Zobacz temat - Ewentualny zakup Rovera 214 Si

Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Ewentualny zakup Rovera 214 Si

malopolanin - Pią Cze 24, 2011 12:53
Temat postu: Ewentualny zakup Rovera 214 Si
Szukam autka dla siebie ( moje pierwsze) i trafiłem na ogłoszenie ( niestety już znikło) ale @ sprzedający informował ze jest do sprzedania ( nie komis) Był ,Jest to Rover 214Si z słomianki około Krakowa. za cenę 3 700 zł bez gazu.
Jestem zielony jeśli chodzi o Rover ( wiem tylko ze ten silnik jest z Hondy).
W jakich koszta można popaść z tym autkiem i jak wyglądają koszta Naprawach, części.
i wszystkiego co trzeba by to autko żyło.
maksymalnie mogę wydać 4500 tys na auto. i nie potrzebuje wielkiego modelu 400 wiec proszę takiego nie proponować aha jestem z małopolski;)
Czekam na wasze komentarze, i opinie uwagi Pozdrawiam.
PS. autko musi być 5 drzwiowe.
rocznik 1997 to jest, był.

leszczu - Pią Cze 24, 2011 17:38

Możesz napisać o jakim roczniku piszesz ??
borsi - Sob Cze 25, 2011 14:37

na pewno nie miał silnika Hondy tylko Rovera 1.4 . Poszukaj na allegro wklej link z print Screenem i ocenimy.
Pzdr,
kuba

shudder - Sob Cze 25, 2011 17:37
Temat postu: Re: Ewentualny zakup Rovera 214 Si
malopolanin napisał/a:
Szukam autka dla siebie ( moje pierwsze) i trafiłem na ogłoszenie ( niestety już znikło) ale @ sprzedający informował ze jest do sprzedania ( nie komis) Był ,Jest to Rover 214Si z słomianki około Krakowa. za cenę 3 700 zł bez gazu.
Jestem zielony jeśli chodzi o Rover ( wiem tylko ze ten silnik jest z Hondy).
W jakich koszta można popaść z tym autkiem i jak wyglądają koszta Naprawach, części.
i wszystkiego co trzeba by to autko żyło.
maksymalnie mogę wydać 4500 tys na auto. i nie potrzebuje wielkiego modelu 400 wiec proszę takiego nie proponować aha jestem z małopolski;)
Czekam na wasze komentarze, i opinie uwagi Pozdrawiam.
PS. autko musi być 5 drzwiowe.
rocznik 1997 to jest, był.

A może Słomniki k/Krakowa? Bo tam ja kupiłem swojego R :wink: