|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Kody samodiagnostyki
aquaro - Sob Sie 27, 2011 16:55 Temat postu: [R620] Kody samodiagnostyki Witam!
Znalazłem ten opis
Odczyt i kasowanie błędów Rover 620 turbodiesel . Czy kody błędów i reszta postępowania sprawdzi się na silniku 2.0 benzyna 115 KM?
Pozdrawiam
Koju - Sob Sie 27, 2011 17:01
Nie,tylko w dieslu.
aquaro - Sob Sie 27, 2011 18:14
Ok, dziękuję. A mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie znajdę te kody do silnika benzynowego 2.0 115KM? Auto dość dużo pali i zastanawiam się czy to czasem nie jest wina sondy lambdy...
Koju - Sob Sie 27, 2011 20:11
Nie znajdziesz benzynę diagnozuję się pod komputerem.
marthinez - Sob Sie 27, 2011 21:26
aquaro napisał/a: | A mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie znajdę te kody do silnika benzynowego 2.0 115KM? | Proszę: http://www.honda.cba.pl/samodiagnostyka_ecu.html
KRYS - Sob Sie 27, 2011 21:49
Koju napisał/a: | Nie znajdziesz benzynę diagnozuję się pod komputerem. |
co za bzdury
skąd taka wiedza?
rozwiń proszę
[ Dodano: Sob Sie 27, 2011 22:49 ]
aquaro napisał/a: | Auto dość dużo pali |
tzn ile na 100 km?
Koju - Sob Sie 27, 2011 22:24
Sorki mój błąd.
aquaro - Sob Sie 27, 2011 22:54
KRYS napisał/a: |
tzn ile na 100 km? |
Jak jeżdżę delikatnie, staram się nie przekraczać 2000 obr/min to 11 l. na 100 km po mieście.
Wystarczy trochę dynamicznie i na pełnym baku (ok. 60 litrów) zrobiłem 480 km (ale nie wykluczone, że paliwo na tej stacji było kiepskie).
Chyba, że ja za dużo wymagam od 2. litrowego benzyniaka?
[ Dodano: Sob Sie 27, 2011 23:54 ]
Bardzo dziękuję za linka
KRYS - Pon Sie 29, 2011 21:32
12.5l na 100km przy dynamicznej jeździe to ok
aquaro napisał/a: | Jak jeżdżę delikatnie, staram się nie przekraczać 2000 obr/min to 11 l. na 100 km po mieście |
to nie jest ekonomiczna jazda ale i tak wynik ok
Perez - Sob Wrz 03, 2011 12:08
Spalanie masz w normie, szczególnie, że masz wersję 115KM. Te 131KM troszeczkę mniej palą. Jeżeli chcesz wybłyskać kody skorzystaj z podanego linka. Kody błyska się (chyba) tak samo jak w dieslu, ale kody usterek są inne.
KRYS - Sob Wrz 03, 2011 21:27
kody sprawdza sie wtedy kiedy check pali sie cały czas w przeciwnym razie to nie ma sensu
rami1000 - Nie Wrz 04, 2011 08:49
kontrolka świeci się przy poważnych awariach, przy mniejszych nie pali się a błędy są
slax - Nie Wrz 04, 2011 11:28
siema,mi to spalanie trochę jednak nie pasuje, ja mam motor 1.8 czyli też 15 koni, a spalanie mam na poziomie 8 litrów, a na forum accorda wyczytałem, że ten motor potrafi spalić i ok 7 litrów. Ja zaczął bym od wyczyszczenia zaworu EGR, on bardzo czeto w tych silnikach jest przyczyną dużego spalania, zobacz też w jakim stanie są świece i przewody WN.
Perez - Nie Wrz 04, 2011 14:29
slax, właśnie dlatego w 96 roku wersję 620i zastąpiono wersią 618, bo silniki 1.8 mniej palą. Moje 620i było dopieszczone, silnik igła, wszystko wyczyszczone, zaworki regulowane własnoręcznie na czas, a i tak palił swoje.
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2011 15:29 ]
Pamiętam jeszcze jak przyjechałem pierwszy raz na spot warszawski właśnie R620i i ktoś rzucił tekst: "o to ta 600 co idzie jak 1.8, a pali jak 2.3!"
aquaro - Nie Wrz 04, 2011 15:46
Chłopaki wszystkim dziękuję za odpowiedzi.
slax, dzięki za poradę, spróbuję wyczyścić EGR. A świece to mam czteroelektrodowe z Bosha, ale mają już trochę ponad 40,000 km. Mam w zapasie NGK. Przewody były wymieniane też coś jak świece. Czy taki "przebieg" dla przewodów to już nie za dużo? Autko też ma czasami problem przy odpaleniu, tzn. tak jakby się krztusi, głównie jak jest chłodno. Ma na to wpływ, któraś z wymienionych części?
Pozdrawiam wszystkich
Perez - Nie Wrz 04, 2011 15:52
Świece, kable, palec rozdzielacza, kopułka aparatu zapłonowego, regulacja zaworów. W tej kolejności i powinno pomóc. Szczególnie jeżeli objawy nasilają się podczas wilgoci to kable i kopułka. W 620i często jak jest mało paliwa to nie wiem czemu, ale długo zapala.
aquaro - Nie Wrz 04, 2011 19:24
No to trochę rzeczy przede mną. Jedynie mam pewność co do regulacji zaworów, bo były nastawiane, Co do tej wilgoci to dokładnie w takich warunkach mam problemy i tak samo z tym bakiem... Gdy pali się rezerwa i paliwa jest na dnie to dłużej odpala. Widzę, że to ogólny problem akurat tego modelu... Dzięki PREZES za odpowiedź
Marrkus - Wto Wrz 06, 2011 16:16
aquaro napisał/a: | Dzięki PREZES za odpowiedź |
U Perez - awansowałeś a "stary" prezes wie, że go wice podsiadł?
aquaro - Wto Wrz 06, 2011 17:17
No tak... PEREZ a ja kolegę awansowałem Gdyby te auto mniej paliło, może bym sobie kupił mocniejszy bryle... Pozdrawiam
Marrkus - Wto Wrz 06, 2011 19:29
Jak dużo jeździsz zainwestuj w LPG czo prawda będzie paliło jeszcze więcej ale taniego gazu
Perez - Sro Wrz 07, 2011 21:49
aquaro napisał/a: | Gdyby te auto mniej paliło, może bym sobie kupił mocniejszy bryle... |
Nie wiem co to jest "bryle", ale jeżeli chodzi o mocniejszą wersję to pali ona mniej. 620i pali w praktyce podobnie co 623Si
Marrkus napisał/a: | Jak dużo jeździsz zainwestuj w LPG czo prawda będzie paliło jeszcze więcej ale taniego gazu |
Popieram, ale przed instalacją i tak musisz doprowadzić układ zapłonowy do ładu. Zacznij od kopułki. Zdejmij ją i obejrzyj dokładnie. Jeżeli jest mocno wypalona to wymień, a jeżeli nie to najpierw wymień kable, jak to nie pomoże to wtedy kopułkę. Warto też odpalić auto w nocy i otworzyć maskę. Czasem widać gdzie są przebicia.
ykziwo - Nie Wrz 11, 2011 11:40
Co do sondy i wysokiego spalania, u mnie nie było błędu lambdy (samodiagnostyka) dopiero pod komputerem okazało się że jest przepalona, tj nie zmienia w ogóle napięcia, panowie zmienili mi sonde i już jest ok
|
|