Zobacz temat - [zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców

borek88 - Pią Cze 10, 2011 22:57
Temat postu: [zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców
mam zamiar zabrać się za swap hamulców z zs'a do r45 dieslel przód i tył.
tylko czy wszystko pasuje p&p odkręcam zacisk tarcz zakładam do 45 przykręcam wszystko odpowietrzam i jazda??
czy wszystkie przewody mocowanie pasuje bez przerabiania??
czy jeśli mam bębny z tyłu to dużo roboty?? jakieś kombinacje??
pasuje wszystko ładnie?? nie ma problemu z linkami itp??

no i wiem ze zimowi będą mi tarły niestety bo mam 15" alu oryginał rover i ktoś mówił ze pasują te alu pod zaciski 282 ale niestety raniona tra o jarzmo.
i tu pytanie jeśli jak wiadomo ten model ma szpilki i nakrętki to jaki gruby dystans max mogę zastosować żeby było bezpiecznie?? (TYLKO NA ZIMĘ) lub ile musi być minimalnie pełnych obrotów (360') nakrętki

Jugol - Sob Cze 11, 2011 01:45

Jeśli chodzi o przód- wsio pasuje p&p- tylko będzie problem z tymi 15-kami, ale to już wiesz- będzie za ciasno, chociaż w zależności od rodzaju tych alu. Rovera- ponoć w niektóre się mieszczą- znam to z opowiadań na forum- nie z autopsji.
Co do tyłu jest więcej zachodu, problemy z ręcznym- ale też do ogarnięcia.
Te informacje znalazłem u nas na forum- sprawdzone :ok:

borek88 - Sob Cze 11, 2011 08:19

nie moglem znalez tematu gdzie byloby cos opisane o swapie
a co do tych 15 to pamietam ze waznie ktos mi mowił ze te moje napewno sie zmieszcza

tronsek - Sob Cze 11, 2011 08:42

borek88 napisał/a:
jeśli mam bębny z tyłu to dużo roboty?? jakieś kombinacje??
pasuje wszystko ładnie??
ZTCP to pista do wymiany, bo jest inna niż w tarczowych
borek88 - Sob Cze 11, 2011 21:37

to moze pamietasz jeszcze czy linke trzeba zmienic??
tronsek - Sob Cze 11, 2011 22:04

:bezradny: Niestety, o lince nic nigdy nie słyszałem.
borek88 - Sob Cze 11, 2011 22:57

no szkoda
chyba bede musial to powierzyc jakiemus mechesowi

greg-si - Nie Cze 12, 2011 11:54

Przód p&p bez żadnych problemów. Tarcze, klocki i zaciski z jarzmem zmieniasz.

Z tyłu z tego co wiem linka jest inna w bębnie a inna w tarczy. Co do całej reszty to nie wiem ale na pewno trzeba zmienić nie tylko piastę. Osłona wewnętrzna bębna na której jest cylinderek, szczęki jest mocowana na cztery śruby i to całe mocowanie również trzeba zmienić bo nie dokręcisz zacisku. Do tego nie wiem jak z czujnikiem ABS, piastą itd. Jednym słowem kupa roboty a fakt jest taki że tarcza ładniej wygląda a bęben lepiej hamuje. Przynajmniej na tylnej osi bo tam nie ma dużych temperatur.

borek88 - Nie Cze 12, 2011 14:06

greg-si napisał/a:
tarcza ładniej wygląda
i to tez jest wazne
a o tym ze bebny lepiej hamuja to słyszałem