|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Wątek wydzielony z tematu Remi55
komik88 - Sro Cze 15, 2011 13:42
słuchaj co do tego kompa to była cena 750zł z chipem, ale weź to pod uwage że robiła to profesjonalna firma gdzie mam paragon na 800zł wraz z hamownią a nie jakieś dłuboki, auto zapierdziela tak że na g-techu przyspieszenia oscylują w granicach 7.32s i 7.48s bo robiłem dwa czasy więc wydaje mi się że jest to jeden z najszybszych lub najszybszy MG w Polsce. Co do twoich map to myślałem że masz jeszcze bardziej agresywne ale jak mówisz ze jednak na 120KM i lepszy doł to mi nie potrzebne A co do tego IC to masz racje, że temperature trzyma bardzo dobrą i na dobre to wychodzi pozdro
Krzysi3k - Sro Cze 15, 2011 13:52
Tak jak Remi napisal wkladka czy stozek bez roznicy. Wkladka jest o tyle gorsza ze Ci olejek przeplywke ubrudzi, jeszcze zmienisz tak jak ja na stozek suchy... Ale widze ze Ty nikogo nie sluchasz. Druga sprawa to IC. Ten seryjny tak sie grzeje, ze na nowym na pewno mocy wiecej jest. Jeszcze tablice rejestracyjna przeloze na dokladke dla pelnego efektu Ja teraz turbo musze skrecic bo dmucha 1.4 bara az...
Remigiusz - Sro Cze 15, 2011 14:08
komik88, Ale mi trzeba sam komp bez Chipów, nie potrzebuje chipów bo mam sam swoje Zostaw sobie chipy jak tyle za nich kasy dałeś Trzeba mi sam ECU z podstawkami
Nie no takich agresywnych map to ja nie mam Ciut lepsze niż seria
komik88 - Sro Cze 15, 2011 14:29
mbc masz Krzysiek włożone?? dobrze Ci sie to sprawuje?? mi kumple mówili że w dieslu się to nie opłaca robić bo co ze podkręcisz turbo jak trzeba mu też odpowiednio paliwo podlać.. nie to że nie słucham nikogo, po prostu ja za dużo wiem o tym aucie i każdy wie swoje ja miałem swoich 20 aut to wiem co robic a co nie nauczyłem sie pewnych spraw, a poza tym współpracuja ze mną kumple z Zatecka z łodzi
greg-si - Sro Cze 15, 2011 14:43
komik88 napisał/a: | wydaje mi się że jest to jeden z najszybszych lub najszybszy MG w Polsce. |
To źle Ci się wydaje
Otwórz chłopie trochę głowę i troszkę zacznij czytać i słuchać się innych bo tylko w tym jednym miejscu napisałeś sporo głupot.
komik88 - Sro Cze 15, 2011 14:47
co ty człowieku wypisujesz?? jakich głupot podaj mi przykłady.. co do najszybszego MG ZR to w dieslu jest to jeden z najszybszych w Polsce na pewno, bo sory ale nie kazdy ma porobione auto, tym bardziej MG! a seria to nie jest i czas 7.3s do 100 to może mi powiesz ze jak na diesla w tej klasie jest średni?? to chyba ty wypisujesz głupoty!
greg-si - Sro Cze 15, 2011 15:12
Nie chce Remiemu tematu zaśmiecać ale po prostu nie mogę się powstrzymać.
komik88
Po pierwsze to nie spinaj się bo Ci żyłka gdzieś pęknie.
Po drugie. Cytuję Twoje słowa:
komik88 napisał/a: | wydaje mi się że jest to jeden z najszybszych lub najszybszy MG w Polsce |
Najpierw trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co to znaczy najszybszy. Bo na kresce to każdy głupi umie stanąć i ogarnąć dobry punkt zmiany biegów. Więc sorry ale jeśli uważasz że to jest wyznacznik szybkości to ja nie mam pytań.
