|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] Biały dym i hałas silnika
Jaworzyn - Sob Paź 08, 2011 19:16 Temat postu: [R200] Biały dym i hałas silnika Witam
Dziś, uruchamiając silnik uslyszałem dziwny hałas, jakby przelewajacej sie cieczy w silniku. Tak po ok 10 sekundach ustaje. (żeby nie było - to nie dzwięk pompki paliwa). Słychać również inny dzwięk, jak by jakies ocieranie w silniku. Z rury wydechowej wydobywa sie biały dym, nawet po rozgrzaniu silnika. Wie ktoś co to może być??
kangaroo69 - Sob Paź 08, 2011 19:23
A czytałeś kolego o hgf ?
Jaworzyn - Sob Paź 08, 2011 19:31
Czytałem. Problem polega na tym ze jakies 10 tys km temu uszczelka pod glowica byla wymieniana. Czy Ona jest tak nietrwała?? Ile wymiana, w ogole naprawa moze kosztować?? Prosze o wyrozumiałość - samochod mam od miesiaca, jestem laikiem w kwesti motoryzacji.
kangaroo69 - Sob Paź 08, 2011 20:11
Ja też ale i tak nas zaraz koledzy z tematem stąd pogonią że nie trwała to tak, sam jeszcze nie wymieniałem ale po przeczytaniu artykułu o nowym typie uszczelki zauważyłem że faktycznie, nawet parę miesięcy wystarczy Sądząc po tym co piszesz naprawa może wynieść nawet powyżej 600pln. Nie chce głupot pisać ale mój mechanik za wymianę z planowaniem głowicy zaproponował 150 pln + części a zgrzyt w silniku nie napawa optymizmem a tak w ogóle to go odpalałeś tylko czy i jeździsz samochodem?
Jaworzyn - Sob Paź 08, 2011 20:16
Odpalałem. Pochodził kilka minut, balem sie nim jechać bo moja trasa miała wynosic ponad 200 km wiec strach było jechać.
made07 - Sob Paź 08, 2011 21:55
ja za wymiane uszczelki pod głowicą + uszczelka kolektora, szpilki, oringi z planowanie głowicy i szlifowanie bloku oraz sprawdzeniem szczelności głowicy dałem 1100 zł
Jaworzyn - Sob Paź 08, 2011 22:11
A to napewno uszczelka?? Wartosc naprawy to prawie 1/4 wartosci auta. Objawy nie pasują do innej usterki
plemaster - Nie Paź 09, 2011 02:16