|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] klopot z przyspieszeniem
sasza92 - Czw Gru 09, 2010 15:08 Temat postu: [R25] klopot z przyspieszeniem Witam ! Posiadam rover streetwise 2.0 iTD z 2003r 101 ps ,czy to normalne , ze rozwija sie do 145km/h , turbina zostala wymieniana i fakt pieknie mruczy co w nim moze byc ? Mam go od roku i jak mialem 2.000 obrotów to powiedzmy ze mnial tego kopa a od tygodnia jest cos z nim nie tak bo nie czuc mocy . Siedzialem u kumpla w R25 i tak smiga ze hohoho . pomóżcie
bociannielot - Czw Gru 09, 2010 15:19
Odepnij wtyczkę od przepływomierza, jeśli po tym zabiegu wszystko wróci do normy to znaczy, że to jego wina, w takim wypadku najpierw rozbieramy przepławkę w celu wyczyszczenia wkładu w benzynie ekstrakcyjnej, a jeśli nie pomoże to kupujemy przepływkę boscha od astry/fiata(dokładne oznaczenia można znaleźć na forum) i przekładamy sam wkład(marne kilkaset złotych oszczędności, a cieszy).
sasza92 - Czw Gru 09, 2010 15:25
Przeplywka zostala odpieta i jest bez zmiany,przeczyscilem ja dla swietego spokoju. Tak wiec to nie to ...:(
bociannielot - Czw Gru 09, 2010 15:44
jak naciśniesz pedał gazu to nie masz odcięcia przy 4000 obrotów?? komputer nie pokazuje żadnych błędów?
szoso - Czw Gru 09, 2010 15:50
takie objawy miałem jak mi przyłapało paliwo, Rover leciał max do 140km/h i hamulec
zmieniłem filtr, zalałem Dynamica i wszystko wróciło do normy
sasza92 - Czw Gru 09, 2010 15:52
Coś ty ,normalnie wkreca sie do 5.000 a jak mu daje w pedal na biegach to czuje jak bym mnial z 70 konikow i zadna rewelka ...
[ Dodano: Czw Gru 09, 2010 15:52 ]
tyle ze od samego poczatku czyli od roku jak go mam on nie ma az takiego kopa a teraz to wogole obsiadl mi,nie kopci nic dziwnego nie wydaje,obroty w normie
Jugol - Czw Gru 09, 2010 16:06
sasza filtry wymieniane regularnie: powietrza, paliwa
sasza92 - Czw Gru 09, 2010 16:28
tak jestem po wymianie filtrow i oleju Castrola. Wspomne jeszcze ze na 2,3,4 i 5 biegu od 4.200 obrotow auto dalej nie ma checi sie wkrecic
Jugol - Czw Gru 09, 2010 16:31
...bo te 4200 obr. to już jest końcówka jego możliwości i nie poczujesz wciśnięcia w fotel, ale pręd.max. którą osiągasz jest ewidentnie za mała A jaki masz przebieg
sasza92 - Czw Gru 09, 2010 16:51
127.000 km , drazni mnie ta predkosc bo jak mam 130 to albo redukuje na 4 albo daje spokój bo wiem ze nie dam rady akurat ta wada jest od samego pocztaku kupna samochodu
bociannielot - Pią Gru 10, 2010 10:24
Jedyne co mi po głowie chodzi to spróbować pod kompa roverkowego się podłączyć Jest szansa że coś wykaże, chociaż, jeśli się check engine nie pali to dziwne...
mirwin - Pią Gru 10, 2010 11:22
A może sprzęgło sie ślizga lub łapa sprzegła sie zatarła.
admmic - Pon Gru 20, 2010 21:30
Może jest jakaś minimalna nieszczelność w układzie paliwowym i do pompy może dochodzi paliwo z powietrzem co znacznie zmniejsza moc samochodu... Sam przerabiałem ten problem u siebie i aby wykryć taką usterkę najlepiej będzie założyć tuż przed pompą paliwową przeźroczysty wężyk i przy pracującym silniku można sprawdzić czy niema baniek powietrza w paliwie. Inna możliwa przyczyna to nieszczelność węży od IC ...
Krzysi3k - Pon Gru 20, 2010 21:59
Właśnie też bym obstawiał pęknięcie rury od IC, albo nieszczelność jakąś dolotu.
|
|