|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [25/200] Pytanie
VanOrtega - Nie Sty 16, 2011 10:43 Temat postu: [25/200] Pytanie Witam, ma nietypowe pytanie.
Chcąc zdjąć tą (pokazne na zdjeciu) blaszke przy silniku musze wyjomwac caly silnik co wiąze sie z zakupem nowej uszczelki pod głowice itp, czy jest na to jakis łatwiejszy sposob?
Słyszalem niedawno od kogos ze wystarczy odkrecic srubki i delikatnie zagiac to blaszka powinna sama wyjsc.
a co Wy o tym sadzicie?
leszczu - Nie Sty 16, 2011 11:33
VanOrtega napisał/a: | Chcąc zdjąć tą (pokazne na zdjeciu) blaszke przy silniku musze wyjomwac caly silnik co wiąze sie z zakupem nowej uszczelki pod głowice itp, |
A kto ci to powiedział chłopie.
VanOrtega napisał/a: | Słyszalem niedawno od kogos ze wystarczy odkrecic srubki i delikatnie zagiac to blaszka powinna sama wyjsc.
a co Wy o tym sadzicie? |
Ten temat był już poruszany. Trzeba dobrze poszukać.
takeda666 - Nie Sty 16, 2011 11:34
Oczywiście że wystarczy odkręcić śrubki a potem delikatnie zagiąć i wychodzi. Poza tym przy wyjmowaniu silnika (czego robić nie musisz) wcale nie jest potrzebna potem wymiana uszczelki pod głowicę, kto Ci takich bzdur nagadał?
borek88 - Nie Sty 16, 2011 12:00
moze koledze chodzilo o uszczelke pod kolektor
leszczu - Nie Sty 16, 2011 12:01
borek88 napisał/a: | moze koledze chodzilo o uszczelke pod kolektor |
Raczej nie bo zaznaczył na fotce o co mu chodzi.
takeda666 - Nie Sty 16, 2011 14:41
W treści wyraźnie pisze o uszczelce pod głowicę
leszczu - Nie Sty 16, 2011 14:46
takeda666 napisał/a: | W treści wyraźnie pisze o uszczelce pod głowicę |
Krzysi3k - Nie Sty 16, 2011 15:08
takeda666, chyba wyrwałeś tą uszczelkę z kontekstu
leszczu - Nie Sty 16, 2011 15:16
Przecież dla VanOrtega, wyraźnie chodzi o osłonę kolektora wydechowego.
Był już ten temat poruszany, ale nie mogę go znaleźć.
takeda666 - Pon Sty 17, 2011 19:25
No VanOrtega w temacie pisze że po wyjęciu silnika będzie musiał robić uszczelkę pod głowicą i nie wiem dlaczego...
leszczu - Pon Sty 17, 2011 19:30
takeda666 napisał/a: | No VanOrtega w temacie pisze że po wyjęciu silnika będzie musiał robić uszczelkę pod głowicą i nie wiem dlaczego... |
Cytat: | Chcąc zdjąć tą (pokazne na zdjeciu) blaszke przy silniku musze wyjomwac caly silnik co wiąze sie z zakupem nowej uszczelki pod głowice itp, czy jest na to jakis łatwiejszy sposob? |
Nie wiem kto mu takich głupot nagadał.
VanOrtega - Pon Sty 17, 2011 22:15
leszczu19901, bodajze jakis mechanik.
Ale dzieki za szybkie sprostowanie;)
kharry - Sob Lut 12, 2011 15:15
Kiedyś już ktoś pisał:
Zlotowa napisał/a: | Na górze masz 3 śruby do odkręcenia.2 które są przykręcone do takich jakby widełek metalowych,oraz jedna która przechodzi na wylot przez alternator.Po wykręceniu tych śrub alternator powinien być luźny i swobodnie powinieneś ściągnąc z niego pasek.Następnie odkręcasz bodajże dwie śruby na dole alternatora i po sprawie.U mnie ten zabieg trwał może 30 minut.Tylko po założeniu nowego alternatora pamiętaj o naciągnięciu paska |
[ Dodano: Sob Lut 12, 2011 15:15 ]
Czy jakoś inaczej dałeś sobie radę?
|
|