Zobacz temat - [Rover 45] - Tak z ciekawości prośba o ocenę
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 45] - Tak z ciekawości prośba o ocenę

andrew9 - Wto Sie 30, 2011 12:15
Temat postu: [Rover 45] - Tak z ciekawości prośba o ocenę
Witam,

Sam egzemplarz w sumie mało mnie interesuje, ale zaciekawiło mnie kilka rzeczy. Nie znam się aż tak na różnicach pomiędzy poszczególnymi wersjami i rocznikami, niemniej mam wrażenie, że:

- karoseria i wszystko ok, model 45 po liftingu (choć drzwi nie jestem pewien, ale tu się nie upieram)

- deska rozdzielcza, nawiewy itp. mam wrażenie, że od 45 przed liftingiem

- kierownica.. chyba z 400..?


W ogóle sprowadzony z Anglii, więc pewnie przekładka, ale jeśli (i jeśli części użyte z.. różnych samochodów) to warto by chyba o tym wspomnieć.

Ale jak pisałem - pytam z ciekawości, bo ten konkretny model mnie nie interesuje, ale zainteresowała mnie jego możliwa.. "złożoność" ;)

http://moto.allegro.pl/ro...1729446500.html

szoso - Wto Sie 30, 2011 12:18

tak, kiera z 400
Wydryszek - Wto Sie 30, 2011 17:13

Hmmm... na R45 się nei znam ale od razu widać iż konsola jest sprzed liftu a karoseria po lifcie... a takich zlepków chyba fabryka nie wypuszczała.
Inna sprawa, że konsola środkowa z guzikami nie pasuje mi do tej z R400/R45, chyba że były różne wersje (ta ma zbyt "nowoczesne" guziki.

Lepiej żeby ktoś z R45 po lifcie się wypowiedział ale dziwna sprawa...i oczywiście kierownica wymieniona.


Oddzielna sprawa to "z Anglii".... wątpię aby ktoś sie tam kiedyś skusił na zakup RHD żeby przejeździć niewygodnie kilka lat a potem sprzedać na wschód "poprawną" wersję.... przekłądka przekłądką ale szkoda, że nic nie pisze o tym.

szylozbi - Wto Sie 30, 2011 17:55

Kierownica z R400, panel kierowcy łącznie z nawiewami, licznikiem itd z MG ZS , bo w R45 była okleina drewnopodobna. Natomiast panel w miejscu gdzie jest radio, klima, światła awaryjne itd. jest już normalnie z wersji poliftowej R45.
Wydryszek - Wto Sie 30, 2011 18:29