Zobacz temat - [MGF] MGF Trophy 160 - Jaki silnik pasuje?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

MGF i MG TF - [MGF] MGF Trophy 160 - Jaki silnik pasuje?

T-RoX - Wto Kwi 12, 2011 18:50
Temat postu: [MGF] MGF Trophy 160 - Jaki silnik pasuje?
Witam, mam taki problem, kupiłem MG MGF Trophy 160 z uszkodzonym silnikiem i jak sie okazało chyba najlepszym rozwiązaniem będzie wymienić cały silnik, bo remont może być dość kosztowny.

Więc tak, silnik z wersji Trophy 160 ciężko dostać, moje pytanie jest takie czy jak kupie silnik kompletny (bez osprzętu) z wersji VVC to wszystko będzie się zgadzać?

Jakie są różnice pomiędzy zwykłym 1.8 VVC (145KM), a tym z wersji Trophy 160 (160KM)?

Gdzieś wyczytałem że głównie się różnią układem chłodzenia IC czy coś w ten deseń i dlatego Trophy jest bardziej wydajniejszy. Sprawdzając u mechanika na komputerze to kod silnika w obu przypadkach był taki sam... To czy jak włożę cały silnik z normalnej VVC, a cała reszta osprzętu z Trophy to myślicie że wszystko powinno zgrać się tip top?

Wiem że mało kto miał doczynienia z Trophy 160, bo to taki mały wynalazek, ale mam nadzieję że ktoś choć trochę się orientuje w temacie i mi coś doradzi.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc, sprawa jest dość pilna.

marcinmarcin - Wto Kwi 12, 2011 19:57

Jesteś z Krakowa to masz Pawła Midowicza niedaleko...
T-RoX - Wto Kwi 12, 2011 20:58

marcinmarcin napisał/a:
Jesteś z Krakowa to masz Pawła Midowicza niedaleko...

Możesz coś więcej powiedzieć? Jestem nowy na forum, auto mam od kilku dni i jest to moje pierwsze auto z tej grupy (Rover/MG) więc nie bardzo się jeszcze we wszystkim orientuje

marcinmarcin - Wto Kwi 12, 2011 21:17

P.Midowicz to b.dobry mechanik specjalizujący się w Roverkach, swapy też robi.

http://www.roverki.pl/czc...d=29&sobi2Id=62

T-RoX - Pon Kwi 18, 2011 19:44

Głowica pojechała do Pana Pawła, autko też umówione.

Z pewnej stronki wiem już że wersja Trophy 160 ma jedynie inna głowicę silnika:


Reszta silnika jest taka sama, pozostaje mi mieć nadzieję że po założeniu wszystko będzie śmigać na obecnym silniku i nie będzie już problemów.

flapjck1 - Pon Kwi 18, 2011 23:08

wieksze zawory :) bez dwoch zdan