|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [Freelander] Tylny most tylny dyferencjał
SyntaX - Nie Lis 13, 2011 10:55 Temat postu: [Freelander] Tylny most tylny dyferencjał Kolega właśnie przyjechał z Francji.
Freelander 2003r TD4.
Podczas drogi padł tylny most.
Od około 2 miesięcy się pocił.
do 40km/h strasznie stuka z tylu.
Moje pytanie brzmi czy tylny most od benzyny 1,8 2005r. będzie pasował do Freelandera TD4 2003r.
Auto stoi pod Częstochową.
win32 - Nie Lis 13, 2011 11:50
Będzie pasował - takie same są.
Niech mu wleje trochę oleju - prawdopodobnie jest go za mało, albo nie ma go wcale...
AAND - Pon Lis 14, 2011 21:25
"Padł most" - > wymiana mostu łączy się z wymianą wiska, pierwszy raczej pada most, go się wymienia, za pół roku, może troszkę szybciej poleci redukor jak sie nie wymieni wiskozy.
A co do mostów to wszystkie były takie same. Nie ma znaczenia czy to benzyna czy td4 czy v6
SyntaX - Pon Lis 21, 2011 17:57
Stary most padł w wyniku pocenia się na uszczelniaczu, zleciał olej i się posypały 2 łożyska.
Wstawiliśmy nowy most, napędy sprawdzone i są sprawne.
Stary most dałem do piaskowania i wymiany łożysk, będzie na zapas albo na handel.
sknerko - Sro Maj 09, 2012 22:18
zmieliło mi dyfer, a raczej coś przy łożysku koszowym (takie mam info od mechanika)i w wyniku tego łożysko dostało luzu rozwaliło mi uszczelniacz i wyleciał olej mam wymienić dyfer.
AAND napisał/a: | "Padł most" - > wymiana mostu łączy się z wymianą wiska, pierwszy raczej pada most, go się wymienia, za pół roku, może troszkę szybciej poleci redukor jak sie nie wymieni wiskozy. |
Wisko mam niby sprawne mechanik mówi, że nie jest sklejone, ja też nie widzę by się coś działo. Trochę przyhamowuje w skręcie do tyłu ale masakry nie ma. Mam nadzieję, że proroctwa dotyczące reduktora u mnie się nie sprawdzą bo wtedy podpale to auto.
AAND napisał/a: | A co do mostów to wszystkie były takie same. Nie ma znaczenia czy to benzyna czy td4 czy v6 | Czyli nawet dyfer z 2004r czy nowszy, jest zamienny z dyfrem z 99r?
Na landhelp.pl czytałem, że półosie w nowszych są inne i mogą nie pasować, pisać mi tu zaraz co jest co bo muszę biegusiem dyfer nabyć a wolę uniknąć wydatków na inne pierdoły.
SyntaX - Czw Maj 10, 2012 06:07
Dyfer jest taki sam i kup najmłodszy na jaki Ciebie stać.
To w półośkach i ich przegubach były zmiany od bodajrze października 2001 r o ile dobrze pamiętam.
Ja bym kupił cały tylny dyferencjał razem z półośkami i będzie spokój.
Tylko przerzucić i gotowe.
http://allegro.pl/tylny-m...2314282454.html
Ja biorę używki od nich - Oni są OK.
Zadzwoń i zapytaj ile za tylny dyfer razem z półosiami.
A może się dogadacie że weźmiesz całość a co nie potrzebne to im zwrócisz ze swojego w rozliczeniu.
Tak by było szybko bo przerzucasz całość bez rozbierania z zawieszeniem.
Masz wszystko na wierzchu więc można pomalować i zakonserwować zanim to do auta wsadzisz.
sknerko - Czw Maj 10, 2012 08:01
Czyli dobrze rozumiem, że co bym nie kupił to moje półosie włożę?
SyntaX - Czw Maj 10, 2012 08:23
Dokładnie tak.
A półośki są dobre
Sprawdzałeś luzy na przegubach.
Jeśli są dobre to kup dyferencjał w najnowszej rewizji na jaką Ciebie stać i masz spokój.
Pomyśl tez nad daniem nowych poduszek bo będziesz miał na wierzchu wszystko chyba że Twoje były niedawno zmieniane.
http://allegro.pl/freelan...2297279560.html
Tu masz z niskim przebiegiem i cena dobra.
I masz gwarancję.
|
|