Zobacz temat - [r600 sdi 98]Wymiana maglownicy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [r600 sdi 98]Wymiana maglownicy

berserker8888 - Sob Mar 12, 2011 08:53
Temat postu: [r600 sdi 98]Wymiana maglownicy
Czy jest jakas roznica miedzy maglownicami z modeli benzynowych a dieslowskimi?
marthinez - Sob Mar 12, 2011 10:03

Nie ma.
berserker8888 - Sro Mar 16, 2011 13:30

Nie bede zakladal nowego tematu, dlatego zapytam tu.
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe? Czy tylko ja tak mam. Wiem, ze u kolegi w benzynie mozna palcem krecic. U mnie zdecydowanie ciezej chodzi kierownica. Dodam ze nic w czasie skretu nie skrzypi ani nie poka. Plynu do wspomagania tez nie ubywa

thef - Sro Mar 16, 2011 15:58

berserker8888 napisał/a:
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe?
Kwestia co uważasz za słabe wspomaganie. Moim zdaniem jest w sam raz. Skoro u kolegi w wersji benzynowej chodzi lepiej, to coś u Ciebie jest raczej nie tak. Zakładam, że nie masz zbyt szerokich opon, bardzo niskiego ciśnienia w nich itp.
berserker8888 - Sro Mar 16, 2011 16:18

Mam standardowy rozmiar opon i felg. Cisnienie tez w normie. Kierownica chodzi ciezko ale nie ma tragedi. Mam porownanie z Roverkiem mojego kolegi oraz innymi samochodami. Przymierzam sie do wymiany maglownicy poniewaz nie pasuja do niej zadne drazki kierownicze dlatego zastanawiam sie czy przy okazji wymiany maglownicy moze ulec poprawie wspomaganie ? :roll:
thef - Sro Mar 16, 2011 16:44

Wygląda na to, że masz faktycznie podmienioną maglownicę i być może tu tkwi problem ciężko chodzącego wspomagania. Kojarzę już temat o niepasującym drążku.
berserker8888 - Pią Mar 18, 2011 16:40

No wlasnie Thief, wydaje mi sie ze maglownica byla regenerowana bo widnieje na niej napis TRW a wydaje mi sie, ze fabryka takich napewno nie zakladala. Dam znac jak wymienie

[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 16:40 ]
Bylem dzisiaj ogladac maglownice na szrocie do R 600 i jakiez bylo moje zdziwienie jak srednica drazka okazala sie byc na 14mm. Czy w tych roverach montowali 2 rodzaje maglownic? Znalazlem tez pasujace drazki kierownicze do takiej maglownicy na allegro. Niestety cena powalajaca
http://moto.allegro.pl/dr...1500193296.html

jarek18wgm - Sob Wrz 24, 2011 12:20

berserker8888 napisał/a:
Nie bede zakladal nowego tematu, dlatego zapytam tu.
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe? Czy tylko ja tak mam. Wiem, ze u kolegi w benzynie mozna palcem krecic. U mnie zdecydowanie ciezej chodzi kierownica. Dodam ze nic w czasie skretu nie skrzypi ani nie poka. Plynu do wspomagania tez nie ubywa


Wiesz mi tez ciezko chodzila kier. tak jakby wspomagania nie bylo :)
Pozniej nawet nie odbijala

Wymienilem dolne swoznie i jest teraz git .
Teraz czeka mnie wymiana maglownicy chyba bo jest na niej jakis luz
I przy 40 -60 km/h slychac takie dziwne stukotanie a powyzej nic nie slychac :)

Marrkus - Sob Wrz 24, 2011 20:43

W r600 występowały dwa rodzaje maglownic w zależności od roku produkcji. Jaka maglownica siedzi jest ściśle uzależnione czy model jest przed- czy po- liftingowy
urban - Czw Wrz 29, 2011 10:38

witam przyłącze się do tematu. zmieniałem u siebie maglownicę o tak jak u was ciężko się kierowało . kupiłem maglownicę za 140 zł używaną i po wymianie jest ogromna różnica, ale ogólnie kierownice za lekko w nich nie chodzą . mam dwa roverki 620 i jest to samo. :razz:
lastfish - Czw Gru 15, 2011 21:14

jarek18wgm napisał/a:
berserker8888 napisał/a:
Nie bede zakladal nowego tematu, dlatego zapytam tu.
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe? Czy tylko ja tak mam. Wiem, ze u kolegi w benzynie mozna palcem krecic. U mnie zdecydowanie ciezej chodzi kierownica. Dodam ze nic w czasie skretu nie skrzypi ani nie poka. Plynu do wspomagania tez nie ubywa


Wiesz mi tez ciezko chodzila kier. tak jakby wspomagania nie bylo :)
Pozniej nawet nie odbijala

Wymienilem dolne swoznie i jest teraz git .
Teraz czeka mnie wymiana maglownicy chyba bo jest na niej jakis luz
I przy 40 -60 km/h slychac takie dziwne stukotanie a powyzej nic nie slychac :)


mam dokładnie ten sam problem, kierownica ciężko chodzi a płyn od wspomagania jest, pasek naciągnięty. więc tak sobie kombinowałem że może pompa wspomagania, może maglownica o sworzniach też myślałem a skoro piszesz że u ciebie pomogło to chyba też od tego zaczne i je wymienie. czy ktoś ma inny pomysł???
tak sie składa że juz przy zakupie obecnego roverka coś mi nie pasowało bo naprawde kierownica cieżko chodziła a tymbardziej że już wcześniej miałem identyczny model i kreciło się jednym palcem. ogólnie to jak pamiętam pojawiały się komentarze że wspomaganie jest zbyt czułe w tych modelach a tu masz kupiłem następnego i kręci sie masakrycznie... (teraz sie troche przyzyczaiłem ale wiem że tak nie powinno być)

Brt - Czw Gru 15, 2011 21:18

U mnie w R (i u Skiby w R600 SDi) po wymianie płynu troche lżej chodziła, ale nie jakoś szczególnie lekko ... tak akurat. W belli chodzi dużo cieżej niż w R, ale i są tylko dwa obroty kierownicy między skrajnymi położeniami kół a w roveku 3,5 obrotu.