Zobacz temat - [R214]problemy z elektronika - zamykanie centralnego zamka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214]problemy z elektronika - zamykanie centralnego zamka

naervaer - Czw Lis 10, 2011 17:17
Temat postu: [R214]problemy z elektronika - zamykanie centralnego zamka
Witam,

Dziś pojawił się dość dziwny problem w moim roverze. Nie mam zamka na kluczyk w drzwiach, otwieram zawsze pilotem. Dziś po otwarciu dioda immo miga szybko i gaśnie dopiero po jakimś czasie jednoczesnie zamykając centralny i wraca do powolnego migania (normalnie dzieje się to chyba w momencie kiedy wyłączałem centalny ale nie otwierałem długo drzwi).
W tym czasie normalnie uruchamiam auto i jeżdżę - a zamek sam się zamyka.

jrdarus1 - Czw Lis 10, 2011 17:41

Do przeglądnięcia przewody w miejscu przejścia karoseria-drzwi.
Prawdopodobnie gdzies jest zwara

Ciufa - Czw Lis 10, 2011 18:00

zobacz krańcówke przy drzwiach
jak otwierasz drzwi to zapala sie lampka w środku i czy jak masz załączone światła mijania to czy po otwarciu drzwi piszczy ?

naervaer - Sro Gru 07, 2011 22:32

Problem znikł tego samego dnia. Więc uznałem, że to prawdopodobnie łącze przy dzwiach i kiedyś naprawię, ale jakiś czas póżniej pojawił się szereg dziwnych anomalii:

- po przekreceniu kluczyka wskazówka temp natychmiast idzie na samą górę i cisza w rozruszniku
- zgaśnięcie auta przy włączeniu świateł
- falowanie wskaźników prędkości i obrotów po czym zgaśnięcie auta
- przy próbie otwarcia pilotem stukanie w zamku i lot wskazówki temp na samą góre i powolne opadanie

- problem akurat stały od czasu zgaśniecia auta w czasie jazdy: co jakiś czas prędkościomierz opada do 0, albo mniej więcej o 20kmh

Wszystkie problemy rozwiązywało rozłączanie akumulatora i majstrowanie przy plusie dochodzącym do rozrusznika - mam to połączone bardzo lipnie i może tam czasami nie stykać.

Gdzie szukać przyczyny tego wszystkiego? Jest jakieś miejsce, oprócz komputera, które może odpowiadać za te wszystkie dziwne historie?

EMERYT19 - Czw Gru 08, 2011 05:12

przyczyn moze byc jak to z elektryka...wiazka tylnej klapy do sprawdzenia...i popraw przewody przy aku bo sobie narobisz wiekszego balaganu tym bardziej ze z dnia na dzien mamy wieksza wilgotnosc powietrza co na lipne polaczenia przewodow napewno dobrze nie wplywa