|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Po wyciągnięciu kluczyka chwile pracuje
strzala75 - Nie Maj 08, 2011 21:47 Temat postu: [R75] Po wyciągnięciu kluczyka chwile pracuje Witam ponownie.ostatnio mój roverek nie chcial odpalać a dzisiaj nie chce zgasnąć.Mianowicie po przekręceniu stacyjki i wyciągnięciu kluczyka chwile (jakieś 2 sekundy)jeszcze silnik pracuje.Dodam że silnik nie równo pracuje, obroty falują caly czas podczas jazdy też nie zależnie ile trzymam na obrotomierzu.Czy ktoś z was wie o co może biegać
hvil - Pon Maj 09, 2011 07:44
nie znam sie na dieslach za baradzo, ale czy to nie objaw puszczania oleju przez suszarkę??
longer86 - Pon Maj 09, 2011 10:38
jak gaśnie chwilę po wyjęciu kluczyka to zastanawiałbym się czy to nie zaworek odcinający paliwo.
koza-06 - Pon Maj 09, 2011 17:54
strzala75 napisał/a: | Witam ponownie.ostatnio mój roverek nie chcial odpalać a dzisiaj nie chce zgasnąć.Mianowicie po przekręceniu stacyjki i wyciągnięciu kluczyka chwile (jakieś 2 sekundy)jeszcze silnik pracuje.Dodam że silnik nie równo pracuje, obroty falują caly czas podczas jazdy też nie zależnie ile trzymam na obrotomierzu.Czy ktoś z was wie o co może biegać |
Miałem tak samo wyczyść zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR.
I nie jeźdij na rezrwie , wymień filtr paliwa na coś leprzego niż Filtron .
kris-tofer - Pon Maj 09, 2011 19:07
koza-06 napisał/a: | I nie jeźdij na rezrwie , wymień filtr paliwa na coś leprzego niż Filtron . | skąd bierzesz te teorie???
strzala75 - Pon Maj 09, 2011 19:36
dzisiaj bylem na komputerze i wyszlo ze to zawór na pompie cr.spisalem nr.katalogowy i jutro zamawiam koszt to ok.300pln w sklepie . Na allegro znalazlem tylko 1szt 190pln używka więc wybiore nowy. http://moto.allegro.pl/za...1573953077.html
21matys - Wto Maj 10, 2011 06:56
a dlaczego nie spróbujesz go wyczyścić????
http://www.roverki.pl/zro...-cisnienia.html
koza-06 - Wto Maj 10, 2011 18:32
No właśnie po co w 90% wystarczy porządnie wydmuchać stary wraz z gniazdem.
kris-tofer napisał/a: | koza-06 napisał/a:
I nie jeźdij na rezrwie , wymień filtr paliwa na coś leprzego niż Filtron .
skąd bierzesz te teorie??? |
To nie teoria tylko własne doświadczenie.
se7en86 - Sro Maj 11, 2011 20:54
Mam tak samo. Spróbuję przeczyścić i wymienić filtr i zobaczymy. Jak to zrobię dam znać
PS. Ile mniej więcej trwa ta akcja
21matys - Sro Maj 11, 2011 21:37
tak od 2 do 4 godzin. Wszystko zalezne od majstra który sie za to bierze, czyli ciebie
se7en86 - Sro Maj 11, 2011 21:38
No to myślę, że damy radę w 2 godziny
strzala75 - Pią Maj 13, 2011 14:50
ja swoj zawór czyścilem już 2 razy.
Rowan - Pią Maj 13, 2011 16:05
strzala75, jeśli Ci się co jakiś czas to samo przytrafia, "to wiedz, że coś się dzieje" A tak poważnie, to obstawiam padającą pompę w baku. Wymień i przy okazji filtr paliwa, na jakiś konkretny, Maan, najlepiej
A co do czasu, to sprawnie, to tak pół godz - 45 min się da zrobić
strzala75 - Pią Maj 13, 2011 20:11
ROWAN a moglbyś powiedzieć która ta za kierowcą czy za pasażerem bo widzialem że są dwie.niewiem czy obie pompują do przodu czy ta zza pasażera tylko przerzuca przez garb.
Rowan - Pią Maj 13, 2011 20:12
strzala75, pompa jest jedna w baku. Za pasażerem. Za kierowcą jest tylko pomiar paliwa.
se7en86 - Pią Maj 13, 2011 22:50
Rowan mogę w razie czego dzwonić po poradę jak będę rozbierał ?:)
maciekstasio - Sob Maj 14, 2011 09:45
Miałem ten sam problem w zeszłym roku, wystarczyło przeczyścić wspomniany zawór i jeżdżę do dzisiaj bez problemu, nie musiałem nic wymieniać,
pozdrawiam
Rowan - Sob Maj 14, 2011 11:57
se7en86, nie ma sprawy Jeśli będe mógł, to pomoge
|
|