Napisałeś MG więc nie tylko ZR ale również wszystkie ZSy i inne wynalazki. Teraz już schodzisz do diesla. Zastanów się drugi raz zanim coś napiszesz.
komik88 napisał/a: | bo sory ale nie kazdy ma porobione auto, tym bardziej MG! |
A niby dlaczego? Wyobraź sobie że nie tylko Ty grzebiesz w aucie i coś robisz. Nie zdziwiłbym się gdyby pierwszy lepszy zdrowy MG ZS180 Cię objechał. Zarówno na prostej jak i na zakrętach. Już nie mówię o Roverach bo takich to by się znalazło ładnych kilka i to na tym forum
komik88 napisał/a: | a seria to nie jest i czas 7.3s do 100 to może mi powiesz ze jak na diesla w tej klasie jest średni?? |
Pewnie że średni. Bo co Ci z tych 7,3s? Bułki ze sklepu przywieziesz cieplejsze o 0,5 stopnia celcjusza czy dłużej będziesz stał na kolejnych światłach na czerwonym. Ludzie w Golfach mają połowę tego a jakoś klasa wyższa to nie jest.
komik88 napisał/a: | jakich głupot podaj mi przykłady |
Proszę bardzo:
komik88 napisał/a: | IC ci koni nie da tylko utrzyma ci mieszanke powietrza chłodniejszą i tyle |
Pierwsza głupota i wogóle zdanie się wykluczające.
Mało postów napisałeś a już siejesz swoje teorie. Nie mówię że złe ale trochę pokory dla innych by się przydało bo ani nie jesteś pępkiem świata ani tym bardziej człowiekiem wszechwiedzącym.
bonus89 - Sro Cze 15, 2011 17:02
komik88 napisał/a: | a IC ci koni nie da tylko utrzyma ci mieszanke powietrza chłodniejszą i tyle.. | ahahahaha
komik88 - Sro Cze 15, 2011 20:42
GREG nie bede z tobą dyskutował bo to nie ma sensu, to co pisałem to nie moje teorie tylko uwierz mi miałem troche dobrych i szybkich aut i handluje autami od 5 lat to na pewno jeździłem takimi że ty nawet nie śnisz o takich, masz tego swojego rovera to nim jeździj i sie za przeproszeniem nie wpier.. w mojego MG a jak ty jestes taki twardziel to zapraszam i pojeździmy, bo nie lubie cwaniaków którzy tylko w japie są mocni.. Sory Remi ale musiałem.
Krzysi3k - Sro Cze 15, 2011 20:46
Tam, mam MBC, bardzo wygodna regulacja ciśnienia doładowania
Markzo - Sro Cze 15, 2011 22:26
komik88 napisał/a: | GREG nie bede z tobą dyskutował bo to nie ma sensu, to co pisałem to nie moje teorie tylko uwierz mi miałem troche dobrych i szybkich aut i handluje autami od 5 lat to na pewno jeździłem takimi że ty nawet nie śnisz o takich, masz tego swojego rovera to nim jeździj i sie za przeproszeniem nie wpier.. w mojego MG a jak ty jestes taki twardziel to zapraszam i pojeździmy, bo nie lubie cwaniaków którzy tylko w japie są mocni.. Sory Remi ale musiałem. | "
Zejdz na ziemie i ochlon, troche kultury. Chcesz sie scigac? ja chętnie sprawdzimy to Twoje 7,3 do paki
Raptile - Sro Cze 15, 2011 23:10
i tak bym was pocisnął Pozdrawiam najszybsze R200 Sdi W wawie
bonus89 - Czw Cze 16, 2011 10:06
Markzo napisał/a: | Chcesz sie scigac? ja chętnie sprawdzimy to Twoje 7,3 do paki |
I wszystko w temacie gdyby mały % tego co mówi komik88, był prawdą to z pewnością stanął by z Markzem A ja też swoje biedne 1.4 bym z jego 7s sprawdził
Markzo - Czw Cze 16, 2011 10:29
bonus89 napisał/a: | I wszystko w temacie gdyby mały % tego co mówi komik88, był prawdą to z pewnością stanął by z Markzem A ja też swoje biedne 1.4 bym z jego 7s sprawdził |
Bron Boze nie neguje tego, ze Jego zr ma 7,3s do paczki, z czystej ciekawosci bym sie sprawdzil bo juz kilka osob mowi ze idt i sdi objezdza kv6 a ja chetnie bym to zweryfikowal
komik88 - Czw Cze 16, 2011 11:14
