|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] 2,0 iDT silnik pracuje nierówno po rozruchu
maciek73 - Sro Maj 04, 2011 07:35 Temat postu: [R25] 2,0 iDT silnik pracuje nierówno po rozruchu Mam pytanie...jaka może byc przyczyna nierównej pracy silnika przy porannym rozruchu. Po prostu zapalając po nocy samochód przez ok 0,5-1 min pracuje bardzo nierówno. Czuć ta nierówna pracę na całym samochodzie (telepie się jak sieczkarnia).
Krzysi3k - Sro Maj 04, 2011 08:11
maciek73, świece żarowe sprawdź
maciek73 - Sro Maj 04, 2011 11:08
dzięki sprawdzę
biszuks - Sro Maj 04, 2011 14:12
Mam podobnie tyle że czasem jeszcze gaśnie i ciężko odpala, świece miałem wmieniane.
Może być jakiś inny powód? Dodam że przy obrotach około 4000 lekko się dławi
maciek73 - Sro Maj 04, 2011 16:13
U mnie nie gaśnie, ale też dziwnie się zachowuje przy 4000 obrotów. Wykręca się i zatrzymuje na równiutkich 4000, nie zawsze ale się zdarza. Zaznaczam, że próbowałem go wykręcać na postoju, być może nieobciążona turbina dawała duże ciśnienie i komputer przełaczał się w tryb awaryjny tym samym zabezpieczając w taki sposób turbinkę ograniczając obroty...nie wiem jestem w tym zielony ale taka moja koncepcja.
Krzysi3k - Sro Maj 04, 2011 19:00
Jak macie odcinke przy 4000 obrotów to silnik w trybie awaryjnym, najbardziej prawdopodobne to przepływka i wtrysk sterujący.
maciek73 - Sro Maj 04, 2011 20:21
Pzepływka nowa, autko podczas jazdy wykręca się pięknie pow. 4000 (dziś sprawdzałem)
Wracając do problemu z tematu...świece totalna padaczka! Muszę znaleźć jakiegoś magika który będzie w stanie je wymienić bo to nie lada sztuka w R25 iDT
Przy okazji zapytam jakie najlepsze świece kupić i jak je zamontować bez rozkręcania połowy auta.
adamsky - Sro Maj 04, 2011 20:35
Cytat: | Przy okazji zapytam jakie najlepsze świece kupić i jak je zamontować bez rozkręcania połowy auta. |
użyj szukajki.
jest nawet FAQ jak je samemu wymienić - zwłaszcza tą 4, do której dostęp jest "trochę" kiepski.
Krzysi3k - Czw Maj 05, 2011 08:14
A tak dokładnie tu:
http://www.roverki.pl/zro...nikach-idt.html
Aleksandra19 - Wto Maj 10, 2011 08:19
Posiadam R25 silnik 1.4 16V w benzynie, gdy odpalam go na "zimnym" silniku to najpierw mam około 1000 obrotów a po jakimś czasie zaczynają spadać do 500 albo i niżej, parę razy zgasł ze spadku obrotów, gdy postoi jakieś parę minutek i się zagrzeje jest już wszystko w porządku, lecz gdy nie mam czasu na czekanie i ruszę to skacze strasznie, najpierw myślałam że to świece wiec zostały wymienione, dalej szarpie w pewnym momencie ktoś rzucił hasłem że nie ma mieszanki tej tam paliwo-powietrze a ktoś inny że to silniczek krokowy. Jak myślicie co to może być? Mieliście tak? Proszę o pomoc i pozdrawiam
Krzysi3k - Wto Maj 10, 2011 08:34
Aleksandra19, po pierwsze to temat o dieslu, więc nie mam pojęcia czemu tu piszesz, a po drugie sprawdź silniczek krokowy
Aleksandra19 - Wto Maj 10, 2011 08:47
Piszę tutaj bo widziałam podobny problem u góry i myślałam że mogę wcisnąć mój problemik i dziękuję za opinie pozdrawiam
leszczu - Wto Maj 10, 2011 14:28
Aleksandra19 napisał/a: | Posiadam R25 silnik 1.4 16V w benzynie, gdy odpalam go na "zimnym" silniku to najpierw mam około 1000 obrotów a po jakimś czasie zaczynają spadać do 500 albo i niżej, parę razy zgasł ze spadku obrotów, gdy postoi jakieś parę minutek i się zagrzeje jest już wszystko w porządku, lecz gdy nie mam czasu na czekanie i ruszę to skacze strasznie, najpierw myślałam że to świece wiec zostały wymienione, dalej szarpie w pewnym momencie ktoś rzucił hasłem że nie ma mieszanki tej tam paliwo-powietrze a ktoś inny że to silniczek krokowy. Jak myślicie co to może być? Mieliście tak? Proszę o pomoc i pozdrawiam |
Dla mnie to wygląda jakby na padnięty czujnik temperatury.
Możesz sobie go sprawdzić. Tutaj masz instr.
|
|