Zobacz temat - [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach

kotulsky - Sro Lis 09, 2011 20:41
Temat postu: [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
witam.mam pytanko...jakiej wartości prawidłowe ciśnienie powinno być na tłokach,by silniczek dobrze pracował bo mam problem z odpalaniem a wszystko co możliwe już przerobiłem bezskutecznie :/
kruszan - Sro Lis 09, 2011 21:42

około 29/30 bar powinien mieć nowy silnik, w zależności od przebiegu i wyeksploatowania będzie pewniej kapkę mniej :)
Balas87 - Sro Lis 09, 2011 22:02

Czyli co przerobiłeś ?? ?
kotulsky - Czw Lis 10, 2011 20:08

nowe świece,sprawdzenie napięcia na świecach,filtr paliwa nowy,zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa.nowy rozrzad i ustawienie opużnienia wtrysku paliwa.akumulator nowy,przewody i wtyczki wszystko sprawne...pozostało ciśnienie na cylindrach i sprawdzenie samych wtrysków więc dlatego pytanie: jakie poprawne musi być ciśnienie na cylindrach a jakie już zapowiadajace remont silnika :mad:
kruszan - Czw Lis 10, 2011 20:11

kotulsky napisał/a:
zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa


ten zaworek ma być pomiędzy ścianą grodziową a filtrem, nie pomiędzy filtrem a pompą ! :) popełniłem ten sam błąd, dopiero potem mnie oświecili ;P

kotulsky - Czw Lis 10, 2011 20:22

teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites :wink:
Remigiusz - Czw Lis 10, 2011 20:45

#Ja bym się z katem pobawił jeszcze :wink:
kotulsky - Czw Lis 10, 2011 21:10

szkoda że samemu niemozna tylko zawsze pod kompadoktorkowi i trza płacić :???:
kruszan - Czw Lis 10, 2011 22:24

kotulsky napisał/a:
teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites :wink:

jest różnica bo pompa do rozruchu potrzebuje paliwa z węża i filtra, jeśli zawór jest za filtrem (miedzy nim a ścianą grodziową) to zatrzyma paliwo w filtrze, i auto odpali normalnie (oczywiście jeśli jest to wina zasilania pompy, a nie np uchodzenia paliwa powrotem) a jeśli masz zawór przed filtrem (między nim a pompą) to zawór zatrzyma tylko minimalna ilość paliwa a reszta spłynie do baku...

miałem to samo, dopiero po zmianie była różnica :)

ps. zamontuj zbrojone węże igielitowe zamiast gumiaków, będziesz widział czy paliwo nie dochodzi do pompy, czy może ucieka powrotem itd... bo to różnie bywa

Balas87 - Pią Lis 11, 2011 00:02

hmmm a sprawdz czujnik temperatury ecu
kotulsky - Sob Lis 12, 2011 21:14

a co to jest i gdzie ten czujnik temperatury ecu
Balas87 - Sob Lis 12, 2011 21:44

czujnik który ustala dawkę paliwa wraz ze wzrostem temperatury zmniejsza on ilość paliwa może u ciebie jest na starcie za mała dawka paliwa i dlatego masz trudność z odpaleniem auta, jest on koło pierwszego wtrysku dwu pinow yczujnik
Remigiusz - Sob Lis 12, 2011 21:48

Balas87, To jest czujnik (2-Pin) temp cięży dla ECU :!: Drugi czujnik (1-Pin) w tym samym miejscu tylko od dołu kolanka jest czujnik temp na deskę rozdzielcza.

