|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 SDI] Nazwa/kod czesci poszukiwany / bzyczenie???
nicco_nuwai - Nie Paź 02, 2011 20:00 Temat postu: [R220 SDI] Nazwa/kod czesci poszukiwany / bzyczenie??? witam!
niestety i mnie dopadl syndrom wiazji kompy wtryskowej... musze wymienic kostki z obu stron, zarowno od pompy jak i od instalacji auta, wiec potrzebuje nowy komplet. kostki sa podtopione, kable wisza na wlosach... nie ma co tam sztukowac.
poszukuje konkretnie modelu kostki, wydaje mi sie ze nie sa to te: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1947229
chociaz u nas tez niby jest vp37 (chyba ze sie myle?)
ja mam kostke ztcp kwadratowa i biala... porsze o sugestie skad to dopasowac...
pozdrawiam
Remigiusz - Nie Paź 02, 2011 20:06
Kup byle jakie na tyle pinów ile masz i te od Vw beda
nicco_nuwai - Nie Paź 02, 2011 20:18
Remi55 napisał/a: | Kup byle jakie na tyle pinów ile masz i te od Vw beda |
jest to opcja, i taka rozwarzalem, ale co w przypadku diagnostyki pompy w jakims serwisie? kostka im nie spasuje i beda wymyslac...
dlatego chcialem wymienic na orginal...
pozdr
Remigiusz - Nie Paź 02, 2011 20:20
A co ty chcesz w Vp37 diagnostykowac przez wtyczkę Ta pompę się rozkręca na stole i diagnozuje. To ni jest Vp30 czy Vp44
nicco_nuwai - Nie Paź 02, 2011 20:26
Remi55 napisał/a: | A co ty chcesz w Vp37 diagnostykowac przez wtyczkę Ta pompę się rozkręca na stole i diagnozuje. To ni jest Vp30 czy Vp44 |
ja tam nie wiem myslalem ze tu tez cos "robia" z tym przez wtyczke... ale skoro tak to faktycznie nie ma co sie doktoryzowac
pozdr
Remigiusz - Nie Paź 02, 2011 20:35
nicco_nuwai, Ja bym kupił ta wtyczkę od VW jak jest łatwo dostać i podłączyć piny jak jest w kostce VW W tedy problemów żadnych nie będzie
Bo jedyna dobra opcja to są kostki AMP kopić na ile Pinow tam tobie trzeba. Ważne żeby to było wodoszczelne mniej więcej
nicco_nuwai - Czw Paź 06, 2011 15:43
witam!!
na regeneracje wiazki zuzyto 8m kabla i tone konektorkow, wszystko polutowane, sporo odcinkow potopionych, popekanych wymieniona. kostki od pompy, wtryskiwacza sterujacego, czyjnika masy powietrza kolo egr, oraz 3 pinowa kostka przy pompie.
auto po regeneracji instalacji odpalilo od pierwszego, chodzi stabilnie, nie dusi sie, nie faluja obroty, 2 uzytnownikow auta ocenia ze wzrosla dynamika i odejscie auta.
przy okazji robot zostal wymieniony termostat, plyn chlodniczy, olej i filtry, wezyk od egr do zaworu podcisnienia (bo odpadl ze starosci)
niestety pojawil sie ciekawy aczkowlwiek niepokojacy objaw, mianowicie przy przegazowkach i SCHODZENIU z obrotow od 3800 (lub wyzej) w okolicy 3,5k-3,8k obr pojawia sie dziwny rezonans/strzykniecie. glos pojawia sie w okolicy pompy, rurki metalowe do wtryskiwaczy wtedy tez rezonuja. poczatkowo myslelismy ze 2 z nich ktore sie dotykaja - dzwonia - ale wcisniecie miedzy rurki kawalka miekkiej gumy grubosci okolo 1mm nic nie dalo - rezonans dalej jest. dzwiek pojawia sie zarowno na postoju jak i podczas jazdy (chociaz w kabinie az tak go nie slychac). dzwiek przypomina takie strzykniecie jakby plynem ze strzykawki do kubka - takie trtoche jaby metaliczme pszyyyyt.... egr jak pracowal to pukal zamykajac sie i otwierajac....
dodam jeszcze, ze objaw ten wystepuje rowniez po:
- odpieciu czujnika podcisnienia
- odpieciu wezyka egr (z podlaczonym czujnikiem podcisnienia)
- odpieciu rury od kolektora dolotowego
nie wiem czy sie przejmowac - czy to olac? wydaje mi sie, a prawie jestem pewien ze na stojacym silniku nic takiego nie wystepowalo wczesniej. a zakres czynnosci ktore wykonalismy nijak nie ma sie do powstalego dzwieku.
prosze o sugestie
|
|