Zobacz temat - [Rover 620 Ti] Sportowa wkładka K&N Efekty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [Rover 620 Ti] Sportowa wkładka K&N Efekty

wojtas_77 - Pon Sty 03, 2011 19:41
Temat postu: [Rover 620 Ti] Sportowa wkładka K&N Efekty
jakby ktoś był zainteresowany jakie są efekty wymiany filtra na sportowy to dziś mierzyłem ciśnienie doładowania.Wyszło 0.9-1.0 a z tego co się orientuje to seryjnie jest 0.6-0.8 tak więc wkładka daje efekt.Dodam,że żadnej innej ingerencji nie było.z tym,że sa ciut wyższe obroty na biegu jałowym około 1000.Pozdro
dobryziom - Pon Sty 03, 2011 20:28

powiem tylko yyyyy :roll:

a co ma wkładka filtra do doładowania turbiny? Boost możesz kontrolować jedynie za pomocą zewnętrznego MBC ewentualnie cięgła na akuratorze...

wojtas_77 - Pon Sty 03, 2011 20:51

oki to jezeli nie daje to skąd u mnie takie ciśnienie?

[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 20:51 ]
Rozumiem po Twoim opisie,że Ty aby mieć ten 1 bar musiałeś robić jakieś przeróbki.Teoretycznie powinno ewentualnie podniesc mi moc i moment.Ale skad w takim razie u mnie takie cisnienie?

dobryziom - Pon Sty 03, 2011 21:05

a w jaki sposób i w którym miejscu mierzyłeś doładowanie? Samo się raczej nie mogło zwiększyć... co do wkładki przy sprawnym wydechu faktycznie powinna odmulić autko.
wojtas_77 - Pon Sty 03, 2011 21:14

dwa dni temy 2 razy gdy mocno przygazowałem opaska na rurze silikonowej nie utrzymala i rura spadła z pzrepustnicy powietrza.Oddałem do mechanika,że chyba za wysokie cisnienie (mechanik od samochodów rajdowych Dydek Rally) i on dzwoni do mnie i pyta ile powinno być ciśnienia bo jemu wskazuje 0.9-1.0 bar.Nie wiem gdzie to sprawdzał ale raczej sie facet zna.Powiedział,że z tą opaską to albo za słabo była przykrecona albo zacina się zawór upustowy powietrza i jutro przeczyści.Tyle wiem.A tak przy okazji jaki masz blow u siebie bo jednak chciałbym aby upust powietrza było troche słychac:))
dobryziom - Pon Sty 03, 2011 21:30

rura łącząca przepustnice z IC oraz jej spadanie zasysanie i tym podobne bajki to standard dlatego w to miejsce włożyłem rurę z kwasówki. Co do ciśnienia faktycznie jeśli DV się zacina to może być problem z przeładowywaniem silnik jakoś bardzo tego nie odczuje prędzej skrzynia. U siebie ma Blizta dość głośny i solidny zawór. Na seryjnej DV'ce raczej nic nie usłyszysz :(
wojtas_77 - Wto Sty 04, 2011 11:36

Dzięki.Gdzie kupiłes te wszystkie graty jesli można spytać?
dobryziom - Wto Sty 04, 2011 16:20

allegro ebay fora tematyczne :)
Kamil79 - Czw Sty 06, 2011 10:37

http://www.properfekt.pl/...ustowe-bov.html

Gośc z forum turbokillers robi zawory ładnych parę lat. Sam miałem w 200 sx bova od propera i działał wyśmienicie.
http://www.youtube.com/watch?v=JcV94cSmXxw tak chodził