|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Komputer ECM
gingol - Sro Paź 19, 2011 23:06 Temat postu: [R75] Komputer ECM Witam. Doczytałem na forum że różnicą pomiędzy CDT, a CDTi jest tylko komputer sterujący silnikiem. No i postanowiłem zmienić sterownik i założyłem od CDTi i tu pojawił się problem bo silnik wg nie odpalił i pokazywał błędy. Na oryginalnym sterowniku silnik pracuje tak jak powinien i nie wyświetla nic. Możliwe że moduł może być uszkodzony?
Dobierając sterownik sugerowałem się nr. NNN500340 silnik CDTi.
Stary sterownik ma nr. NNN100692.
Jest jeszcze coś czym trzeba się kierować dobierając drugi sterownik??
sknerko - Czw Paź 20, 2011 09:15
komputer silnika jest sprzężony z immobilizerem i jak wymieniasz kompa to w zestawie z stacyjka kluczami modułem immobilizera i pewnie jeszcze modułem komfortu
21matys - Czw Paź 20, 2011 09:21
a dróga sprawa kazda mapa z tego co wiem ma wgrany program w zaleznosci od wyposazenia auta np. czy ma mozliwośc włączania i wyłączania kontrol trakcji lub czy wogóle ją auto ma... bo wiem ze przy chip tiuningu to potrzebny jest numer VIN bo po nim wszystko sie okresla w co samochód jest wyposazony
gingol - Nie Paź 23, 2011 09:20
No i znów robią się koszty. Pytanie czy nie lepiej za inwestować w box lub nową mapę silnika.:)
21matys - Nie Paź 23, 2011 09:48
gingol napisał/a: | nową mapę silnika.:) |
wgranie podobno trwa chwile a róznicas odczuwalna odrazu
z tego co wiem to niektórzy klubowicze za nie duzą kase wgrywają mape tylko juz nie pamitam kto
michu198307 - Nie Paź 23, 2011 20:14
koledzy mam problem z moim roverkiem 75 ..mianowicie!!!zapalam autko,daje mu w gaz do obrotow powyzej 1000,wylacza sie nawiew,wycieraczki ,szyby sie nie otwieraja,no i predkosciomierz nie dziala,po 30 sekundach wszystko wraca do normy oprocz predkosciomierza:(tak samo jest jak ruszam ...dopoki nie przekrocze 1000obrotow wszystko dziala lacznie z predkosciomierzem,powyzej przestaje!!!o co chodzi koledzy,,nikt nie moze sobie dac rady!!!
[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 21:14 ]
dodam tyle ze predkosciomierz dziala jak nie przekrocze 1000 obrotow na kazdym biegu,wszystko dziala,,,powyzej ,,,odlacza sie na 30 sekund ,,po czym wszystko wraca do normy oprocz predkosciomierza!!!
stazaj88 - Nie Paź 23, 2011 21:39
Podepnę się pod temat - czy ktoś może potwierdzić że moduł immo jest sprzężony z BCU, jeżeli tak to na jakie problemy można natrafić ?
Jakim kluczem odkręcić moduł ECS, gdzie mogę dostać taki klucz ?
witgut - Pon Paź 24, 2011 06:46
Nie wiem gdzie dostaniesz pasujący klucz, ja poradziłem sobie w ten sposób że naciąłem płaskiego bita w środku i udało się odkręcić.( oczywiście chodzi o moduł EWS)
ADI-mistrzu - Pon Paź 24, 2011 07:48
Są tego typu śrubokręty, jak wrócę do domu to zrobię zdjęcie i powiem jak się nazywa.
stazaj88 - Pon Paź 24, 2011 11:43
witgut Widziałem już Twojego moda zrobiłem tak samo zużyłem na to 5 bitów i udało mi się odkręcic EWS z rozbitka z ściągnętą deską, ale teraz jak próbuje odkręcić ten moduł w swoim aucie to ciągle ułamują się kawałki bitów
kris-tofer - Pon Paź 24, 2011 16:01
stazaj88, kup bity dobrej jakości
ADI-mistrzu - Pon Paź 24, 2011 16:32
Chyba czegoś takiego potrzebujecie:
Ale jak to się nazywa to nie powiem... ale niema jakiegoś problemu z dostępem takiej końcówki.
kris-tofer - Pon Paź 24, 2011 17:10
to jest zwykły TORX
ADI-mistrzu - Pon Paź 24, 2011 17:23
Nooo... to po co kombinujecie zamiast go kupić ?
21matys - Pon Paź 24, 2011 19:29
kris-tofer, mylisz sie to nie jest zwykły TORX......
TO JEST TORX Z DZIURKĄ TADA!!!!
stazaj88 - Pon Paź 24, 2011 21:43
Kupiłem odpowiedni klucz a nazywa się to TORX SPECIAL z tego co pamiętam symbol TS30 (torx 5 kątny z dziurką)
|
|