Zobacz temat - [R400] zawieszenie prosze o pomoc
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] zawieszenie prosze o pomoc

ukasz0109 - Sro Sie 03, 2011 21:46
Temat postu: [R400] zawieszenie prosze o pomoc
Rover 400 2.0 Di 1998r.
Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie zawieszenia. Moze ten temat był juz poruszany na forum ale nie mam tyle czasu żeby przegladnać wszystkie tematy.
Chciałbym zmienic zawieszenia na sportowe i czy pasuja kompletne zestawy od hondy? jak tak to od jakiej :?: :?: :?:

borek88 - Sro Sie 03, 2011 21:59

kw chyba ma gwint jak szukałem ale cena ze drugą 400-sete kupisz
wiem ze do rovera gwint w angli jest mniej znanych firm
ale typowo do diesla dedykowanego trudno
ostatnia najtańsza opcja to całe mcpersony od mg zs 180 jak to ja zrobiłem
jest po 2-3cm niżej duzooooo twardziej mniej wygodnie ale za to lepiej wygląda lepiej sie trzyma i to dużo
nie daleko mam ładny łuczek który wcześniej brałem przy 100 i czuć było że tył zaczyna uciekać teraz przy 130 się trzyma ale więcej się obawiam póki co bo jednak nie zawsze wszystko idzie przewidzieć

ukasz0109 - Sro Sie 03, 2011 22:08

a ma ktoś moze na zbyciu takie zawieszenie? :grin:
borek88 - Sro Sie 03, 2011 22:23

na alledrogo musisz szukać za 400zl nie dawno widziałem z angola ale do 5stowek to taka względna cena

[ Dodano: Sro Sie 03, 2011 23:23 ]
http://allegro.pl/rover-4...1731101259.html

tu masz

ja mam zawieche ale serie z diesla 45

acha i tylni stabilizator mozesz wymienic na grubszy o 2mm ale nie wiem co daje bo jeszcze nie załozyłem

ukasz0109 - Czw Sie 04, 2011 07:32

ok, dzieki wielkie za pomoc:) pozdrawiam!! :wink:
magik - Czw Sie 04, 2011 07:43

Zobacz tutaj

http://dragon.istore.pl/p...ver,400,96.html

podzwoń i popytaj

ukasz0109 - Czw Paź 13, 2011 21:13

to w końcu jakie mam zawieszenie kupic do mojej 400-setki zeby był nizszy i twardszy Od MG ZS 180 czy od 45?? no i oczywiście zeby pasowało...
zelu - Czw Paź 13, 2011 22:06

ostatnio wkladalem do siebie amortyzatory od civica v 5d i wszystko jest identyczne, sprezyny na pierwszy rzut oka tez sa takie same same. wiec zestawy do civica powinny pasowac (amory w civicu iv, v,vi) sa te same przynajmniej do takiego wniosku doszlismy ze znajomym, ktory handluje czesciami do civicow
ukasz0109 - Czw Paź 13, 2011 22:31

ale wkładałes do benzyny czy diesla? czy to bez roznicy?
zelu - Pią Paź 14, 2011 09:03

od benzyny wkladalem do siebie do diesla, pozniej wyprowadze mojego bruda z garazu i zrobie fotke jak stoi
ukasz0109 - Pią Paź 14, 2011 11:49

ok, czekam i jeszcze jedno pytanie to były oryginalne amorki czy jakies sportowe??
borek88 - Pią Paź 14, 2011 16:12

ukasz0109, u mnie w "GARAŻ"u możesz obejrzeć foty diesla na zawieszeniu z mg zs 180 jest okoł po 2-3cm nizej i przod tył według moich pomiarow ale za to cholernie sztywno
ja tam to znosze ale kto ze mna jedzie to sie pyta co jest grane

ukasz0109 - Pią Paź 14, 2011 16:38

ok, tylko czy w 400-setkach i 45 było to samo zawieszenie?
greg-si - Pią Paź 14, 2011 19:04

zelu napisał/a:
(amory w civicu iv, v,vi) sa te same przynajmniej do takiego wniosku doszlismy ze znajomym, ktory handluje czesciami do civicow

Tak nie jest.

ukasz0109 napisał/a:
Moze ten temat był juz poruszany na forum ale nie mam tyle czasu żeby przegladnać wszystkie tematy.

