Zobacz temat - [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h

borek88 - Sro Gru 29, 2010 16:43
Temat postu: [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
witam moze ktos mierzyl orientacyjnie +/- 1sek. nawet przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
przyjmijmy wartosci predkosci z licznika
moje auto r45 idt 2000r

0-100km/h 17,1
60-100km/h 11,5
ogolnie wydaje mi sie ze tragedia ale zapytam innych bo szukam przyczyn takiego stanu a moze mi sie tylko wydaje
pomiar robiony stoperem w telefonie
droga byla czarna ale troche mokra

BoloSr - Sro Gru 29, 2010 17:20
Temat postu: Re: [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
borek88 napisał/a:
witam moze ktos mierzyl orientacyjnie +/- 1sek. nawet przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
przyjmijmy wartosci predkosci z licznika
moje auto r45 idt 2000r

0-100km/h 17,1
60-100km/h 11,5
ogolnie wydaje mi sie ze tragedia ale zapytam innych bo szukam przyczyn takiego stanu a moze mi sie tylko wydaje
pomiar robiony stoperem w telefonie
droga byla czarna ale troche mokra


według mnie takie rzeczy to powinno sie robic w lepszych warunkach bo tak to pewnie sie slizgales a nie jechales i stad takie dziiwne wyniki :)

borek88 - Sro Gru 29, 2010 17:35

bylo to na dobrej drodze zero lodu
juz kiedys sprawdzalem i to samo
a tym bardziej na 4 biegu od 60-100 to zero poslizgu

Brt - Sro Gru 29, 2010 20:44

no szału nie ma :( ....... powinieneś wyrobić się w max 12 sekund do 100 i poniżej 9 sekund w zakresie 60 - 100 :ok:
borek88 - Sro Gru 29, 2010 21:15

wiec co moze byc??
przeplywka po odpieciu jeszcze gorzej
egr najpierw wyczyszczony dzis zalepiony
odma wywalona
wtryski sprawdzone w dodatku od sdi
kat wywalony
filtry paliwa powietrza maja okolo 5tys bo wymieniane z olejem
czy map sensor moze cos miec wspolnego??
napewno bylo lepiej wczesniej bo po wymianie wtryskow udalo mi sie porobic znajomego w a4 125KM
tyle ze pozniej prawdopodobnie przez czesciowo nie droza odm'e wywalilo mi uszczelniac na turbinie choc najpierw dawalem wtryski do regulacji bo nie wiadomo czemu kopci ale oddawali i mowili ze podregolowali i ze nie one byly powodem kopcenia
wiec myslalem ze cos oni z wtryskami zrobili ale kolejny pompiarz na maszynie sprawdzil i powiedzial ze wszystkie 4 w okoliczy 190baro i jest oki
akcja regeneracja turbo sporo stow lzejszy
a oni ze turbo procz uszczelniacza/uszczeki czy cos takiego oki ale za cala podstawowa regeneracje trzebabylo zaplacic
ladna jak z fabryki plomby itp
cisnienie ustawili oki bo 0.9-1bar pokazuje jak manometr podlaczalem
nie mam pomyslu
procz tego map sensora
bylem na testbooku w sprawie bledu pompy
i jedyne co sie nie zgadzolo jowiemu przy ogolnej diagnostyce to jakas jedna wartosc i powiedzial zebym sprawdzil przeplywke i egr-a bo to pewnie cos z tego
ale to i to sprawdzilem i niby oki

piterek1812 - Sro Gru 29, 2010 21:33

W moim roverku są bardzo podobne osiągi. Po podłączeniu do komputera nie było błędów ale mechanik u którego byłem powiedział mi że to na pewno wada mechaniczna a nie elektronika dodał że mogę mieć przestawiony rozrząd bądź coś z pompą wtryskową, to wywnioskował po dość głośnym 'klekocie' nawet jak na diesla.
bizon - Sro Gru 29, 2010 21:37

borek88 napisał/a:
czy map sensor moze cos miec wspolnego??

mi na uszkodzonym map sensorze strasznie mulil ale mi wywalalo blad

borek88 - Sro Gru 29, 2010 21:43

blad na testbooku czy cos sie zapalalo??
kopcil albo cos?? czy tylko muł??

