Zobacz temat - [25/200] Pytanie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [25/200] Pytanie

VanOrtega - Nie Sty 16, 2011 10:43
Temat postu: [25/200] Pytanie
Witam, ma nietypowe pytanie.
Chcąc zdjąć tą (pokazne na zdjeciu) blaszke przy silniku musze wyjomwac caly silnik co wiąze sie z zakupem nowej uszczelki pod głowice itp, czy jest na to jakis łatwiejszy sposob?
Słyszalem niedawno od kogos ze wystarczy odkrecic srubki i delikatnie zagiac to blaszka powinna sama wyjsc.
a co Wy o tym sadzicie?

leszczu - Nie Sty 16, 2011 11:33

VanOrtega napisał/a:
Chcąc zdjąć tą (pokazne na zdjeciu) blaszke przy silniku musze wyjomwac caly silnik co wiąze sie z zakupem nowej uszczelki pod głowice itp,

A kto ci to powiedział chłopie. :shock:
VanOrtega napisał/a:
Słyszalem niedawno od kogos ze wystarczy odkrecic srubki i delikatnie zagiac to blaszka powinna sama wyjsc.
a co Wy o tym sadzicie?

Ten temat był już poruszany. Trzeba dobrze poszukać. :grin:

takeda666 - Nie Sty 16, 2011 11:34

Oczywiście że wystarczy odkręcić śrubki a potem delikatnie zagiąć i wychodzi. Poza tym przy wyjmowaniu silnika (czego robić nie musisz) wcale nie jest potrzebna potem wymiana uszczelki pod głowicę, kto Ci takich bzdur nagadał?
borek88 - Nie Sty 16, 2011 12:00

moze koledze chodzilo o uszczelke pod kolektor
leszczu - Nie Sty 16, 2011 12:01

borek88 napisał/a:
moze koledze chodzilo o uszczelke pod kolektor

Raczej nie bo zaznaczył na fotce o co mu chodzi. :wink:

takeda666 - Nie Sty 16, 2011 14:41

W treści wyraźnie pisze o uszczelce pod głowicę ;)
leszczu - Nie Sty 16, 2011 14:46

takeda666 napisał/a:
W treści wyraźnie pisze o uszczelce pod głowicę ;)

:???: :hmm: :grin:

Krzysi3k - Nie Sty 16, 2011 15:08

takeda666, chyba wyrwałeś tą uszczelkę z kontekstu :)
leszczu - Nie Sty 16, 2011 15:16

Przecież dla VanOrtega, wyraźnie chodzi o osłonę kolektora wydechowego. :wink:
Był już ten temat poruszany, ale nie mogę go znaleźć. :/

takeda666 - Pon Sty 17, 2011 19:25

No VanOrtega w temacie pisze że po wyjęciu silnika będzie musiał robić uszczelkę pod głowicą i nie wiem dlaczego... :bezradny:
leszczu - Pon Sty 17, 2011 19:30

takeda666 napisał/a:
No VanOrtega w temacie pisze że po wyjęciu silnika będzie musiał robić uszczelkę pod głowicą i nie wiem dlaczego... :bezradny:


Cytat:
Chcąc zdjąć tą (pokazne na zdjeciu) blaszke przy silniku musze wyjomwac caly silnik co wiąze sie z zakupem nowej uszczelki pod głowice itp, czy jest na to jakis łatwiejszy sposob?

Nie wiem kto mu takich głupot nagadał. :grin:

VanOrtega - Pon Sty 17, 2011 22:15

leszczu19901, bodajze jakis mechanik.
Ale dzieki za szybkie sprostowanie;)

kharry - Sob Lut 12, 2011 15:15

Kiedyś już ktoś pisał:
Zlotowa napisał/a:
Na górze masz 3 śruby do odkręcenia.2 które są przykręcone do takich jakby widełek metalowych,oraz jedna która przechodzi na wylot przez alternator.Po wykręceniu tych śrub alternator powinien być luźny i swobodnie powinieneś ściągnąc z niego pasek.Następnie odkręcasz bodajże dwie śruby na dole alternatora i po sprawie.U mnie ten zabieg trwał może 30 minut.Tylko po założeniu nowego alternatora pamiętaj o naciągnięciu paska ;)


[ Dodano: Sob Lut 12, 2011 15:15 ]
Czy jakoś inaczej dałeś sobie radę? :)