|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - chce kupic rower górski tylko jaki?
hertz25 - Wto Sty 04, 2011 14:51 Temat postu: chce kupic rower górski tylko jaki? witajcie szukam roweru do 1500zł i znalazlem na allegro rowerek tyle ze uzywany ale dobry http://allegro.pl/show_it...2+wys%C5%82any. wart tej kasy ,chyba ze ktos doradzi mi inny pomozcie
Harry - Wto Sty 04, 2011 20:29
jak za ta cene fajny rowerek
np. w porównaniu do kellys'a gorzej wypada ew. w przyszłości możesz sobie wrzucić inny amor i przednią przerzutkę, z tego co napisali na str. unibike to jest rama 3 cieniowana + hydroformowana,a to jest na + no i jeszcze slx z tyłu
xtek - Sro Sty 05, 2011 20:07
Calkiem fajny rower za te cene. Mam nadzieje, ze sprzedaje go "prawowity wlasciciel"
Wazne - szukaj czegos markowego. Unibike jest spoko, widze po czesciach, ze nie ma chinskiej tandety.
Ja do dzis ujezdzam starego dobrego Authora Vision (czarna bestia) z RS Psylo SL i na starym (o boze ile lat temu byl 2004 rok!) XTRze Wlasnorecznie go skladalem, kazdy element byl okupiony wyrzeczeniami ; )))
Czy ktos pamieta forum bikepl.com? Bylem tam modereatorem ladnych kilka lat temu, ale forum sie zamknelo
Adrian355 - Sro Sty 05, 2011 21:34
Haro Fligthline V0 lub V1.
Mam V0 od 2 lat.. mam na blacie 6500km. Z czego 6000km. to ciągłe zapier... i jazda na chama.. na starcie wymieniłem tylko przerzutkę na tyle i opony na lepsze.
colin1983 - Sro Sty 05, 2011 22:03
rowerek średni do wymiany napęd w tej kofiguracji długo nie pochodzi , amor nie jest najlepszy ale ma opcje blokady przydatna na szosie, mostek woła o pomste do nieba, oczywiście +kiera najlepsza była by typu low rise
Adrian355 napisał/a: | Mam V0 od 2 lat.. mam na blacie 6500km. Z czego 6000km. to ciągłe zapier... i jazda na chama.. na starcie wymieniłem tylko przerzutkę na tyle i opony na lepsze. | ja składałem od podstaw bo żaden nie spełniał moich wymagań kosztowało mnie to czasu i pieniędzy
Adrian355 - Sro Sty 05, 2011 22:46
Za 1500zł nie będzie tak łatwo złożyć cos fajnego.. chyba zę koledze wystarczy coś na Turneyu albo altusie... A w tych haro co wymieniłem jest dobra rama także dobra podstawa do "tuningu"
Harry - Czw Sty 06, 2011 21:21
jak za 1500 to nie mówcie, że aż tak zły rowerek, nie ma co prównywać do rówerów, które sami złożyliście, ale jak za tą cenę to najczęściej rowery są na Alivio może przy dobrych wiatrach na Deore a wtedy z przodu sis/ altus
hertz25 - Sob Sty 08, 2011 14:11
a znalazlem jeszcze taki ktory lepszy http://allegro.pl/cube-ltd-comp-i1400314741.html
[ Dodano: Sob Sty 08, 2011 14:10 ]
czy ten co wczesniej pokazywalem
tom125 - Nie Sty 09, 2011 13:34
Ja pracuje w firmie ROWEROWEJ i powiem ci tak za te pieniądze nic innego i lepszego nie kupisz.
colin1983 - Pon Sty 10, 2011 14:11
hertz ten może być
hertz25 - Sro Lut 02, 2011 19:40
witajcie po dlugich namyslach zdecydowalem sie na zakup cube acid tylko jaki rozmiar mam 172cm wzrostu to 18" bedzie dobry nie za maly
kepo - Czw Mar 08, 2012 11:43
Odgrzewam kotleta
Czy taki rowerek nada się dla amatora na dojeżdzanie do pracy i czasem jakiś wypad w teren?
http://www.rowerzysta.pl/...word=matts+40-d
Mundekk - Czw Mar 08, 2012 14:24
Drogi jak za takie części. Nic w nim szczególnego. Widelec np. to sprężyna+elastomet więc on nie będzie dobrze tłumił, zareaguje jak wjedziesz w krawężnik Najbardziej sie opłaca poskładać samemu albo kupić poskłądany już przez kogoś używany na allegro bo takie gotowce naprawde rzadko sie sprawdzają i są opłącalne
maniaq - Czw Mar 08, 2012 14:38
A ja niedawno przeszukiwalem sklepy i fora, ale w innej polce cenowej i... doszedlem do wniosku, ze najlepiej kupic albo uzywany , albo z wyprzedazy, trafilem cos ciekawego na wyprzedazy, wiec juz nie szukam
Ale nie oczekujcie za 1,5 tys niewiadomo czego. Tak jak i z autami jak ktos kupil rower za 8 tys, to nie sprzeda za 1 a jak kupujesz nowy za 1,5 to godzisz sie na ciezsza rame, nizszy osprzet itd. JEzeli ktos nie katuje na rowerze, nie robi ogromnych przebiegow, to np ja osobiscie nie widze sensu kupowania roweru z tarczowka, bo i ciezszay rower i drozszy, a roznicy sie nie poczuje, bo zanim ktos dojedzie obrecz, to dekada minie
Najwazniejsze IMHO to dobrac sobie pasujaca geometrie, niektorzy lubia lezec prawie poziomo - ja - a sa co lubia bardziej turystyk i proste plecy . Bo to jest wazniejsze nawet czy nam bedzie wygodnie pedalowac bardziej niz logo na ramie.