bizon - Sro Gru 29, 2010 23:01

Check engine sie swiecil i jak wymigiwalem to wychodzily bledy:
-map sensor wysokie napiecie
-map sensor niskie napiecie
-map sensor mozliwe uszkodzenie.
Okazalo sie ze byl uszkodzony i wezyk i jeden z kabli.
Gdy naprawilem usterke roznica w przyspieszeniu byla duza i wyraznie dostrzegalna. Nie mierzylem ile sek mam do 100 ale mysle ze cos kolo tego co napisalBrt,

Wczesniej gdy jechalem nawet pod minimalna gorke to ledwo przyspieszal

borek88 - Czw Gru 30, 2010 10:29

bizon, samo 60-100 jak mozesz sprawdz gdzies na nie osniezonej ukicy bo to proste bezpieczne i nie obciaza jakos auta

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 10:29 ]
na 4 biegu trzeba sprawdzac
i pisac prawde nikt nie bedzie sie smial bo raczej nikt gorszego wyniku miec nie bedzie

bizon - Sro Sty 05, 2011 17:52

borek88, okolo 7 sek, 60-100 na czwartym biegu
szoso - Sro Sty 05, 2011 17:58

bizon napisał/a:
okolo 7 sek, 60-100 na czwartym biegu

to jest twój pomiar? Ty masz 400 a On ma 45 więc pomiary będą się różniły, chodzi oczywiście o silnik :wink:

bizon - Sro Sty 05, 2011 18:38

szoso420 napisał/a:
pomiary będą się różniły

domyslam sie, ale skoro kolega zapytal to odpowiedzialem :)

borek88 - Sro Sty 05, 2011 18:38

ale zawsze to diesel buda ta sama tyle ze program troche inny
prawde mowiac u mnie sa wtryski od sdi czyli dzieki bizon, za pomiar
ja wlasnie dzis mierzylem bez filtra (mimo ze wymieniam co 10k z olejem tak jak inne filtry to moze cos nie halo bylo bo jednak po 5czy6k km mogl sie zabrudzic.
0-100km/h 15,7
60-100km/h 10,5
wiec troche czasy sie poprawily ale nadal nie to.
a filtr zawsze opor stawia wiec jak kupie nowy to moze minimalnie to pomoze

Markzo - Czw Sty 06, 2011 10:29

a turbo masz sprawne?
Raptile - Czw Sty 06, 2011 10:38

Taka sama sugestia Co Markzo, miałem takie czasy przy nieszczelnym dolocie
borek88 - Pią Sty 07, 2011 12:48

niby cisnienie do 0-9 1bara dobija weze sa twarde ale czy jakas mala nie szczelnosc to nie wiem;/
turbo zaczelo walic olej i przez to bylo na regeneracji w prof. zakladzie i powiedzieli ze turbo jest w bardzo dobrym stanie tylko wywalilo ten uszczelniacz czy jakos tak to nazwali (chyba przez to ze puscilem odme przez taki zje.any filterek i mial zbyt maly przplyw i cisnienie oleju wywalilo ten uszczelniacz na turbawce ale teraz jest orginal waz od odmy

pgrad - Pon Sty 10, 2011 20:50

Zatankuj do pełna, i wtedy sprawdź osiągi. Mówię całkiem poważnie. Poza tym możesz sprawdzić węże od IC jak koledzy sugerowali. Jeżeli po odpięciu przepływomierza jest nadal lipa to to może być: filtr paliwa, powietrza, nieszczelność węży od IC, zrąbana turbina. Sprawdź korek wlewu paliwa, jeżeli po odkręceniu przed tankowaniem paliwa wciąga powietrze tzn. że korek wlewu jest uszkodzony.
borek88 - Pon Sty 10, 2011 22:12

wszystko sprawdzone z tych rzeczy co piszesz, korek niby jest oki. nigdy nie zauwazylem zasysania powietrza, zawsze tankuje do pelna
zostaly mi dwie rzeczy do sprawdzenia ale wiaze sie to z podmianka czesci wiec koszta i czas, juz kombinuje 1opcje i zobacze jakie efekty

veldrin_scoll - Wto Sty 11, 2011 07:53

kolego sprawdź sobie czujnik temperatury paliwa z pompy... ja miałem podobne czasy elastyczności około 11 sekund a po wymianie to nie ten samochód... za 50 zł go dostaniesz więc koszt żaden a u mnie pomogło...
no chyba że silniki idt tego nie maja.... ale ja aż taki mądry to nie jestem żeby to wiedzieć...

borek88 - Czw Sty 13, 2011 22:17

może ktoś wie czy w idt jest taki czujnik przy pompie??