|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 214] - padł pilot, immo zblokowane
martinlopez - Pon Sty 24, 2011 18:26 Temat postu: [Rover 214] - padł pilot, immo zblokowane Witam serdecznie, tak jak w temacie,
uszkodził mi się pilot, a w związku z tym, nie moge uruchomic auta.
Chciałem dopytać jak rozblokować immo kluczykiem, znalazlem na forum, że mozna z nr silnika odczytac kod immo.
Moje auto to ROVER 214, 96 rok,
nr silnika: 14K4FH7102897
nr nadw.: SARRFMWHMAD028995
Z tego co znalazłem na forum, 8 cyfra nr silnika, i odpowiednio 3 ostatnie cyfry stanowią kolejne cyfry KODu immo, z czego wynika, że mój kod to 1897, niestety po wpisaniu kodu włącza się sygnał dźwiękowy, czyli kod błędny.
Macie jakieś sugestie, rady...??
Proszę o pomoc...
Autko stoi już 3tyg.
tronsek - Pon Sty 24, 2011 18:31
martinlopez napisał/a: | 8 cyfra nr silnika, i odpowiednio 3 ostatnie cyfry stanowią kolejne cyfry KODu immo | To nie prawda
Aby dowiedzieć się jaki masz kod immo musisz podpiąć ROVER'ka pod komputer diagnostyczny Testbook T4. Tylko w ten sposób można go odczytać.
martinlopez - Pon Sty 24, 2011 18:44
A nie ma jakiejś możliwości ominięcia tego immo??
Ktoś jeszcze na forum pisal, że w jakims seriwise w Dreźnie gość zerknal tylko na tabliczke znamionową przy drzwiach i po chwili podal KOD.
tronsek - Pon Sty 24, 2011 18:45
martinlopez napisał/a: | Ktoś jeszcze na forum pisal, że w jakims seriwise w Dreźnie gość zerknal tylko na tabliczke znamionową przy drzwiach i po chwili podal KOD. | Kit wciskał.
rovek - Pon Sty 24, 2011 18:58
Kolego, zdaje sie że jesteś z okolic Łodzi, zajrzyj do TEGO tematu.
Kh4mell - Pon Sty 24, 2011 18:59
Pilota nie da się naprawić? Co się z nim stało?
martinlopez - Wto Sty 25, 2011 00:44
Zadzwonie do tych na "maków" dzieki.
A pilocik upadł i urwal sie taki "mały walec"-koncetrator elektrolityczny czy jakoś tak to się nazywa i nie mam nic na podstawienie, może coś jeszcze, bo upadł w snieg....
Wydryszek - Wto Sty 25, 2011 17:12
Nie posiadam odpowiedniej wiedzy ale wydaje mi sie że ten srebrny kondensator nie musi być tak precyzyjnie dobrany, najważniejsze napięcie (znikome) a reszta może wizualnie po rozmiarach dobrać identyczny w jakimś serwisie elektronicznym. i wlutować.
martinlopez - Sro Sty 26, 2011 17:17
Otóż widzisz kolego Wydryszek,
podmieniłem na innego takiego jakiego miałem gdzies w szpargałach i nie działał pilot, ten kwarc fabryczny ma 433MHz, a takiego nigdzie nie moglem dostac, włozyłem chyba 32kHz i niestety.
Ale wczoraj postanowiłem sie pobawic i wlutowac nóżki do tego fabrycznego, musialem użyc mikroskopu, powiekszenie x100, 2h pracy i mój pilot otrzymal drugie życie, włożyłem nowa bakterie i próba generalna, udało się, pilot zaskoczył, immo rozbrojone, autko zaczyna znowu jeździc....
Balcek - Pią Sty 28, 2011 05:18
Witam koledzy. Hymm a może ktoś i mi pomoże? Pilocik chyba pada powoli drugiego nie mam kodu tez nie posiadam. Żeby odpalić samochód muszę drzwi otworzyć z kluczyka przekręcić w stacyjce i pobawić się przyciskami wtedy odblokuje, przynajmniej tak to dzisiaj wyglądało Niestety jeszcze baterie muszę wymieniać z raz w tygodniu czasami i na dwa tygodnie wystarczy a żeby jeszcze było ciekawiej to dmuchawa na poziomie 1,2 przestała działać
tronsek - Pią Sty 28, 2011 05:59
Balcek napisał/a: | dmuchawa na poziomie 1,2 przestała działać | Rezystorek drugiego biegu dmuchawy się upalił. Poczytaj to: http://www.roverki.pl/zro...00-400-600.html
http://forum.roverki.eu/v...zystor+dmuchawy
|
|