jak bym miał możliwość to chętnie bym sprawdził bo wiem że to 7.3s do 100 nie jest wyssane z palca, to jest mój 4 rover (tzn ten akurat MG) i wiem co on robi.. jak chce się ktoś zmierzyć to jestem chętny ale nie będe jechać do Rzeszowa bo jeszcze mnie nie porypało
Markzo - Czw Cze 16, 2011 11:18
Te Koluszki koło łodzi? przecież Ci nie kaze do Rz jechać mozna sie w wawie ustawic
komik88 - Czw Cze 16, 2011 11:35
człowieku ja mam do wawy 120km prawie i mam tylko po to jechać żeby sobie depnąć 2x i wrócic jak ktoś chce się mierzyć to zapraszam do łodzi, chętnie pośmigam, jest sporo prostych po 500m. pozdro
Pływak - Czw Cze 16, 2011 11:50
Masz czas do setki lepszy niż prawie 100kg lżejszy ZR160 baaa to jest nawet lepiej niż Golf VR6 który ma prawie 180KM Zejdźcie na ziemi z tymi klekotami nigdy nie jechały i nigdy jechać nie będą chyba, że faktycznie tak jak pisze w profilu masz w MG silnik TDI wtedy jakiś sensowny wynik koło 200KM można uzyskać
Markzo - Czw Cze 16, 2011 11:55
komik88 napisał/a: | człowieku ja mam do wawy 120km prawie i mam tylko po to jechać żeby sobie depnąć 2x i wrócic jak ktoś chce się mierzyć to zapraszam do łodzi, chętnie pośmigam, jest sporo prostych po 500m. pozdro |
heh, ja mam do wawy 300+
Pływak napisał/a: | Masz czas do setki lepszy niż prawie 100kg lżejszy ZR160 baaa to jest nawet lepiej niż Golf VR6 który ma prawie 180KM Zejdźcie na ziemi z tymi klekotami nigdy nie jechały i nigdy jechać nie będą chyba, że faktycznie tak jak pisze w profilu masz w MG silnik TDI wtedy jakiś sensowny wynik koło 200KM można uzyskać |
Zaba mowil, ze jego Sdi napedza sie od 40 do 120 tak jak zs v6, od Krzyska slyszalem, ze jego iDT robi setke w ~7s, tutaj Komik tez podaje niskie 7s, wiec pasuje to sprawdzic wreszcie
Krzysi3k - Czw Cze 16, 2011 12:22
Markzo, ja mówiłem, że 7 sekund do 100 km/h?
Ja nawet nie mierzyłem, bo szkoda mi ze sprzęgła strzelać
Markzo - Czw Cze 16, 2011 12:34
Krzysi3k napisał/a: | Markzo, ja mówiłem, że 7 sekund do 100 km/h?
Ja nawet nie mierzyłem, bo szkoda mi ze sprzęgła strzelać |
na gg gadaliśmy pare razy i mowiles, ze powinno byc niskie 7s do paczki zreszta moze wreszcie zrobimy jakiegos spota typowo na sciganie? mozna by sie ustawic na jakims lotnisku czy cus (Ułęż może?) i poganiac, mysle ze pare osob z forum by sie zebralo mozna by sie wreszcie bezposrednio zmierzyc a i zabawa by przednia byla
komik88 - Czw Cze 16, 2011 12:56
Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł to co że to jest klekot?? pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! co do tych 7.3s-7.5s tak jak napisałem i nie wierzysz to zapraszam na żywo, mam G-tech i z chęcią Ci udowodnie, bo ja przez neta nie mam zamiaru nic udowadniać, znam swoje auto i wiem na co je stać.
A zapomniałem dodać miałem VR-a w MK3 i wiem jak to jeździ i od razu mówie że w serii szału jakiegoś nie ma, robiłem nim w granicach 7.7s do 100km/h, a co do tego silnika w roverze jak myślisz że nie ma możliwości zrobienia z IDT ok 200KM to też się mylisz, wystarczą większe wtryski, IC, Turbo i mapa. pozdro kolego i poczytaj troche.
bonus89 - Czw Cze 16, 2011 13:10
Pływak napisał/a: | Zejdźcie na ziemi z tymi klekotami nigdy nie jechały i nigdy jechać nie będą |
I z tym się zgadzam, oczywiście są szybkie diesle, myśle że krzyśka fajnie się jeździ... ale... właśnie, jeździ. To porównywanie do KVłek i wasze objeżdzanie ich albo czasy 7s. przez te 7s trzy biegi musisz przewachlować.
