|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [zs -> 45] zawieszenie stabilizator
borek88 - Sro Cze 22, 2011 22:19 Temat postu: [zs -> 45] zawieszenie stabilizator zmienilem zawieche na ta z zs180 (4x macperson)
i moje pierwsze pytanie co jeszcze przerzucić
warto przekładac tylni stabilizator jesli jest on o dwa milimetry grubszy??
przod identyczny w zs180 i 45 iDT
czy coś jeszcze warto przerzucić z zs'a??
są tam jakieś inne elementy?? wahacze tulejki czy inne bajery??
moje drugie pytanie jakiej marki amory oryginalnie były w zs 180?? szczególnie na tyle??
możliwe ze mogły to być delphi??
greg-si - Czw Cze 23, 2011 13:08
borek88 napisał/a: | warto przekładac tylni stabilizator jesli jest on o dwa milimetry grubszy?? |
Ciężko powiedzieć. Wszystko zależy od rozkładów masy.
borek88 napisał/a: | moje drugie pytanie jakiej marki amory oryginalnie były w zs 180?? szczególnie na tyle??
możliwe ze mogły to być delphi?? |
Oglądałem kilka oryginalnych i zawsze były delphi.
Co do wymiany reszty to jest raczej identyczna.
Tomi - Czw Cze 23, 2011 15:40
ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom.
greg-si - Czw Cze 23, 2011 17:49
Cytat: | ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom. |
Dobrze wiedzieć. A zwrotnica jest taka sama?
Tomi - Czw Cze 23, 2011 19:41
ZTCP to tak. Warto zwrócić uwagę, że nawet zbieżność w R45 i MG ZS jest inna (przodu na pewno, tyłu nie pamiętam).
greg-si - Czw Cze 23, 2011 21:13
Do tej pory byłem przekonany że właśnie kąty zawieszenia są inne lecz pozostałe elementy zawieszenia są identyczne jak w innych z tej budy. Będzie trzeba się zainteresować i organoleptycznie sprawdzić co jeszcze może się różnić.
Ps. Klikać tam Tomiemu na pomógł bo to istotne informacje.
borek88 - Czw Cze 23, 2011 21:46
Cytat: | ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom. |
wizualnie wahacze przednie górne identyczne
ale jesli warto przekładać mówisz to może przełożę
wystarczy przełożyć czy na geometrie po zmianę mcpersonow i ewentualnie tych górnych wahaczy muszę jechać??
ogólne odczucia to 2-2.5cm nizej przod i tył
pogorszenie komfortu wali bardziej niz na oryginale po kręgosłupie na nierównościach
ale w zakręcie lepiej sie trzyma no i wygląda lepiej niby nie dyzo na miarce różnicy od progów do gleby ale wygląda dużo lepiej
po samych tych macpersonach muszę jechać na tą geometrie i zbieżność??
greg-si - Czw Cze 23, 2011 21:48
Warto pojechać ale wtedy mów że zawieszenie z MG żeby dostosowali wszystko.
borek88 - Pią Cze 24, 2011 14:55
Tomi, cos dopowiesz o geometri zbieznosci i tych gornych wahaczach??
RafalZS - Nie Mar 11, 2012 23:03
ja mam ZS z 2006r i na 100% górne wachacze trzeba zamienić stronami. Czyli LF na RF. Nawet mam taką naklejkę na wachaczu że do MG jest odwrotnie. Ja z kolei zmieniałem zawiechę na tą z R45 bo miałem dosyć wypadania pląb z zębów
|
|