|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak) oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [Rover 220 coupe]Różnica w silnikach 220turbo a 620 turbo
desperado67 - Sro Cze 08, 2011 23:50 Temat postu: [Rover 220 coupe]Różnica w silnikach 220turbo a 620 turbo Czy ktoś robił przekładke silnika z 620ti do coupe 220 turbo ?
interesuje mnie różnica w budowie silnika.
Problem jest bo chodził bezbłędnie w 620 a nie chce chodzić w 220.
odpala bez problemu, ale kopci na czarno co oznacza że nie spala poprawnie i po kilku minutach gaśnie. Nie chce wejść na obroty. Bije w tłumik tak jakby zapłon był za późny.
desperado67 - Pią Cze 10, 2011 00:06
widze ze odpowiedzi tu nie znajde.
Marrkus - Nie Cze 12, 2011 20:05
W jakim zakresie był wykonany swap? Cały silnik kompletny? z jakiego rocznika był R620 (dokładniej chodzi czy miał kopułkę czy był już na zapłonie elektronicznym) - napisz coś więcej...
Silniki generalnie różniły się detalami (jeśli chodzi o mechanikę), inna miska i pompa olejowa, inna łapa mocowania silnika od strony rozrządu, silnik R220 występował tylko w wersji z kopułka a w R620 był i z kopułką (starsze) i z zapłonem bezrozdzielaczowym (nowsze), było to związane z wymianą MEMS-a z wersji 1.6 na 1.9 i dodatkowo skutkowało zmianami w wtryskach (zmiana z w pełni sekwencyjnego wtrysku paliwa na system półsekwencyjny), kole zamachowym i eliminacją czujnika wałka rozrządu (identyfikującego cylindry). Dodatkowo nowsze silniki miały inną uszczelkę pod głowicą (wielowarstwową), inne zawory wydechowe i inne uszczelniacze zaworowe.
Jak dopiszesz więcej informacji na temat silnika jaki zamontowałeś coś się może rozjaśni - możesz okrasić swoją wypowiedź zdjęciami - zawsze to lepiej wygląda i więcej ludzi zajrzy
desperado67 - Nie Cze 12, 2011 22:24
Zdjęcia zbyteczne ponieważ silniki niczym się nie różnią .
Silnik z 620ti z kopułką 1998r.
Przekładka tylko bloku z głowicą(kompletny).
Myśle że problem robi koło zamachowe, którego w pośpiechu zapomniano przełożyć ze starego silnika. I albo zapłon się gubi albo dostaje za dużo paliwa. Ale nie jestem pewien
dlatego tu jestem żeby znaleź prawdziwy powód i nie robić czegoś 10 razy.
Marrkus - Pon Cze 13, 2011 20:34
Coś tu nie pasuje - od 1996 (chyba w kwietniu) wszystkie silniki 20T4 występowały wyłącznie w wersji bez kopułki...
desperado67 - Wto Cze 14, 2011 01:01
Chcesz cytować regułki i dane z wiki czy pomóc rozwiązać problem ?
Co mają zawory inne iszczelki itp. wspólnego z tematem ?
Silnik z kopułką , najlepszy model.
Interesuje mnie gdzie jest problem. Co musze zmienić/przełożyć z poprzedniego żeby chodził jak należy.
Marrkus - Sro Cze 15, 2011 19:12
desperado67 napisał/a: | Chcesz cytować regułki i dane z wiki cz |
Ale to nie są z wiki tylko z życia wzięte dane...
desperado67 - Czw Cze 16, 2011 01:36
Jeszcze raz powtórze silnik z 620 ti (z kopułką). Budowa zewnętrzna identyczna jak poprzedniego silnika z 220 turbo(coupe). Odpala ale z małym problemem i nie pracuje jak powinien tak jakby za późny zapłon lub za bogata mieszanka. Lekko kopci na czarno jak diesel.Gdzie moze być problem?
szoso - Pią Cze 17, 2011 14:13
desperado67, jak dalej będziesz taki nie miły to nikt ci nie będzie odpisywał
desperado67 - Sob Cze 18, 2011 00:38
Dzięki wielkie. Pełną pomoc otrzymałem na brytyjskim forum. Temat zamknięty.
|
|