[ Dodano: Czw Cze 16, 2011 14:10 ]
komik88 napisał/a: | jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź | tak to dzięki swojemu niutowi wygracie wyścig z przyczepkami. W tym jest lepszy
komik88 napisał/a: | mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! | Hahaha i te 290 NM masz dostępne przez jaki zakres obrotów? do 3tys? No no to nieźle, tylko jak VVC zapnie moc od 5k rmp to do 7 pociągnie czyli tyle co połowa Twojego zakresu od zera.
komik88 napisał/a: | A zapomniałem dodać miałem VR-a w MK3 i wiem jak to jeździ i od razu mówie że w serii szału jakiegoś nie ma, robiłem nim w granicach 7.7s do 100km/h, a co do tego silnika w roverze jak myślisz że nie ma możliwości zrobienia z IDT ok 200KM to też się mylisz, wystarczą większe wtryski, IC, Turbo i mapa. pozdro kolego i poczytaj troche. |
hahaha hahaha z VRki sie przesiadłeś i teraz masz napewno szybszą fure ahahaha. Podaj linki ja z chęcią takiej lektury zaczerpnę skoro Ty tak wiedzą błyskasz z niej
komik88 - Czw Cze 16, 2011 13:14
nie gadam z tobą kolego. Jak jeździsz tą swoją benzyna to śmigaj dalej, każdy kupuje to na c ma ochote, a jak porównujesz VR-a Z 93r do MG ZR z 2004r to dobry koleś jestes! pod każdym względem golf jest gorszy.
bonus89 - Czw Cze 16, 2011 13:23
no spodziewałem się tego że tak zareagujesz, ale dalej proszę o linki do tej lektury która tyle cie na uczyła panie "handlarzu posiadaczu miliona fur"
greg-si - Czw Cze 16, 2011 13:56
Markzo, z tego co słyszałem to Ułęż do końca roku jest już zaklepana ale Wróbel na zlocie mówił że jakby co dzwonić do niego i można się podczepić do jakiejś grupy. Myślę że sierpień wrzesień będzie można się ustawić w Ułęży żeby pośmigać troszkę w zakrętach. Tylko wtedy wiadomo wjazd na lotnisko 250zł bo instruktor jest na drugim fotelu Ewentualnie wynająć tor w Radomiu bez instruktora ale tam to z jednego zakrętu wychodzisz by wejść w drugi
Kilka osób pewnie by się znalazło na pojeżdżawkę. W każdym razie ja jestem chętny jak naprawię to co w Radomiu się popsuło
Remigiusz - Czw Cze 16, 2011 14:29
greg-si, A co się tobie popsuło na torze
Klekoty jada całkiem dobrze ale ja uważam ze szkoda uta żeby się ścigać i walić ze sprzęgła
Ja myślę ze kolegi komik88, ZR bedzie tak szmigal jak Krzysi3k, Diesel bo się ładnie rozpędza i zapiernicza
Ja na Radom się jeszcze pisze żeby wam zlać tyłki
greg-si - Czw Cze 16, 2011 14:38
Remi55 napisał/a: | greg-si, A co się tobie popsuło na torze |
chyba krokowiec bo jak depnę to obroty mam na 4k i zejść nie chcą pomimo całkowitego zamknięcia przepustnicy. Zresztą było to słychać na torze
Remigiusz - Czw Cze 16, 2011 14:44
greg-si, To przez pana instruktora jak mówił cały czas: "Dwojka, Gazu gazu co tak wolno "
greg-si - Czw Cze 16, 2011 14:51
Remi55, jeśli nawet to samochód tak się przestraszył że w drodze powrotnej też miał tą dolegliwość Ale dzięki temu mam za free tempomat
A na zdjęciu za Tobą widać jak już czarna chmurka się tworzy
Pływak - Czw Cze 16, 2011 15:39
komik88 napisał/a: | Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł to co że to jest klekot?? |
Cytat: | a co do tego silnika w roverze jak myślisz że nie ma możliwości zrobienia z IDT ok 200KM to też się mylisz, wystarczą większe wtryski, IC, Turbo i mapa. pozdro kolego i poczytaj troche. |
Ze wszystkim się mylę to może bądź tak łaskawy milordzie i wyprowadź mnie z tego błedu jakimiś KONKRETAMI bo jeszcze nikt mi tego nie udowodnił na tym forum, że w PL ktoś przekroczył chociaż magiczne 150KM, a 1.9TDI 110KM zrobione na lekko ponad 190KM to i owszem widziałem na własne oczy i już w miarę fajnie się to zbiera. 200KM w l serii? Czekam z niecierpliwością
Cytat: | pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! |
Nie samym momentem auto jedzie Poczytaj o zależnościach miedzy mocą, a momentem i między momentem na silniku, a momentem na kołach bo nie zawsze jest tak kolorowo jak by się mogło wydawać. Co do obrotów to za to jak Ty masz odcinkę i musisz wajhować za kolejnym biegiem to 1.8VVC ma jeszcze spore pole do działania...
