|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa
damtom85 - Nie Sty 02, 2011 13:10 Temat postu: [R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa witam.
czy ktoś mógł by mi napisać jak wygląda instalacja przewodów paliwowych z baku do filtra paliwa oraz ile pompek tam jest. Zaczęło mi gdzieś cieknąć paliwo dość szybko gdy silnik chodzi.
domel-x - Nie Sty 02, 2011 13:23
zobacz pod tylni zdeżak mi leciało z weżyka opaska spadła
lub w okolicach akumulatora zobacz weżyki czy są całe ,plame na ziemi zostawiasz?
damtom85 - Nie Sty 02, 2011 13:28
plamą bym tego nie nazwał bardziej jezioro. leje się ciurkiem pod silnikiem od strony skrzyni
Pieta - Nie Sty 02, 2011 13:34
Od zbiornika idzie przewód do pompki paliwa zawieszonej na skrzymce akumulatora, dalej do filtra. Powrotne paliwo idzie do chłodnicy paliwa (na zdjęciu powyżej) i dalej do zbiornika.
domel-x - Nie Sty 02, 2011 13:38
mozliwe ze weżyk ci sie przetarł pod filtrem paliwa o tą blacze od mocowania filtra miałem tak kiedys , a nadole filtra paliwa masz te pokretło do spuszczania syfu i wody moze odkreciło ci sie
damtom85 - Nie Sty 02, 2011 13:39
a sa tam jakieś łączniki albo coś koło silnika na czym mogło by lać
domel-x - Nie Sty 02, 2011 13:40
są,wyciągni aku, obudowe i masz wszystko nawierzchu
damtom85 - Nie Sty 02, 2011 13:51
jeszcze jedno pytanie rurki są tam gumowe i w razie pękniętej rurki "sztukować ją"???
domel-x - Nie Sty 02, 2011 14:18
są gumowe i plastikowe,obstawiam ze ktorys gumowy sie przetar lub opaska spadła,wymienisz odcinkami te wężyki gumowe
apples - Nie Sty 02, 2011 17:06
damtom85 napisał/a: | czy ktoś mógł by mi napisać jak wygląda instalacja przewodów paliwowych z baku do filtra paliwa oraz ile pompek tam jest. Zaczęło mi gdzieś cieknąć paliwo dość szybko gdy silnik chodzi. | Najczęstsza przyczyna http://forum.roverki.eu/v...p=429044#429044 i http://forum.roverki.eu/v...p=559131#559131
kiernos1 - Czw Sty 22, 2015 13:44
Witam potrzebuje pomocy. Nie moge odpalic samochodu. Wczoraj wracając z pracy zaparkowałem elegancko wszystko było ok zero jakichkolwiek problemów a dzis wsiadam próbuje odpalic a tu nic , kreci kreci i nic. Pierwsze podejrzenie pompa paliwa, poszperałem na forum znalazłem jak wykrecic sprawdziłem czy działa słychać ja normalnie zero paprochów itp dolałem paliwa na pół baku zeby miec pewnosc ze jest bo stoi lekko na wzniesieniu w lewą strone. włożyłem i dalej nic macie jakieś pomysly? Może da sie cos samemu zrobic sprawdzic bo mieszkam w Holandii a tu serwisy kosztuja niemało tak wiec moze ma ktos jakis pomysł przyczyny i da sie wiare tanim kosztem zrobic z góry dziekuje za Pomoc pozdrawiam Kacper
longer86 - Czw Sty 22, 2015 13:48
a pompa przy akumulatorze?
lasper - Czw Gru 10, 2015 20:34 Temat postu: problem z odpaleniem Witam wszystkich
mam problem z odpaleniem 75 cdt jak temperatura spadnie poniżej zera
wymieniłem swiece zarowe przekaźnik świec akumulator a on nadal ma
problem z odpaleniem przyjdzie temperatura powyżej 5 stopni na plus
odpala bez problemu , dla wiadomości jak podgrzeje suszarką pomiędzy filtrem paliwa a pompą tą koło aku to odpali
o co mu chodzi HELP
longer86 - Czw Gru 10, 2015 21:33
moze Ci się parafina wydziela z paliwa, moze masz uwalony filtr paliwa. kiedy zmieniałes?
lasper - Sob Gru 12, 2015 21:16 Temat postu: nie odpala Witam ponownie nie wiem czy longer86 swój post skierował do mnie ale co do parafiny to niema, rozbierałem pompe w baku i sprawdzałem na krótko działa w baku ropa czysciutka. Sprawdzałem filtr paliwa czysty, odpiołem węzyki za filterem i właczyłem zapłon paliwo leci 1,5 litra nabija 20 do 30 sekund sprawdziłem wtryski na przelew zdjęcia poniżej. Grzałem suszarką pomiędzy filtrem a pompą a dokładnie żona
to robiła bo ja byłem w pracy i odpalił, a na drugi dzień już w tym miejscu nie pomogło
i osobiście grzałem na pierwszy wtrysk około 2 min i też odpalił, jak jest temp powyżej
5 stopni w plusie nie ma problemu dopiero jak spadnie i po odstanej nocy chcesz odpalic jest problem im większy minus tym gorzej. Aha rozbierałem ten mały zaworek zwrotny paliwa i próbowałem oczyścic jak on ma dokładnie reagowac chodzi mi o to w którą strone ma puszczac a w którą blokowac (z czarnej w białą strone czy odwrotnie )
Pozdrawiam wszystkich :):)
dawidd - Sob Gru 12, 2015 21:47
lasper, a masz kompa z inpa?
Może grzejesz czujnik walka i dlatego odpala
lasper - Nie Gru 13, 2015 19:50 Temat postu: nie odpala witam
czujnik wałka rozrządu mam nowy bo latem mialem problem jak sie zagrzał to nie chciał odpalac ,musiałem go wykrecac i studzic potem wkrecic i szybko odpalic zeby nie pociagnał ciepła od silnika.czujnik wału głownego tez mam nowy. Przy mrozie jak chce odpalic to czasem chwyci i słychac jak juz startnie samodzielnie ale potem go wyłączy
to jest góra trzy ctery obroty wału. Inpy nie mam bo mam w kompie viste i cos szwankuje mam bmw scanner tylko pojawiają sie błedy których nie rozumie.mam scany z programu moge przeslac na email ( tu nie wiem jak wrzucic na strone )
longer86 - Nie Gru 13, 2015 22:57
Tez mam viste, inpa działa, to nie wymowka
lasper - Wto Gru 29, 2015 21:17
zalapał program ale dalej nie umie wywala jakis błąd
z innej beczki jak długo wytrzymuje pompa wody ?
przy obrotach 1600 do 2000 słychac szszszszszszszszsz i powyzej znika jest to możliwe ze łożysko na pompie padło ????
[ Dodano: Wto Gru 29, 2015 21:17 ]
ha znalazłem szszszszszszszsz rolka napinacza paska (łożysko)
|
|