A czujnik temp paliwa jest w pompie wtryskowej :roll:

Balas87 - Sob Lis 12, 2011 21:50

no tak faktycznie mój błąd :( (( przepraszam:((((
kotulsky - Nie Lis 13, 2011 11:54

rozumiem.a wy co robiliście w swoich autach by dobrze paliło jak jest zimne?? chybaże niemieliście z tym problemów :wink:
rami1000 - Nie Lis 13, 2011 12:15

a podstawowe pytanie sprawdzałeś błędy silnika? Rozrusznik dobrze kręci? Kąt na upartego możesz zaznaczyć gdzie był przyśpieszyć zobaczyć czy pomoże jak nie można wrócić do poprzedniego ustawienia.
kotulsky - Wto Lis 15, 2011 21:00

rozrusznik dobrze kreci.błędy silnika?? check sie niezapala więc raczej git ale głowy niedam obciać :wink: ... a jak samemu przestawić kat wtr??
szoso - Sro Lis 16, 2011 07:50

kotulsky napisał/a:
błędy silnika?? check sie niezapala więc raczej git

kiedy wy się nauczycie że błędy mogą być i check nie będzie się zapalał :wink:

kotulsky - Sro Lis 16, 2011 21:17

qrde wypika mi te błędy a ja niemoge zaskoczyć co jest co...zliczyć tego niepotrafię i zebrać do kupy :???:
Remigiusz - Sro Lis 16, 2011 21:31

kotulsky, Nagraj filmik to tobie pomożemy :wink:
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:01

jak wrzucić filmik z wybłyskanymi problemami?? :smile:
szoso - Nie Lis 27, 2011 17:28

ło matko, wrzucasz na youtube a link tutaj :głupek:
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:30

dobrze nagram :smile: ale dopiero wrzuce w niedziele :???: i bede czekał na werdykt :grin:

[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:09 ]
boshe jak wrzucić filmik z nagranymi błyskami checka??

[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:14 ]
filmik jak dlamnie totalnie niezrozumiały więc pomóżcie :wink:

[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:26 ]
http://wrzucacz.pl/file/4331322411147/Film0002.mp4

[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:30 ]
udało mi sie wrzucić nagranie jest w formacie mp4 więc śmiało można obejrzeć np przez all player.czekam na werdykt panowie :grin:

kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:33

szoso zuć okiem na to

http://wrzucacz.pl/file/4331322411147/Film0002.mp4
i co te błyski oznaczaja bo ja tego niekumam

szoso - Nie Lis 27, 2011 17:37

pobrałem ten twój filmik ale nie chodzi u mnie
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:51

przez all playera otwórz bo winamp niedaje rady i daj znak
encor - Nie Lis 27, 2011 18:48

Masz tylko jeden błąd o numerze 72 co zgodnie z tabelą oznacza: "Czujnik temperatury zasysanego powietrza (IAT) - wysokie napięcie np. Zwarcie do zasilania, przerwa w obwodzie,uszkodzenie IAT, uszkodzenie ECM"
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 19:40

czyli ...?? bo nadal nierozumiem co jest nie tak :/
szoso - Nie Lis 27, 2011 20:39

ten czujnik jest wkręcony w kolektor dolotowy, spróbuj go przeczyścić bo na nim zbiera się sadza, spryskaj też kostkę od tego czujnika, skasuj błąd
jeśli dalej będzie w pamięci to czujnik do wymiany
stojąc przed maską, czujnik jest z lewej strony w kolektorze dolotowym

empe - Nie Lis 27, 2011 20:41

Czyli, że czujnik który podaje do komputera temperaturę powietrza w dolocie daje złe odczyty :P
Znajduje się na górze silnika w kolektorze dolotowym.
Pewnie znowu chodzi o przewody albo wtyczkę :D

Remigiusz - Pon Lis 28, 2011 16:57

Kod błędów jest 72 Czujnik IAT :wink:
bazyl1218 - Sob Gru 03, 2011 10:58

Kruszan, jaka jest średnica tego zaworka 6 czy 8 ?
kruszan - Sob Gru 03, 2011 11:33

bazyl1218, na zasilaniu 8mm, na powrót załóż 6mm
bazyl1218 - Sob Gru 03, 2011 13:20

Dzięki Kruszan.
kruszan - Sob Gru 03, 2011 13:37

:ok:
bazyl1218 napisał/a:
Dzięki Kruszan.

kotulsky - Nie Gru 04, 2011 11:49

czy uszkodzony lub powiedzmy zabrudzony,niełaczacy czujnik IaT może być odpowiedzialny za ciężkie odpalanie dieselka??