Cytat: | co do tych 7.3s-7.5s tak jak napisałem i nie wierzysz to zapraszam na żywo, mam G-tech i z chęcią Ci udowodnie, bo ja przez neta nie mam zamiaru nic udowadniać, znam swoje auto i wiem na co je stać. |
A ja nie mam zamiaru jeździć i oglądać "oszałamiające" 138KM z gruźlika. Sorry winetou na mnie taki wynik wrażenia nie robi ale jak już przekroczysz te 200KM bo ponoć się da jak pisałeś to z chęcią wpadnę
Cytat: | A zapomniałem dodać miałem VR-a w MK3 i wiem jak to jeździ i od razu mówie że w serii szału jakiegoś nie ma, robiłem nim w granicach 7.7s do 100km/h, |
No widzisz, a znajomy który ma TDI dopiero po przekroczeniu 180KM mógł startować do VR'a...
komik88 napisał/a: | nie gadam z tobą kolego. Jak jeździsz tą swoją benzyna to śmigaj dalej, każdy kupuje to na c ma ochote, a jak porównujesz VR-a Z 93r do MG ZR z 2004r to dobry koleś jestes! pod każdym względem golf jest gorszy. |
Nie wiem czy wiesz ale konstrukcyjnie twój samochód jest niewiele młodszy.
Krzysi3k - Czw Cze 16, 2011 19:57
Z L-series ktoś zrobił ponad 200KM w UK, ale to rzeźba konkret i wytrzyma niewiele niestety...
Realnie przy 160KM angolom silniki padają, bo chłodzenie za słabe mają...
Remigiusz - Czw Cze 16, 2011 21:09
Krzysi3k napisał/a: | Realnie przy 160KM angolom silniki padają, bo chłodzenie za słabe mają... |
Chlodzenie spalin , tylko problem się pojawia ze za pomału przy takiej mocy spaliny uciekają przez Turbo i kolektor wydechowy to wydechu. I powstają tam ogromne temp. i dlatego uszczelka pada i się silnik się gotuje.
Dlatego dla 160KM+ trzeba już to wymienić na coś większego.
tuners - Czw Cze 16, 2011 21:12
chcesz szpanu proszę przełóż silnik z tego maleństwa
podaję link do aukcji z silniczkiem link
wsadzasz to do ZRki (mile widziana kreatywność) i niema bata wszyscy zwracają honor na forum i możesz śmiało powiedzieć że najszybszy diesel o ile nie w ogóle MG w Polsce a może i na świecie
Uwaga post ma charakter ironiczny przed przeczytaniem skonsultuj się z lekarzem bądź farmaceutą.
Krzysi3k - Czw Cze 16, 2011 21:20
No dlatego jak mi turbo padnie to wsadzam Garrett serii GT17
I nawet z turbo większym nie zamierzam przekraczać 150 KM Najwyżej dawkę się zmniejszy jak coś
Z kolektorem byłoby rzeźby troche, najlepiej by było dorobić jakiś
Pływak - Czw Cze 16, 2011 21:35
Zmienię turbo u siebie to Ci opchnę swoje GT17
Krzysi3k - Pią Cze 17, 2011 07:18
Pływak, u mnie turbo zdaje się jeszcze porządnie żyć, ale czasem potrafi szybko paść
Albo przynajmniej bym przerabiał tą, myślicie, że wsadzenie większego wirnika itd, zdałoby egzamin?
komik88 - Pią Cze 17, 2011 09:00
z tym większym wirnikiem słyszałem że zdaje egzamin koleś co robił mi chip też tak mówił że warto to zrobić pry dalszych modach..
