|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
MGF i MG TF - [MG TF] Jak wymontować takie radio?
Gites - Sro Maj 11, 2011 13:39 Temat postu: [MG TF] Jak wymontować takie radio? Cześć,
Miałem odłączone aku i teraz radio pyta o kod. Poprzedni właściciel kupił radio oddzielnie i twierdzi, że kod miał napisany na obudowie - stąd potrzeba wymontowania radia.
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak mam to zrobić? (zdjęcie w załączeniu). Ściąga się najpierw ten drewnopodobny panel z konsoli środkowej? Po obu stronach panelu radia są jakby takie klapki ale boję się grzebać śrubokrętem bo coś ułamię.
Dzięki,
Mad - Sro Maj 11, 2011 15:15
wyciagnij nawiew środkowy (lekko podwazając) i włóż tam reke i wypchnij radio od tyłu, ono jest na takich zaczepach, przynajmniej u mnie tak jest i mozna je w ten sposob bezstresowo wyjąć
Gites - Sro Maj 11, 2011 15:17
Mad, sugerujesz że radio jest zamontowane poprzez wepchnięcie? W sensie żadnych śrubek ani nic takiego?
practicator - Sro Maj 11, 2011 16:57
raczej tak. tam za bardzo nie ma go do czego przykręcić, więc powinno siedzieć tylko na półkieszeni
Gites - Sro Maj 11, 2011 18:26
No to bedziem pchać Na tą chwilę udało mi się podważyć palcem te dwie widoczne na panelu zaślepki i pod nimi ukryte są śrubki. Wnioskuję że to nie do mocowania radia tylko właśnie do półkieszeni?
Mad - Sro Maj 11, 2011 20:14
wyjmij zupełnie ten środkowy nawiew - on jest na zatrzaski wiec musisz podwarzać i wyjdzie cały i wtedy Ci sie wyjasni bo bedziesz mógł zajrzeć do środka
Gites - Czw Maj 12, 2011 10:06
Mad, dobra... jeszcze raz tylko po naszemu Mówiąc "środkowy nawiew" masz na myśli kratkę nawiewu (nad radiem) czy panel z trzema pokrętłami (pod radiem)?
Mad - Czw Maj 12, 2011 11:23
kratke z której wylatuje powietrze, ją całą musisz wyjąć
practicator - Czw Maj 12, 2011 13:58
albo trochę się pomęczyć i całą konsolę zdemontować - jest na zatrzaskach - najlepiej zacząć od góry.
Gites - Czw Maj 12, 2011 14:17
practicator napisał/a: | całą konsolę zdemontować | Masz na myśli ten panel drewnopodobny z mojego zdjęcia?
practicator - Czw Maj 12, 2011 14:30
tak. ostrożnie, delikatnie jakimś plastikowym, szerokim i płaskim badylem podważać od góry wzdłuż boków - jeden zatrzask na szczycie, dwa po bokach między radiem a zegarami, kolejne dwa na wysokości zgięcia, tuż powyżej niego i na końcu jest tylko wstawione pod tunel - o ile dobrze pamiętam. trochę zabawy jest przy tym, a potem przy montażu, ale można przy okazji zmienić mieszek od skrzyni, przesmarować zawiasy drążka skrzyni i usunąć trochę kurzu spod konsoli.
Gites - Wto Maj 17, 2011 09:51
No to zrobione... dzięki za podpowiedzi. Pstryknąłem kilka fotek. Jedna w szczególności przyda się komuś kto tak samo zamierza dobrać się do radia lub wskaźników. Widać na niej, że nie potrzeba używać żadnych narzędzi a tym samym kaleczyć plastiku. Wystarczy złapać dół kratki nawiewu pomiędzy kciuk i wskazujący (pokazałem to wyraźnie na zdjęciu) i zdecydowanie pociągnąć do góry - kratka z całym mechanizmem wyskakują bez problemu.
W moim przypadku nie musiałem ruszać radia w ogóle - kod był widoczny przez dziurę
Mad - Wto Maj 17, 2011 16:37
elegancko
MaReK - Wto Maj 17, 2011 21:52
W ogóle Gites masz fajną wersję tego autka
Gites - Wto Maj 17, 2011 22:56
MaReK napisał/a: | W ogóle Gites masz fajną wersję tego autka | Też się cieszę ale jeśli mógłbym coś zamarudzić to wolałbym TF 160
MaReK - Wto Maj 17, 2011 23:36
To jak violla będzie na zlocie swoim i Ty swoim, to zamienicie się
Gites - Wto Maj 17, 2011 23:49
W poniedziałek przed zlotem odstawiam auto do English-Cars i jeśli do czwartku będzie zrobione to chętnie sprawdzę nogoleptycznie czy 25 koni więcej stanowi istotę rzeczy
camaro17 - Wto Lip 19, 2011 20:26
Gites, rzadko tu zaglądam dzisiaj tak przypadkiem wpadłem i powiem tak na przyszłość Wystarczyło leciutko odważyć plaskom śrubokrętem dwie zaślepki na radiu ( lewa, prawa strona) za nimi są specjalne otwory na druciki które się wkłada i ciągnie do siebie dzięki temu radio elegancko wychodzi
Jak byś kiedyś miał problem z kodem do tego radia to daj znać dam Ci namiar do kolesia z forum BMW który podaje 4-6 różnych kodów do tych modeli radii na podstawie numeru seryjnego podanego na tabliczce znamionowej radia
Bo tak naprawdę jest to model radia BMW C43 Biusness
Maxiking - Pon Sie 08, 2011 00:52
Nie chciałem nic pisać, ale właśnie wydawało mi się bardzo podobne to radio do oryginalnego z e46
|
|