|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Krokowiec
ykziwo - Sro Lip 13, 2011 21:00 Temat postu: [R620] Krokowiec Witam, przeprowadziłem czyszczenie popularnego "krokowca" . Żeby sprawdzić jak wygląda zajrzałem na allegro i wyczyściłem to :
http://img19.allegroimg.p...1/46/1690814660
tymczasem patrzę teraz po raz kolejny na instrukcję i przeglądam allegro i widzę wystawione jako silniczek krokowy również to
http://img02.allegroimg.p...9/96/1685999670
w innej aukcji wystawione są oba te elementy jako jedna część, jak to w końcu jest bo trochę się pogubiłem
rami1000 - Sro Lip 13, 2011 21:27
to co wyczyściłeś to napewno nie krokowiec, drugie całkim możliwe, mam sdi więc nie widziałem
ykziwo - Sro Lip 13, 2011 21:52
Więc czemu na aukcji jest jako "Silniczek krokowy" ? O dziwo pomogło i obroty nie spadają poniżej 100 ...
Chciałem jeszcze spytać czy do wyczytania błędów można użyć zwyklego kabla miedzianego ?
KRYS - Czw Lip 14, 2011 13:03
Na 2 zdj jest krokowiec
ykziwo napisał/a: | Więc czemu na aukcji jest jako "Silniczek krokowy" ? |
nie takie głupoty ludzie piszą
ykziwo napisał/a: | Chciałem jeszcze spytać czy do wyczytania błędów można użyć zwyklego kabla miedzianego ? |
tak, nawet spinacz biurowy da rade
ykziwo - Czw Lip 14, 2011 13:19
Ok dzięki za odpowiedzi, w takim razie zabieram się za czyszczenie właściwego "krokowca". Z ciekawości co to za część, którą wyczyściłem ?
marthinez - Czw Lip 14, 2011 16:00
ykziwo napisał/a: | Z ciekawości co to za część, którą wyczyściłem ? | Zawór termiczny szybkiego biegu jałowego (FITV).
ykziwo - Nie Lip 17, 2011 16:57
Dzięki piękne
[ Dodano: Sob Lip 16, 2011 15:41 ]
Witam ponownie, krokowiec wyczyszczony w nitro, zamontowałem go, zresetowałem ECU, chciałem przystąpić do regulacji wolnych obrotów ale po odpięciu wtyczki pgm silnik zgasł, wymrugałem błędy i mam
14 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód
Znaczy się krokowiec jednak do wymiany ? Dodam że pomimo czyszczenia obroty nadal spadają poniżej 1-wszej kreski.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Nie Lip 17, 2011 17:57 ]
Up
sknerko - Pon Lip 18, 2011 08:46
Nitro jest złym pomysłem na czyszczenie. Czyści się benzyna ekstrakcyjną nitro mógł coś rozpuścić w silniczku i teraz to już dupa zbita
KRYS - Pon Lip 18, 2011 16:55
ykziwo napisał/a: | Dodam że pomimo czyszczenia obroty nadal spadają poniżej 1-wszej kreski |
Poniżej 1000? pierwszej grubej ?
ykziwo - Pon Lip 18, 2011 17:44
Gdyby było poniżej 1wszej grubej nie przejmowałbym się Jest poniżej 1-wszej cienkiej
Ad 2 Czytałem na forach że czyści się naprzemiennie nitro/benzyna ze wskazaniem na nitro, gdyż podobno lepiej czyści ...
Więc jak panowie ?
KRYS - Pon Lip 18, 2011 21:10
kolego opisz dokładnie problem
Kiedy obroty spadają, jak zachowuje sie na zimnym, wszystko po kolei.
Jakie są obroty po odpaleniu i co sie dzieje gdy go obciazysz ( światł +klima+ogrzewanie szyb,lusterek,przeciwmgłowe - no wsio właczone
sknerko - Pon Lip 18, 2011 21:40
ykziwo napisał/a: | Ad 2 Czytałem na forach że czyści się naprzemiennie nitro/benzyna ze wskazaniem na nitro, gdyż podobno lepiej czyści ... |
Przepływomierz w dieslu raczej. A Krokowy to silnik tam jest drut nawojowy emaliowany i nitro może rozpuścić lakier na drucie i porobią się zwarcia, silniki czyści się benzyną tylko. Często obudowy szczotek są plastikowe i tez nie odporne na nitro. Swój wykąpałem w benzynie wydmuchałem powietrzem i wysuszyłem działa jak marzenie
ykziwo - Pon Lip 18, 2011 22:31
Gdy odpalę silnik to trzyma te nominalne ok 700 obrotów, może tak stać sobie i nic się nie dzieje, jednak gdy dotknę pedał gazu, np podkręcę go do 2 tys i puszcze gaz, obroty spadną do poniżej 100 i cały samochód drży, czasem się podniosą do kilkuset i znów spadają na jakiś czas poniżej 1wszej kreski, nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły... Włączone czy wyłączone odbiorniki prądu nie zmieniają tego w żaden sposób. Jest to szczególnie denerwujące przy ruszaniu, gdy całym samochodem "telepie" przez chwilę ...
marthinez - Wto Lip 19, 2011 06:35
ykziwo napisał/a: | Gdy odpalę silnik to trzyma te nominalne ok 700 obrotów | Gdy odpalisz zimny silnik obroty powinny być w przedziale 1300/1400 rpm i powoli spadać wraz z nagrzewaniem sie auta.
To jest najważniejsza funkcja zaworu IAC.
Moim zdaniem on jest winny.
KRYS - Wto Lip 19, 2011 19:43
no to iac padł
ykziwo - Sro Lip 20, 2011 10:57
Świetnie, mam nadzieję że się wyjaśniło Czy krokowiec ma wpływ na spalanie ? Dam znać jak wymienie czy się poprawiło
|
|