Harry - Pią Cze 17, 2011 09:35
komik88 napisał/a: | zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów |
i co z tego,że masz taki moment jak masz krótkie przełóżenia i jestem pewien na 100%VVC by Cie objechał, ale może masz pompowtryski z tego jakie masz auto w opisie tak wychodzi
komik88 napisał/a: | A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! |
jechałeś w ogóle VVC ? masz w ogóle jakieś pojęcie o tym ?
komik88 napisał/a: | bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł |
"nie sprzet a technika czyni z Ciebie zawodnika" jak ktoś kiedyś powiedział. Wróbel w radomu zwykłym klekotem na mokrym pierwszy raz jechał tym autem wykręcił 1:56
wątpie,żeby Twoje auto miało 7 coś do 100 jak vvc jest lżejszy i ma taki czas a ma 160 km, i lepiej się kręci, wiem że ma mniej nm ale jak już wspomniałem inne przełożenia są
Krzysi3k - Pią Cze 17, 2011 10:48
Ja myślę, że iDT dopiero przy 150KM+ może zaczynać do VVC startować, wcześniej bez sensu...
PS. W ZR VVC ma 156 KM, tylko się nazywa ZR 160
szoso - Pią Cze 17, 2011 11:31
Harry napisał/a: | ale może masz pompowtryski z tego jakie masz auto w opisie tak wychodzi |
zamiast się śmiać z oznaczenia td tdi w mg polecam przeczytać temat owna
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65303
Harry - Pią Cze 17, 2011 12:13
i dzieki za wyjaśnienie, bo wcześniej z czymś takim się nie spotkałem tzn. z tdi w innych autach niż VAG,
tuners - Pią Cze 17, 2011 20:14
wpisz honda accord 2.0 TDi i porównaj z zr 105 lub 115 choćby zdjęcia obydwu (nie nadmienię że to był silnik rovera nie hondy)
Ciufa - Pią Cze 17, 2011 20:49
komik88 napisał/a: | pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! |
no i co z tego ? jak sie z kimś ścigam to przecież nie zmieniam biegu żeby mieć 2300 RPM tylko trzymam obroty pomiędzy 5000-7100 RPM
a jak ruszam to z 3200 RPM bo z wyższych traci przyczepnosc dosc mocno
tuners - Sob Cze 18, 2011 05:32
Ciufa, ale ty zdajesz sobie sprawę jakie masz wtedy spalanie ola boga teraz tylko eko wyścigi powinny być kto mniej spali na 1/4 mili
Markzo - Sob Cze 18, 2011 07:42
jak ciśniesz diesla pelnym ogniem to też 5l nie pali sprawdzalem na innym niz Lseria dieslu i przy palowaniu wcale nie bylo ekonimicznie
kzrr - Sob Cze 18, 2011 09:26
Może ten kolega który ma tego ZR w dieslu z taką mocą wstawi jakiś wykres, filmik od 0-100 czy coś. Bo napisać to każdy i wszystko może.
Perez - Sob Cze 18, 2011 11:35
komik88, żeby udowodnić, że nie jesteś tylko komik to ja proponuję ustawkę.
Mogę nawet przyjąć zakłady, że mój Galeon wciągnie Twojego ZR`a.
Ciekaw jestem jak możesz mieć tak wydłubanego diesla i mieć tylko 290NM...
W przyszłym miesiącu możemy podjechać na spota do chłopaków i dziewczyn z ŁDZ i się sprawdzić przy świadkach.
Co Ty na to?
[ Dodano: Sob Cze 18, 2011 12:35 ]
Napisz jeszcze ile KM generuje Twój ZR.
Krzysi3k - Sob Cze 18, 2011 11:50
Perez, pisał, że 138 KM
Perez - Sob Cze 18, 2011 12:21
No i czym on się tak jara?
Markzo - Sob Cze 18, 2011 16:24
proponowałem spota w wawie ale jak widać wyzej, odmowa
Perez - Sob Cze 18, 2011 17:18
Wiem Markzo, ale zaproponowal w Lodzi, wiec niech mu bedzie. Zainwestuje te 300zl w paliwo i się zlapie.
Harry - Pon Cze 20, 2011 15:14
moze byc taki spot w ldz
komik88 - Czw Cze 23, 2011 10:33
co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.