A ja nie mam czasu odpowiadać po takim wstępie....

ukasz0109 - Pią Paź 14, 2011 19:36

to po co tu wchodzisz i odpiusujesz?? :lol:
borek88 - Pią Paź 14, 2011 19:55

ukasz0109 napisał/a:
ok, tylko czy w 400-setkach i 45 było to samo zawieszenie?

to samo

greg-si napisał/a:

zelu napisał/a:
(amory w civicu iv, v,vi) sa te same przynajmniej do takiego wniosku doszlismy ze znajomym, ktory handluje czesciami do civicow

Tak nie jest.


greg wie co mówi
z tego co ja wiem pasuje tylko od VIgen i w dodatku 5d/aerodeck

Cytat:
to po co tu wchodzisz i odpiusujesz?? :lol:

i troszkę pokory bo jak sam mówisz z nygustwa nie sprawdziłeś forum

ukasz0109 - Pią Paź 14, 2011 20:21

borek88, to powiedz mi jeszcze czy zawiecha od 45 jest tez troszke krotsza i bardziej twarda niz w 400?

[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 21:21 ]
pytam, ba sa roznice cenowe z tego co widze na allegro

borek88 - Pią Paź 14, 2011 20:47

Cytat:

borek88, to powiedz mi jeszcze czy zawiecha od 45 jest tez troszke krotsza i bardziej twarda niz w 400?

patrzac na zawieche z 45 diesel i 400 diesel to raczej zadnej roznicy nie zauwazysz

ukasz0109 - Pią Paź 14, 2011 21:10

ok, to juz wiem wszystko. Wielkie dzieki za pomoc!!
zelu - Pią Paź 14, 2011 21:21

borek88 napisał/a:
greg-si napisał/a:

zelu napisał/a:
(amory w civicu iv, v,vi) sa te same przynajmniej do takiego wniosku doszlismy ze znajomym, ktory handluje czesciami do civicow

Tak nie jest.



greg wie co mówi
z tego co ja wiem pasuje tylko od VIgen i w dodatku 5d/aerodeck


fakt w iv przed fl byly inne amory. Bylem ogladalem na oczy wszystkie amory jakie mial na stercie (handluje czesciami do civicow do 2000r) i wszystkie w budowie byly identyczne, co bylo w sordku nie powiem bo nie wiem.

fotki mojego amory tyl seryjne, przy seryjne od civica bo moje byly powylewane + allegrowy gwint



ukasz0109 - Pią Paź 14, 2011 22:24

nie ma co, siedzi nizej:) to jak możesz, to napisz po kolei i dokładnie co i gdzie kupiłes:) no i oczywiście jakie koszty mniej wiecej:)
zelu - Pią Paź 14, 2011 23:04

do seryjnych amorow mozesz kupic takie cos http://allegro.pl/sprezyn...1867868458.html i regulowac ile chcesz tylko na seryjnych amorach max 3-4cm jak bedzie nizej to szybko moga sie skonczyc. tylko sprezyny do twarde szczegolnie czuc to na tyle.
Teraz mam skrecone tak optymalnie ze moge w miare normalnie jezdzic chociaz i tak czesto przycieram plyta pod silnikiem na nierownosciach, ktore sa na dojezdzie do glownej drogi i na garbach wydechem zdarza sie. na maksymalnym obniezeniu wyjezdzajac z podjazdu zganialem zwir z drogi zderzakiem.

fota jak tyl siedzi przy maksymalnie skreconych, foty przodu mi sie nie zapisaly :(

greg-si - Pią Paź 14, 2011 23:14

zelu napisał/a:
fakt w iv przed fl byly inne amory. Bylem ogladalem na oczy wszystkie amory jakie mial na stercie (handluje czesciami do civicow do 2000r) i wszystkie w budowie byly identyczne, co bylo w sordku nie powiem bo nie wiem.

Kiepsko patrzyłeś.
Weź jeszcze raz w ręce amortyzator z V i VI generacji (tylny) i zobacz czym się różnią na oko. Nie mówię już o różnicy pomiędzy VI gen HTB 3d a VI gen HTB 5d.

Coilover`y są dobre ale do tego by ładnie auto wyglądało. Wszystkie inne aspekty przy takiej sprężynce schodzą na ostatni plan.

zelu - Pią Paź 14, 2011 23:23

ja mowie o przednich ;) na tylne nawet nie patrzylem.

mialem w hondzie mam w tym problemow zwiazanych z nimi nie widze, w poprzednim clio mialem weiteci -60 na amorach mts i byl kamien w sumie kazdy moj samochod byl twardy i rover na tych coiloverach jest dosc "miekki" ;)

greg-si - Sob Paź 15, 2011 08:07

zelu napisał/a:
ja mowie o przednich ;) na tylne nawet nie patrzylem.

Przedni też się różni z tego co pamiętam ale pierdołą.

zelu - Sob Paź 15, 2011 14:46

greg-si napisał/a:
Przedni też się różni z tego co pamiętam ale pierdołą.


mocowaniem przewodu hamulcowego, jeden uchwyt jest przykrecany a u nas wszystkie na stale