|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Problem z nawiewem i podświetleniem
maciekklb - Sob Maj 21, 2011 23:33 Temat postu: [R600] Problem z nawiewem i podświetleniem Witam!
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Rovera 620. Zauważyłem jednak pewną bardzo uciążliwą usterkę. Otóż, mam problem z nawiewem. Czasami nie działa w ogóle, a w większości załącza się po pewnym czasie (czasami po 5 minutach, czasami po 40). Dodam również, że podświetlenie pokręteł nawiewu też działa jak mu się podoba Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - są ok.
Jestem studentem i chciałbym naprawić tą usterkę jak najniższym kosztem. Jakieś pomysły? Z góry dziękuje za pomoc
tomason - Nie Maj 22, 2011 09:25
Jak nie bedzie dzialac to stuknij w ta puszke czarna za schowkiem pasazera. Jak sie zalazy to szczotki do wymiany albo nawiew
maciekklb - Nie Maj 22, 2011 12:27
ok, sprawdzę tą skrzynke. A co może być powodem niedziałającego podświetlenia pokręteł nawiewu? Może jakiś przekaźnik?
dawid91 - Czw Lip 07, 2011 14:15
Witam podepne sie do tematu mam rowniez problem z nawiewem otoz po wlaczeniu nawiewu i nastawieniu czy to na zimne czy na cieple caly czas dmucha cieple powietrze co moze byc tego przyczyna nawet jak wylacze nawiew na 0 to dmucha cieplym dopiero jak wlacze obieg zamkniety to przestaje pomóżcie
kruszan - Czw Lip 07, 2011 15:57
zanurkuj głową pod kierownice, patrz w stronę środka/konsoli tam masz ruchome elementy do których idą linki - pewnie się któraś wysunęła, zatrzymując na ciepłym powietrzu
karolkos - Czw Lip 07, 2011 16:15
Jeżeli chodzi o lecące tylko ciepłe powietrze z nawiewu, to kolega kruszan ma rację. Coś się stało z linką która reguluje otwieranie "klapek" pod spodem deski rozdzielczej. Można to sprawdzić podnosząc maskę i obserwując czy podczas kręcenia pokrętłem, coś się dzieje z zaworem nagrzewnicy który znajduje się przy ścianie grodziowej.