie do tego czasu zmienimy samochód ). Rozgrzewajace sie do czerwonosci cienkie druty oporowe jakoś do mnie nie przemawiają.
Najlepiej wlutować oporniki ceramiczne za kilkadziesiąt gr sztuka i zapomnieć o temacie.
Operacja jest banalnie prosta.
|
|