|   | 
								Forum Klubu ROVERki.pl
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Rover serii 600, Honda Accord  - [R600] Kierownica multifunkcyjna 
						
												 kruszan - Czw Mar 31, 2011 23:01 Temat postu: [R600] Kierownica multifunkcyjna hoi    
 
 
czy w 600kach występowała takowa? nic na ten temat nie znalazłem, ale może z czegoś innego pasuje lub były jakieś "orzeszki"?
 
 
pozdrawiam
												 Tomek1212 - Czw Mar 31, 2011 23:39
  Może od R800 podejdzie ? 
 
O jakie dodatkowe funkcje ci chodzi ?
												 _papa_ - Pią Kwi 01, 2011 05:56
  w kierownicy jako takich przycisków nie było, mogły być dokładane z boku piloty.
												 kruszan - Pią Kwi 01, 2011 06:23
  tak to pięknie się nazywa, a chodzi mi o standardowe sterowanie radyjkiem - głośność, przełączanie utworów, zmiana stacji - nie wiem jakie funkcje były w roverkach, i ciekawiło mnie czy w 600 było kiedyś coś takiego bo bym polowania zaczął heh   
 
 
a o dokładanych z boku pilotach nie słyszałem jeszcze, ale to pewnie pod radio specjalne?
												 Tomek1212 - Pią Kwi 01, 2011 08:28
  W R800 były przyciski z lewej strony kierownicy do sterowania oryginalnym radiem i z prawej strony do sterowania oryginalnym tempomatem.
												 tomason - Pią Kwi 01, 2011 10:34
  Ostatnio bylem na szrocie i widzialem r600 z taka kierownica    tylko jakos na seryjna mi  nie wygladala
												 Perez - Sob Kwi 02, 2011 17:59
  W accordach występowały kierownice ze sterowaniem radiem, było ono po prawej stronie. W Roverach się nie spotkałem, ale spotkałem się z kierownicami, które miały w tym miejscu plastik zaślepkę zamiast pilota.
												 tomason - Sob Kwi 02, 2011 22:59
  No na szrocie miala z lewej strony. Jak bede mial czas to podjade bo mam niedaleko i walne fotke    Chyba, ze ktos z Lublina moze sobie podjechac na kalinowke i zobaczyc   
												 Perez - Sob Kwi 02, 2011 23:14
  Ta z accorda jest identyczna jak oryginalna, tylko z prawej strony ma guziki tak jakby z doczepionego pilota. Taka oto  http://www.google.pl/imgr...iw=1366&bih=643
												 Mayson - Nie Kwi 03, 2011 09:17
  I w R600 i w Accordzie występowała kierownica z przyciskami do sterowania tempomatem. Po prawej stronie one były. O oryginalnych przyciskach do sterowania radiem nic nie słyszałem, być może dealer dokładał takie jako opcję.
												 TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 12:27
  Zubek posiada sterowanie tempomatem z dodatkowej lagi po lewej stronie kiery, z tego co pamiętam...
												 Mayson - Nie Kwi 03, 2011 12:30
  Tempomat był tak sterowany przed liftem, po lifcie było tak jak na foto.
												 tomason - Nie Kwi 03, 2011 12:31
  Po lewej stronie byl napewno od radia    i auto bylo po lifcie
												 TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 12:33
  http://forum.roverki.eu/g...y&image_id=2608
 
1998r.
												 tomason - Nie Kwi 03, 2011 12:36
  Moze byc tez opcja, ze wlasciciel wczesniej sobie zmienil na inna    Bo byla taka nieseryjna    ale roverowa
												 Mayson - Nie Kwi 03, 2011 12:48
 
  	  | TrAViShOn napisał/a: | 	 		  http://forum.roverki.eu/g...y&image_id=2608 
 
1998r. | 	  
 
    W Accordzie na pewno było takie przed liftem, a po nim jak na foto. Może w R600 do końca produkcji była ta wajha...? W sumie R600 nie widziałem z taką kierą jak na moim foto... 
 
 
[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 13:48 ]
 
Chociaż... to może być nieseryjny tempomat, bo zwróć uwagę, że ten przycisk od tempomatu jest pusty.
												 TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 12:59
  A może to po prostu do radia rzeczywiście...
 
Ja ręki uciąć sobie nie dam, że to tempomat był...    
 
