Zobacz temat - [416] po zrobieniu hgf nie odpala :(
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [416] po zrobieniu hgf nie odpala :(

grzegorz1652 - Sob Cze 11, 2011 15:09
Temat postu: [416] po zrobieniu hgf nie odpala :(
:beczy: witam zrobiłem z tą uszczelką pod głowicą powymieniałem wszystko i uruchomiłem silnik i normalnie fajnie cichutko pracował aż tu nagle zgasł :beczy: :beczy: i nie chce odpalić w czym może być problem? proszę pomóżcie...

edit: teraz odpalił ale słychać że gdzieś klepie zawór?? czyli rozrząd źle ustawiony?

dodam jeszcze że zastosowałem nowy typ uszczelki i po odpaleniu dalej wycieka płyn chłodniczy z pod głowicy :cry:

automechanik - Sob Cze 11, 2011 19:53

Przypuszczam,że to raczej popychacz. Musi się wypełnić olejem by skasować luz zaworowy. No chyba że faktycznie rozrząd przeskoczył. Lepiej sprawdż ustawienie.
grzegorz1652 - Sob Cze 11, 2011 20:21

a da się zobaczyć jakoś ten trzeci punkt do ustawiania rozrządu z góry lub z boku albo dołu z którym trzeba ustawić koło pasowe tak żeby nie trzeba było odkręcać łapy i mocowań silnika czy trzeba rozkręcić wszystko żeby zobaczyć ten odlew na silniku z którym ma się zgrywać koło pasowe?
automechanik - Sob Cze 11, 2011 20:30

Wykręć świece, włóż jakiś długi śrubokręt lub pręt i ustaw pierwszy tłok w górnym martwym punkcie, trochę prób lewo prawo i ustawisz. To położenie odpowiada pokryciu się znaków na kole i silniku.
Jeśli znaki na kołach pasowych wałków będą się zgadzać to wszystko jest w porządku

polofix - Nie Cze 12, 2011 10:24

automechanik napisał/a:
Wykręć świece, włóż jakiś długi śrubokręt lub pręt i ustaw pierwszy tłok w górnym martwym punkcie, trochę prób lewo prawo i ustawisz. To położenie odpowiada pokryciu się znaków na kole i silniku.
Jeśli znaki na kołach pasowych wałków będą się zgadzać to wszystko jest w porządku

srodkowe polozenie tlokow w cylindrach [wszystkie na jednym poziomie] odpowiadaja za zgodnosc znakow na kolach!!!!!!

automechanik - Pon Cze 13, 2011 22:20

polofix, masz racje to 90 stopni przed GMP, trochę to inaczej niż w innych silnikach