|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 200]Problem z obrotami i napięciem. Pomocy!!
MaciejGdynia - Sob Lip 30, 2011 15:20 Temat postu: [Rover 200]Problem z obrotami i napięciem. Pomocy!! Hej.
Potrzebuję pilnej pomocy!!
Mam problem z moim Roverem 200. Pojawia się kłopot z wysokimi obrotami na biegu jałowym potrafią urosnąć nawet do 2000 i nie spadają co gorsza jak włączę światła to siada dosłownie wszystko a obroty lekko spadają, ale nie działa radio, prędkościomierz i obrotomierz też. Podczas hamowania dzieję się to samo jak po włączeniu świateł. Roverka mam na gaz i dodatkowo po odpaleniu jak te obroty tak rosną i włączę światła to gaz się wyłącza też. Problem mnie trochę przeraża bo kompletnie nie wiem co jest grane i tym bardziej nic podobnego nie znalazłem na forum. Proszę bardzo o pomoc!!!!
Adrian - Sob Lip 30, 2011 16:28
Słabo szukałeś...
MaciejGdynia napisał/a: | Pojawia się kłopot z wysokimi obrotami na biegu jałowym potrafią urosnąć nawet do 2000 | Posprawdzaj rurki od podciśnienia i okolicę silniczka krokowego (sprawdź wtyczkę) Do czyszczenia przy okazji przepustnica i silniczek krokowy.
MaciejGdynia napisał/a: | jak włączę światła to siada dosłownie wszystko a obroty lekko spadają, ale nie działa radio, prędkościomierz i obrotomierz też. Podczas hamowania dzieję się to samo jak po włączeniu świateł. | Na początek sprawdź masę.
MaciejGdynia - Sob Lip 30, 2011 17:27
ok z masą powinno działać, ale rurki od podciśnienia...trochę ich tam jest (tych rurek ), które mniej więcej mam sprawdzić?? Bo tam jakieś syczenie słychać ale nie wiem z którego miejsca dokładnie, próbowałem psikać wodą ale nic nie widziałem.
Adrian - Sob Lip 30, 2011 17:40
Poruszaj przepustnicą (będziesz dodawał gazu w ten sposób) i nasłuchuj. Silnik musi dostawać gdzieś lewe powietrze i dlatego obroty rosną. Okolice kolektora ssącego Cię interesują w tym przypadku.
MaciejGdynia - Sob Lip 30, 2011 20:31
no fakt tam coś słychać że gdzieś powietrze ucieka czy coś...
Adrian - Nie Lip 31, 2011 09:41
Zlokalizowałeś to miejsce? Być może trzeba będzie wymienić uszczelkę kolektora dolotowego (koszt 20 PLN tylko). Jeśli masz pęknięty kolektor ssący gdzieś, to czeka Cię jego wymiana.
MaciejGdynia - Wto Sie 02, 2011 17:49
No hej. Miejsca dokładnie nie zlokalizowałem, ale wydaje sie właśnie że to uszczelka kolektora bo żaden z przewodów nie jest uszkodzony. A co do obrotów to linka gazu broi i pewno przyda się też przy okazji przepustnicę przeczyścić. Dzięki za pomoc
|
|