|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord 2.0 Tdi]Czy możliwe jest odłączenie układu SRS
Pawlo153 - Czw Kwi 07, 2011 16:22 Temat postu: [Honda Accord 2.0 Tdi]Czy możliwe jest odłączenie układu SRS Witam.Jestem posiadaczem Hondy Accord 2.0 Tdi. Mam problem z układem SRS. A mianowice gdy odpalam rano samochód to wszystko jest ok. Gdy trochę pojeżdżę, zgaszę samochód i po ponownym odpaleniu wyskakuje mi błąd SRS i zapala sie check engine. Nie przeszkadzałby mi ten błąd gdyby nie to że auto na błędzie ma strasznego muła, ponieważ zapala się check engine.Dodam że gdy samochód ,,odpocznie'' około 5 godzin i zapale to błąd nie wyskoczy, troche pojeżdżę, zapalę ponownie i zaświeci sie SRS. Zdiagnozowałem błąd i wyskoczył 101 czyli Zanotowane dane o zderzeniu - sterownik SRS do wymiany . Żadnego zderzenie nie miałem. Próbowałem skasować błąd ale nie ma żadnej reakcji na na zwieranie styków w żółtej wtyczce pod kierownicą.I mam pytanie czy było by możliwe całkowite odłączenie układu SRS? Żeby nie wyskakiwały mi żadne błędy i wogóle.
Remigiusz - Czw Kwi 07, 2011 16:30
SRS jest w sumie osobny układ i nie ma nic wspólnego z Check-Engine. SRS żeby wyłączyć wystarczy wyciągnąć bezpiecznik ten w takiej zółtej obramowce pod kierownica 5A
Ja bym raczej szukaj jakieś przetarcie kabli
Bledy SRS powodują przetarcia na kablach pod fotelami i taśma na kierownicy. Wystarczy je sprawdzić i jak są cale popryskać je specyfikiem do styków w wtyczkach
Pawlo153 - Czw Kwi 07, 2011 17:26
No niby osobny układ ale u mnie SRS zaświeca sie razem z Check Engine. Mógłbyś podać gdzie dokładniej znajduje się ten bezpiecznik do odłączenia SRS. Szukałem pod kierownicą ale nie znalazłem nic podobnego
Remigiusz - Czw Kwi 07, 2011 17:36
Pawlo153, Powinny byc pod kierownica po lewej stronie puszka z bezpiecznikami tam poszukaj i pisze na naklejce który to jest od SRS
Pawlo153 - Czw Kwi 07, 2011 17:56
Znalazłem tą puszke po lewej stronie, wyciągnąłem bezpiecznik od SRS i nadal to samo. Wyskakuje błąd SRS i check engine
kruszan - Czw Kwi 07, 2011 18:01
tak się wtrącę
A na pewno dobrze zrobiłeś kasowanie błędów SRS? Bo kiedy 1wszy raz czytałem o tym to myślałem ojej, 2gi raz na spokojnie to już że to banał, robiłem dwa tygodnie temu i działało u mnie dokładnie jak w opisie, błąd usunięty.
i przede wszystkim sprawdził bym kable, styki itd, szkoda odłączać poduchy - no chyba że ich "nie masz"
pozdro
Pawlo153 - Pią Kwi 08, 2011 15:25
Próbowałem kasować błędy już niejednokrotnie, zero reakcji na zwieranie w żółtej wtyczce po kierownicą. Najbardziej zastanawia mnie to dlaczego błąd nie wyskakuje na zimnym silniku, po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu od razu zaświeca się Srs oraz check engine. Odczekam z 5 godzin zapalam i błędu nie ma.
marthinez - Pią Kwi 08, 2011 19:07
Wcześniej srs dział dobrze?
Zapalała się kontrolka po odpaleniu auta na 6 sekund i gasła?
Pawlo153 - Pon Kwi 11, 2011 13:00
Tak wcześniej było wszystko dobrze, przez 2 lata użytkowania nie było żadnych problemów.
Marrkus - Pon Kwi 18, 2011 21:09
Jeżeli kontrolki zapalają się i gasną jednocześnie to b. możliwe że jakiś handlarzyk podłączył je razem by wyglądało dobrze. SRS nic nie ma do ECU silnika.
JJJJ - Pon Maj 02, 2011 20:19
Marrkus napisał/a: | Jeżeli kontrolki zapalają się i gasną jednocześnie to b. możliwe że jakiś handlarzyk podłączył je razem by wyglądało dobrze. SRS nic nie ma do ECU silnika. |
Kolega może mieć racje weź śrubokręt odkręć licznik i podejrzyj czy nie ma żadnych bajpasów z żarówkami porobione.
R-200 - Wto Maj 03, 2011 09:53
Wypnij wtyczkę z sterownika poduszek i potem włącz stacyjkę i zobacz co będzie świecić.
|
|