|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Padł rozrząd?
bakas2 - Czw Mar 17, 2011 19:10 Temat postu: [R400] Padł rozrząd? Witam.Po pewnych misjach związanych z wizytami u elektormechanika odebrałem wreszcie swoje autko..Zaznaczę,że samochód transportowany do "speca" był na holu z próbą odpalenia "z dwójki".
Po odebraniu pojazdu kontrolka od silnika zaświeca się przy zwiększaniu obrotów a przy prędkości 90-110km/h już nie gaśnie...Sam silnik głośno pracuje a pojazd jest dosyć zamulony i brakuje mu mocy...Wszystko wskazuje mi na padnięty rozrząd..Czy mam rację?
Boję się jeździć by nie poniosło to za sobą dalszych gorszych skutków.
Remigiusz - Czw Mar 17, 2011 20:08
A co naprawił macher jak odebrałeś
tronsek - Czw Mar 17, 2011 20:32
bakas2 napisał/a: | Wszystko wskazuje mi na padnięty rozrząd..Czy mam rację? | Gdyby rozrząd padł, to silnika byś nie uruchomił. Najprawdopodobniej mógł przeskoczyć pasek od rozrządu lub napędu pompy. W pierwszej kolejności do sprawdzenia ustawienie rozrządu i napędu pompy.
driftdreamer - Czw Mar 17, 2011 21:15
a kto był taki mądry że odpala na holu z dwójki a w dodatku diesla??
tak jak pisze kolega tronsek, mógł przeskoczyć pasek
bakas2 - Pią Mar 18, 2011 13:01
Dziękuję panowie za pomoc..
Elektromechanik naprawiał immo i pilota bo gdzieś siadł sygnał i nie można było urochomić pojazdu(bateria i pilot sprawny wcześniej)..
Co odpalania diesla z dwójki to sam jestem w szoku,że mechanik nie wiedział o tym,że tak się nie robi.
Bogdan7014 - Sob Mar 19, 2011 22:42
Ja czasami odpalam oczywiście sporadycznie na pycha ale w momęcie puszczania sprzęgła przekręcam jeszcze rozrusznik o ilę cokolwiek kręci bo jak nie to wten sposób nie odpalam no i oczywiście conajmniej na trójce.
bakas2 - Czw Mar 24, 2011 17:43
Mechanik przejrzał rozrząd i wszystko z nim wporządku..Pasek,rolki itd.wszystko gra...Ponawiam w takim razie pytanie - co może być przyczyną,że pojazd mój nie ma już takich osiągów?..Jego maxymalna prędkość to ok.110km/h..nie ma też mocy przy mniejszej prędkośći...Oczywiście kontrolka od silnika dalej zaczynać się świecić w momencie osiągnięcia 2000 obrotów..Gdy zmieniam bieg i obroty mniejsze kontrolka przestaje dawać o sobie znać.
Czy to znak,że z turbiną coś nie tak?
tronsek - Czw Mar 24, 2011 18:24
bakas2 napisał/a: | Oczywiście kontrolka od silnika dalej zaczynać się świecić w momencie osiągnięcia 2000 obrotów | Wybłyskaj sobie błędy http://www.roverki.pl/ind...i-l-turbodiesel może to coś podpowie gdzie szukać przyczyny.
Jeszcze to: http://www.roverki.pl/por...eck-engine.html
|
|