Najlepiej byłoby, aby właściciel się wypowiedział.
												 Perez - Nie Kwi 03, 2011 15:18
  Kolega z forum Honda powiedzial, że takie same kierownice jak w 600 byly w accordach 4 gen i mialy z prawej strony sterowanie radiem. Wiem, że w accordach 6 gen byly podobne kierownice i z prawej było radio, a z lewej tempomat.
												 TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 18:46
  A tak troszkę z innej beczki, to czy poduszki są wymienne     tzn H<->R 
 
I czy radio seryjne musi być   
												 kepo - Nie Kwi 03, 2011 19:06
  ja mam 99r i tempomat w formie tej śmiesznej dźwigni   
												 _papa_ - Nie Kwi 03, 2011 19:52
 
  	  | TrAViShOn napisał/a: | 	 		  czy poduszki są wymienne    tzn H<->R | 	  
 
patrząc na zdjęcia (bo na żywo nie miałem przyjemności obu aut porównywać) to tak. Różnią się znaczkiem.
												 Perez - Nie Kwi 03, 2011 19:59
  Kierownice sa takie same, ale poduszki roznia sie tylko znaczkiem.
 
Kolega do swojego accorda wzial sobie kierownice skorzana z mojej 600 i wsadzil swoja poduche ze znaczkiem H.
												 TrAViShOn - Pon Kwi 04, 2011 03:02
  No to spoko    
 
A czy gdybym taką hondową, poliftową kierę wstawić chciał sobie,:hm:  to pewnie nie dałoby rady podłączyć sterowania, bo nie ma instalacji...     ech
												 kruszan - Pon Kwi 04, 2011 06:58
 
  	  | TrAViShOn napisał/a: | 	 		  No to spoko    
 
A czy gdybym taką hondową, poliftową kierę wstawić chciał sobie,:hm:  to pewnie nie dałoby rady podłączyć sterowania, bo nie ma instalacji...     ech | 	  
 
 
to samo chciałem napisać, ciekawi mnie to bo mam na nią chrapkę   
												 Mayson - Pon Kwi 04, 2011 07:57
  Przymierzałem się na tempomat od anglika ale darowałem sobie, bo: potrzebny przekaźnik (nie miałem pojęcia gdzie on jest), cały mechanizm na pedał gazu, klawisz i kiera. Ogólnie jest to do zrobienia, ale mnie to przerosło. Oczywiście można samą kierę dla bajeru wstawić   
												 kruszan - Pon Kwi 04, 2011 10:16
  ja tam w tempomat bym się nie pchał, fajny ale jak fabryczny - przekładka to większa rzeźba, tak mi się wydaje bynajmniej   
 
 
ale sterowanie radyjkiem z kierownicy to bym chciał
												 TrAViShOn - Pon Kwi 04, 2011 11:23
  Mayson, o takim luksusie jak tempomat to ja nie marzyłem    chodziło mi o sterowanie radiem... Dlatego pytałem wcześniej czy seryjne radio musi byc    
 
A co do tempomatu, to wydaje mi się, że w diesel'u był w formie lagi...
												 _papa_ - Pon Kwi 04, 2011 13:01
 
  	  | TrAViShOn napisał/a: | 	 		  Dlatego pytałem wcześniej czy seryjne radio musi byc    | 	  
 
Jak dobrze poszukasz, to można zakupić niefabryczne radio które da radę sterować fabrycznym pilotem. Nie pamięta tylko modeli.
												 Mayson - Pon Kwi 04, 2011 14:36
 
  	  | kruszan napisał/a: | 	 		  | przekładka to większa rzeźba, tak mi się wydaje  | 	  
 
To nie jest aż taka rzeźba, że nie da się zrobić, ale trzeba mieć pojęcie o elektryce samochodowej i mieć czas na babraninę z podpinaniem tego ustrojstwa i ciągnięciem kabli. A najpierw trzeba to zdemontować z rozbitka/anglika, więc ja sobie darowałem.
 
 	  | TrAViShOn napisał/a: | 	 		  | Dlatego pytałem wcześniej czy seryjne radio musi byc | 	  
 
TrAViShOn, najprościej kupić radio z pilotem i tego pilota zamontować sobie na kierze   
												 Zubek - Wto Kwi 05, 2011 15:54
 
  	  | TrAViShOn napisał/a: | 	 		  | Zubek posiada sterowanie tempomatem z dodatkowej lagi po lewej stronie kiery, z tego co pamiętam... | 	  
 
 
Dokładnie. W moim R600 (po lifcie) jest oryginalny tempomat w formie lagi po lewej stronie pod kierunkami. Kierownica niestety bez sterowania radiem.
												 
					 | 
				 
			 
		 |