Zobacz temat - [R25]Przepustnica
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25]Przepustnica

przemo80 - Sro Kwi 06, 2011 19:53
Temat postu: [R25]Przepustnica
Potrzebuje nowej przepustnicy moze ktos sie orietuje z jakiego innego auta pasowala by do mojego?
bonus89 - Sro Kwi 06, 2011 19:56

ale potrzebujesz większej? Jeśli nie to po co bawić się w dorabianie, pasowanie przerabianie jak przepustnica taka jak Twoja to koszt 50zł
leszczu - Sro Kwi 06, 2011 19:58

W oryginale pewnie miałeś aluminiową to i takiej szukaj na allegro jest ich pełno w rożnych cenach. :wink:
przemo80 - Sro Kwi 06, 2011 20:10

leszczu19901 napisał/a:
W oryginale pewnie miałeś aluminiową to i takiej szukaj na allegro jest ich pełno w rożnych cenach. :wink:

No wlasnie tego nie wiem,ale dzieki.W piatek jade na szrot i cos wytargam :grin:

[ Dodano: Sro Kwi 06, 2011 21:10 ]
bonus89 napisał/a:
ale potrzebujesz większej? Jeśli nie to po co bawić się w dorabianie, pasowanie przerabianie jak przepustnica taka jak Twoja to koszt 50zł

W Holandii mieszkam i zanim to z polski dojdzie to mnie szlak trafi,ale dzieki.

leszczu - Sro Kwi 06, 2011 20:13

przemo80 napisał/a:
No wlasnie tego nie wiem

:hmm: Jak to ??

przemo80 - Pią Kwi 08, 2011 20:38

Jak go kupilem to byl plastik.
leszczu19901 napisał/a:
przemo80 napisał/a:
No wlasnie tego nie wiem

:hmm: Jak to ??

leszczu - Sob Kwi 09, 2011 11:54

przemo80 napisał/a:
Jak go kupilem to byl plastik.
leszczu19901 napisał/a:
przemo80 napisał/a:
No wlasnie tego nie wiem

:hmm: Jak to ??

To jak był plastik, to od razu wstawiaj sobie aluminiową, aby na przyszłość nie było problemu z wieszającymi obrotami. :wink:

przemo80 - Nie Kwi 10, 2011 09:18

Wlasnie zmienilem przepustnice no i co??
K... to samo,tzn po odpaleniu silnik pracuje troche lepiej,ale obroty caly czs rosna.tzn ze jak odpale to obroty mam rowne ok 1000-1100 i czym bardziej silnik sie nagrzewa tym wyzsze obroty,a tak to wyglada po odpaleniu pracowal na "wolnych obrotach" ok 5min no i te "wolne obroty" wzrosly w tym czasie do 2000.Bez dodawania gazu,ani nic z tych rzeczy.Ma ktos jakies pomysly??

sew87 - Nie Kwi 10, 2011 09:42

to samo mialem w mojej 214 i wyszlo ze to silniczek krokowy ,byl cos zepsuty ,bo w zaleznosci jak go sie ustawilo po wyjeciu go ,mechanik ustawial go wyjetego z korpusu do palca i zaplon przekrecal zeby byl calkowicie schowany i pozniej wkladal i zakrecal go ,i odtad nie ma problemow
przemo80 - Nie Kwi 10, 2011 21:01

Nie mam pojecia co jest z tym autem.teraz juz jest dobrze na zimnym silniku,czyli po odpaleniu obroty ok 1000 po chwili spadaja do ok 900,a po przejechaniu ,moze kilometra czyli jak silnik sie rozgrzal za obroty zaczely falowac i auto zaczelo gasnac na wolnych obrotach.Ma ktos moze jakies pomysly??Pomocy
leszczu - Wto Kwi 12, 2011 09:46

przemo80 napisał/a:
Ma ktos moze jakies pomysly?

Czujnik temperatury do sprawdzenia.

przemo80 - Czw Kwi 21, 2011 17:23

Witojcie dodaje cos jeszcze bylem dzisiaj u mechaniora i podlaczyl auto pod kompa i powiedzial ze to najprawdopodobnie jest czujnik polozenia przepustnicy,ale jest jedno ale zmienialem niedawno przepustnice oczywiscie na uzywke.Mam takiego pecha ze trafilem na tak samo padnienta czy to moze byc cos innego??
wachu990 - Czw Kwi 21, 2011 21:54

Witam !! Ja też zmieniałem przepustnicę na polonezowską. Niestety po rozgrzaniu - porażka .... Wyjąłem i włożyłem starą wszystko w normie. Raczej czujnik położenia przepustnicy. Będę przekładał czujnik do aluminiowej z plastikowej - byle, żebym czegoś nie popsuł ...