Rowan - Czw Cze 23, 2011 14:10
Jasne jasne Niezły ubaw widze
borsi - Czw Cze 23, 2011 19:34
PKL MA28 To poj wlkp Z kołA
Pozdrawiam
I śmierdzi tu
szoso - Czw Cze 23, 2011 19:45
komik88 napisał/a: | to ja mam w dup... |
to co ty tam masz nikogo nie obchodzi więc grzeczniej trochę
borsi napisał/a: | I śmierdzi tu |
Pływak - Czw Cze 23, 2011 19:57
komik88 napisał/a: | co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje) |
Lubie "dupohamownie" i teksty z cyklu wydaję mi się, ze będzie n koni więcej
Cytat: | Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. |
Jeszcze dwie strony wcześniej pisałeś zupełnie co innego:
komik88 napisał/a: | jak ty jestes taki twardziel to zapraszam i pojeździmy, bo nie lubie cwaniaków którzy tylko w japie są mocni.. |
Cytat: | Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej. |
....a na obciążeniówce pewnie wyszło by jeszcze co innego...
Tomi - Czw Cze 23, 2011 20:33
komik88 napisał/a: | Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł to co że to jest klekot?? pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? |
Zawsze rozbawia mnie taka dyskusja. Chcesz dyskutować podyskutuj z tym:
Rover 220 Turbo Coupe (200KM, 240NM) przysp. 0-100km./h - 6.6s.
Rover 220SDi (105KM, 240NM) przysp. 0-100km./h/ 10 lub 10.5s.
o masie nie piszę bo porównywalna... choć chyba Tomcat cięższy
bonus89 napisał/a: |
komik88 napisał/a: | mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! | Hahaha i te 290 NM masz dostępne przez jaki zakres obrotów? do 3tys? No no to nieźle, tylko jak VVC zapnie moc od 5k rmp to do 7 pociągnie czyli tyle co połowa Twojego zakresu od zera.
|
VVC ciągnie od 4k rmp, więc zakres użyteczny to 4-7.2k rmp.
KV6 ciągnie od 3-7k rmp.
komik88 napisał/a: | co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej. |
A świstaki siedzą i zawijają w sreberka
Ponadto przypomniał mi się kiedyś zimowy spot. Sprawdziliśmy się w nocy MaReK (MG ZT CDT-), Maniaq (MG ZR TD115) i ja (Rover 216i Cabrio).
Pomimo ponad 300 niutów MaReK'a, 270 niutów Maniaq'a, to słabowity (143NM), hondowski 1.6 okazał się najszybszy na prostej.
komik88 - Czw Cze 23, 2011 20:48
PKL to moje tablice rejestracyjne, kupiłem auto z kłodawy i jeszcze nie przerejestrowałem auta bo tego nigdy nie robie, a co do wykresu to nie musze sie nikomu tłumaczyć a tym bardziej wam! pozdro i bawcie sie dalej bo ja już z forum odchodze bo widać sami cwaniaczki tutaj są, nikt nie potrafi normalnie pisać.
adamsky - Czw Cze 23, 2011 21:17
komik88 napisał/a: | ja już z forum odchodze |
będzie nam Ciebie brakować
komik88 napisał/a: | sami cwaniaczki tutaj są |
wypraszam sobie.
komik88 napisał/a: | nikt nie potrafi normalnie pisać. |
nie zauważyłem żeby ktoś miał problemy z ortografią.
Harry - Czw Cze 23, 2011 21:20
komik88 napisał/a: | sami cwaniaczki tutaj są, n |
nie tyle co cwaniaczki, tylko niektórzy siedzą w tej marce i w tych silnikach nie od roku tylko od paru dobrych lat, wiec wiedzą co piszą
komik88 - Czw Cze 23, 2011 21:22
jak można usunąć konto?? trzeba napisać do jakiegoś admina czy coś??
apples - Czw Cze 23, 2011 21:24
komik88 napisał/a: | jak można usunąć konto?? trzeba napisać do jakiegoś admina czy coś?? | Napisz PW do MaReK http://forum.roverki.eu/p...wprofile&u=2649
komik88 - Czw Cze 23, 2011 21:35
napisałem już. dzięki
Tomi - Czw Cze 23, 2011 21:41
komik88 napisał/a: | ja już z forum odchodze bo widać sami cwaniaczki tutaj są |
Jedynym cwaniaczkiem w tym wątku jesteś Ty...
Markzo - Czw Cze 23, 2011 23:18
i dalej sie nie poscigamy
Remigiusz - Pią Cze 24, 2011 17:30
Markzo, Pociągamy zemną
|
|