Zobacz temat - [R416] Wszyscy maja HGF-a, mam i ja :D
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Wszyscy maja HGF-a, mam i ja :D

faecd - Pią Lut 18, 2011 01:02
Temat postu: [R416] Wszyscy maja HGF-a, mam i ja :D
Witajcie ;)

Dzis sie wzialem za wymiane roleczki paska klinowego alternatora bo szumi, co sie okazalo tansza rolka z Intercarsa nie pasuje o kant d mozna ja rozbic :D i w kacie depresji ot zerknalem pod koreczek...maselko :D hehej

teraz to mam humor ale wiadomo jaka byla moja pierwsza reakcja...oprocz epitetow, ktorych wam oszczedze to nie wiedzialem czy stac czy usiasc...

No nic mialem wydac na wiosne na wykorzenienie rudej z nadkoli i lakierowanie blotnika a pojdize calosc na HGFa oh yeah! :D


Podejrzewam, ze moge doradzac sie odnosnie wymiany uszczelki, jako, ze planuje wykonac to wszystko sam, wiec prosze adminostwo o ewentualne przeniesienie tematu do dzialu usterek R 400 :D

Pozdro dla wszystkich
PS jednak kazdego to czeka, predzej czy pozniej, mnie po 2 latach dopadlo :D 170 tys przebiegu i dwie uszczelki uwalone!

[ Dodano: Pią Lut 18, 2011 01:02 ]
Co mysliscie o takim zestawie?

http://moto.allegro.pl/ro...1431715046.html

czy to jest uszczelka starego typu? Bo do nowego trzeba magistrale olejowa wymianiac za raptem 200zl :D

z taki zestawem pod pacha nic tylko rozbierac auto??

sTERYD - Pią Lut 18, 2011 09:40

nie, to uszczelka dwuwarstwowa. Stary typ ma widoczne ścieżki silikonowe i uszczelka jest jedna w komplecie. Stary typ jest w tym zestawie:
http://allegro.pl/uszczel...1464961219.html
acz reszta uszczelek jest od 8V.
Jeszcze do zestawu uszczelek proponowałbym zestaw pasek-napinacz rozrządu ;)
Jak potrzebujesz narzędzia, czy coś to daj znać :cool:

kasjopea - Pią Lut 18, 2011 09:44

faecd napisał/a:
wiec prosze adminostwo o ewentualne przeniesienie tematu do dzialu usterek R 400 :D
Dlaczego od razu nie założyłeś go tam gdzie trzeba? :roll:
Adrian - Pią Lut 18, 2011 10:06

faecd napisał/a:
zerknalem pod koreczek...maselko


Jeśli to masełko jest pod korkiem wlewu oleju i mało jeździsz ostatnio, to nie musi być HGF.

polofix - Pią Lut 18, 2011 15:05

AdrianWWL napisał/a:
faecd napisał/a:
zerknalem pod koreczek...maselko


Jeśli to masełko jest pod korkiem wlewu oleju i mało jeździsz ostatnio, to nie musi być HGF.

właśnie!! masełko pod korkiem o tej porze ma praktycznie każdy kto jeżdzi/jeździł na krótkich dystansach! jeździj dalej i obserwuj olej i plyn, jesli to faktycznie HGF to w niedlugim czasie wyjdzie i sie potwierdzi.

merh - Pią Lut 18, 2011 20:04

że tak powiem-dokładnie. nawet nie probuj sie tego czepiać.kontroluj tylko poziom płynu i oleju. jesli faktycznie miesza,to bedziesz to widzial na bagnecie i w zbiorniczku(choć zalezy jak sie trafi).jesli nie kopci na biało,to narazie obserwuj.wykrec swiece i zajzyj do cylindrów.przyswieć sobie jasną diodą na przewodzie.jesli komora spalania nie wyglada jak z fabryki(czyste alu) to mozesz byc spokojny.swiece tez maja wtedy biały kolor.
budyn26 - Pią Lut 18, 2011 22:05

Dokładnie zrób tak jak pisze merh, w moim przypadku 3 cylinder wyglądał jak z fabryki i odpalał nierówno, do tego doszedł biały dymek. Pewnego ranka zablokowało tłoka i już rozrusznik nie ukręcił. Jestem świeżo po wymianie uszczelki i dokończeniu głowicy.
keczu - Sob Lut 19, 2011 21:02

faecd napisał/a:
w kacie depresji ot zerknalem pod koreczek...maselko hehej

Hmm, tak tak. Teraz mozesz sie poczuc jak prawdziwy "Roverowicz" .Pierwsza milosc , pierwszy raz ;> , pierwszy HGF ...takie rzeczy pamieta sie cale zycie.Pozdr. :wink:

Adrian - Nie Lut 20, 2011 10:50

keczu napisał/a:
pierwszy HGF

Nie zapeszaj. :razz: Może to jeszcze nie ten moment... :cool: . Poczekajmy, co napisze faecd.