|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Wymiana filtra paliwa
MateuszD416 - Sob Sty 29, 2011 17:30 Temat postu: [R400] Wymiana filtra paliwa Witam chciałbym wymienić filtr paliwa jednak nie za bardzo wiem co i jak. Moglibyście mi to wytłumaczyć krok po kroku jak to zrobić,odpowietrzanie itd. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
kasjopea - Sob Sty 29, 2011 18:55
Wystarczyło chwilkę poszukać http://forum.roverki.eu/v...ht=filtr+paliwa .
driftdreamer - Pon Sty 31, 2011 19:18
nie musisz nic odpowietrzać.
faecd - Pon Sty 31, 2011 20:35
Toszto jest proste jak siusianie
Otwieramy maske,
Podpieramy ja patykiem co by na glowe nie spadla
Bierzemy odpowiednie klucze w dlon, jzu nie pamietam jakie rozmiary
Luzujemy srube gniazda filtra paliwa
Odkrecamy górny przewod paliwowy idacy do filtra (ja pamietam owinalem sobie wszystko jeszcze szmatka bo benzyna z filtra i kawalka przewodu wycieka przy tej operacji)
Nastepnie to samo z dolnym przewodem
Wyjmujemy filtr paliwa z gdniazda
Wsadzamy nowy
Montujemy w kolejnosci odwrotnej
Odpalamy auto
Po odpaleniu jest chwilowe zaksztuszenie wynikle z "zapowietrzenia" ukladu, ktory po zaksztuszeniu silnika jest juz odpowietrzony i pelen paliwa.
Otrzec szmatka okolice filtra i gniazda, zamknac maske.
Pozniej mozna sprawdzic czy nie wycieka paliwko na polaczeniu foltra z przewodami
Powodzenia!
Kot - Pon Sty 31, 2011 21:38
u mnie nie dalo sie odrecic fitla i ułamł sie aluminiowy przewod paliwowy ten od baku i buła kiszla, ale udalo mi sie i na to znalezc sposob
PHJOWI - Pon Sty 31, 2011 21:48
dobrze z 2 -3 dni wcześniej posikać wd40 filtr , bo pewnie od X czasu nie wymieniany to ciężko będzie odkręcić , i montuj tylko filtrona bo inne nie bardzo leżą .
ascaris - Wto Lut 01, 2011 00:03
No właśnie. Jak długo może być taki filtr nie wymieniany. Auto mam już 3 lata i niestety nie bardzo jest jak odkręcić to ustrojstwo. Sam nie dałem rady. Podobnie kilku mechaników dało sobie spokój nie chcąc mi nic połamać. Puki co nic złego się nie dzieje....
faecd - Wto Lut 01, 2011 04:16
ascaris, zrób jak PHJOWI, pisze z wd i sproboj za kilka dni... Co sie stanie jak filtra nigdy nie zmienisz, moze sie zassac syf z baki i zatkac wtryskiwacze, wtedy wtryskiwacze do czyszczenia, uklad paliwowy do udroznienienia a idac za ciosem ja bym i bak wyczyscil i pompe
azer - Wto Lut 01, 2011 08:19
faecd napisał/a: | Po odpaleniu jest chwilowe zaksztuszenie wynikle z "zapowietrzenia" ukladu, ktory po zaksztuszeniu silnika jest juz odpowietrzony i pelen paliwa. | Przecież ważne jest aby odpowietrzyć układ przed uruchomieniem. Idzie to zrobić odkręcając śrubkę na górze filtra i pompując gruszką do momentu aż poleci trochę paliwka ze spustu. Potem dokręcamy.
IROLA - Wto Lut 01, 2011 08:32
TUTAJ jest mój temat - może skorzystasz z którejś rady ...
flapjck1 - Wto Lut 01, 2011 22:42
azer napisał/a: | faecd napisał/a: | Po odpaleniu jest chwilowe zaksztuszenie wynikle z "zapowietrzenia" ukladu, ktory po zaksztuszeniu silnika jest juz odpowietrzony i pelen paliwa. | Przecież ważne jest aby odpowietrzyć układ przed uruchomieniem. Idzie to zrobić odkręcając śrubkę na górze filtra i pompując gruszką do momentu aż poleci trochę paliwka ze spustu. Potem dokręcamy. |
o benzynie chyba mowimy ale zasadniczo masz racje, mozna odpowietrzyc filtr
faecd - Sro Lut 02, 2011 01:26
azer napisał/a: | Przecież ważne jest aby odpowietrzyć układ przed uruchomieniem. Idzie to zrobić odkręcając śrubkę na górze filtra i pompując gruszką do momentu aż poleci trochę paliwka ze spustu. Potem dokręcamy. | pfff za duzo roboty:) tak lekko Ci sie przyksztusi i tyle skrecasz i sie nie zastanawiasz:)
azer - Sro Lut 02, 2011 07:02
flapjck1, ups rzeczywiście chodzi o benzyne
Kot - Sro Lut 02, 2011 16:01
Ja mam aktualnie filtr od opla, pasuje w seryjne miejsce i jak ktos sie nie zna to nie zauwazy ze cos jest nie tak:P
|
|