Niestety niedlugo sezon sie zacznie a ceny do gory
Mundekk - Czw Mar 08, 2012 14:47
Maniaq co do tarcz to zależy jeszcze jak używasz tego roveru, z v-breakami to nie pojeździsz sobie po błocie bo nie będziesz miał hamulcy, a tarcza zawsze dobrze działa. Tarczy nie straszne żadne warunki i nie trzeba jej czyścić bo nie tłuści sie tak jak obręcz ale to oczywiście jest to droższe i cięższe jak mówiłeś. Za 1,5 tys tym bardziej sie opłaca kupować używany zwłąszcza jeśli chce sie mieć z amortyzowanym widelcem i troche leżejszy. Takie mocno buddżetowe widelce bardziej przeszkadzają niż pomagają, a przy hamowaniu czy więszych prędkościach wyginają sie we wszystkie strony. Zamiast tego lepiej już chyba mieć sztywny wideł. Jak ja sie interesowałem tym tematem i byłem obeznany to po paru tygodniach poszukiwac znalazłem rover na częściach za ponad 4k a kupiłem go za niecałe 2 a wiele części było nowych. Naprawde warto poszukać bo w temacie roverów cena często nie mówi o jakości i za 2k zł można czasemkupić lepszy rover niż ten za 3k. Co do logo to powinno sie raczej unikać najdroższych marek bo to one najczęściej wciskają chłam z ładną naklejką i wysoką ceną
Harry - Czw Mar 08, 2012 15:38
Jeżeli do miasta to po co tarcze? tarcze dobre do terenu. W tej cenie możesz poszukać coś lepiej złożonego.
Zobacz na produkty Kross np. czasami niektóre modele fajnie złożone,a są tanie.
Rom - Wto Mar 20, 2012 11:24
Kross - można spokojnie poskładać niezły rowerek
części kross
maniaq - Wto Mar 20, 2012 11:55
W ostatni weekend strzelilem kolo 100 km w terenie, po lasach, bloto, ubite, zuzel + nieco asfaltu.
Nawet tarcza w blocie rzezila z piasku ktory sie tam dostawal. Wiec to nie w tym rzecz, IMHO polowa ludzi nie odczuje az takiej roznicy, bo nie rozwija predkosci powyzej 40 km/h, gdzie hydraulika pomaga. Jezdzilem na v-kach , tarczy mechanicznej i teraz hydraulice. i poiwem tak, po miescie nie poczuje sie roznicy. Jak ktos nie jezdzi w kazdych warunkach i to szybko to nie ma sensu- V-ki zrobia co maja zrobic, a rower za 1,5 k raczej do ostrej jazdy nie bedzie sie nadawal.
IMHO mechaniczna tarczowka to bajer. Dobra V-ka np. avida zrobi robote a bedzie i lzejsza i tansza niz tarcza.
Jakos marce kross nie ufam zbytnio. Wolalbym doplacic do meridy, cube, kony, mongoosa, cannondala, itp . Tak na prawde rama to podstawa, dobrze dobrane rozmiary. Ja jakos do nowego musze sie przyzwyczaic, bo jest inna geometria i juz sie nie odnajduje potrzebuje poustawiac wszystko pod siebie.
Rom - Wto Mar 20, 2012 12:07
Zgadzam się, ale Kross na godzinną przejażdżkę w zupełności wystarczy.
dobryziom - Wto Sie 21, 2012 09:47
podepnę się pod temat bo niestety w zeszłym roku zajechałem na śmierć swojego bajka aż pękła oska w tylnym kole… i zdecydowałem ze nie chce mi się go reperować tym bardziej ze ma już 5 lat…
Potrzebuje coś do ostrzejszego latania po górkach i lasach budżet + - 2tys. , rama pod 180cm
[ Dodano: Pią Lip 27, 2012 12:17 ]
co myslicie?
http://allegro.pl/sensa-r...2505700364.html
[ Dodano: Wto Sie 21, 2012 10:47 ]
Zdecydowałem się na CUBE LTD rower przekroczył w prawdzie dwukrotnie zakładany budżet ale na prawdę klasa rower zrobiłem już 400km w ciągu 2tyg. i daje jak na razie radę
|
|