Zobacz temat - [R620]Problem z odpaleniem po długim postoju
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620]Problem z odpaleniem po długim postoju

Jordan87 - Sro Lis 30, 2011 20:04
Temat postu: [R620]Problem z odpaleniem po długim postoju
Witam

Chciałem zaczerpnąć informacji, bo może ktoś coś podpowie.

Próbowałem dziś pomóc odpalić pewną 620 Turbo Benzyna (oznaczenie silnika to TI?) ale bez efektów.

Auto długo stało bo miało wypalony tłok i jakoś właścicielowi nie śpieszyło się z naprawą.

W ogóle nie słychać aby pracowała pompka paliwa na włączonym zapłonie. Obstawiałem że to problem z immo bo na początku okazały się padnięte baterie w pilocie, ale nawet po ich wymianie w ogolę nie było żadnych znaków że auto w ogolę wykrywa pilota (dioda na pilocie się świeci przy korzystaniu z przycisków na nowych bateriach). Po włączeniu zapłonu przez chwilkę świeci się kontrolka immo (ten zielony kluczyk) a po wyłączeniu zapłonu miga pięć razy. Przy użyciu kluczyka na zamku od strony kierowcy słychać tylko centralkę, diody/kontrolki/migacze nie migają. Próbowałem synchronizować różnymi kombinacjami (jak w 200/400) ale bez zmian.

Pilot jest chyba radiowy bo żadnej diody która by wychodziła na zewnątrz pilota nie ma.

Jakieś pomysły z czym może być problem? Może niepotrzebnie czepiam się tego pilota. :)

kruszan - Czw Gru 01, 2011 10:31

dioda na pilocie powinna przy otwieraniu na zielono, a przy zamykaniu na czerwono migać - chyba, że się upaliła... skoro otwiera z pilota to jest ok :)

kontrolka imo działa poprawnie, powinna świecić na start, a po wyjęciu 5x mrugnąć

pompkę paliwa słychać z okolic baku być powinno

więcej nie wiem :neutral:

Jordan87 - Czw Gru 01, 2011 12:41

No właśnie problem w tym że auto w ogóle nie reaguje na pilota. Migają tylko na pilocie diody (czerwona i zielona)
kruszan - Czw Gru 01, 2011 13:15

Jordan87 napisał/a:
No właśnie problem w tym że auto w ogóle nie reaguje na pilota. Migają tylko na pilocie diody (czerwona i zielona)


znakiem tego pilot jest na pewno sprawny, problem może leżeć w centralce alarmu.

Jordan87 - Czw Gru 01, 2011 14:52

Ale orientujesz się czy to może być źródłem problemu z odpaleniem czy raczej powinien palić skoro kontrolka immo świeci tak jak powinna?
rami1000 - Czw Gru 01, 2011 15:43

pilot ma jeden czy dwa przyciski?
bo wydaje mi sie że 620 ma na podczerwień

[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 15:43 ]
i sprawny pilot jest konieczny do wyłączenia immo. (masz cienki kluczyk) a kontrolka kluczyka powinna zadje się zdasnąć odrazu gdyz mignie oznacza że immo nie został deaktywowany

Jordan87 - Czw Gru 01, 2011 16:47

Dwa przyciski, czerwona i zielona dioda na pilocie
panewa - Czw Gru 01, 2011 16:49

witam a czy silnik z 400 disel będzie pasował do 600

[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 16:49 ]
bo moja 600bierze olej pali 11 na sto ciężko pali a mogę mieć sprawdzony piecyk z 400 2,0 disel ale słabszy mocą.

rami1000 - Czw Gru 01, 2011 17:43

kolego panewa chyba piszesz niena temat.
Jak masz 2 przyciskowy to i immo w kluczyku( gruby kluczyk) jak juz pisałem skoro miga kontrolka kluczyka wina leży po stronie immo. W tym przypadku pilot nie ma nic do żeczy, problem jest z kluczykiem.
masz 2 kluczyk?

marthinez - Czw Gru 01, 2011 17:56

Jordan87 napisał/a:
akieś pomysły z czym może być problem? Może niepotrzebnie czepiam się tego pilota.
Niepotrzebnie.
Równie dobrze możesz go wyrzucić, bo w tym roczniku służy on tylko do otwierania centrala oraz aktywacji/dezaktywacji alarmu. To samo robi kluczyk w zamku drzwi.

A kontrolka kluczyka na blacie prędkościomierza zachowuje Ci się normalnie i tak powinno być, czyli kluczyk jest ok.

Co do sedna problemu niestety nie jestem w stanie pomóc.
Sprawdź, czy jest iskra na świecach przy kręceniu rozrusznikiem (jeśli w ogóle kręci) oraz czy dochodzi paliwo do listwy wtryskowej.

Jordan87 - Czw Gru 01, 2011 18:20

Dzięki za podpowiedz. W takim razie problemu będziemy szukać gdzie indziej.
Silnik kręci ale paliwo w ogóle nie dochodzi bo nie pracuje pompka paliwa.

rami1000 - Czw Gru 01, 2011 18:31

"Po włączeniu zapłonu przez chwilkę świeci się kontrolka immo (ten zielony kluczyk) a po wyłączeniu zapłonu miga pięć razy"
nie doczytałem myślałem że miga po włączeniu zapłonu.

marthinez - Czw Gru 01, 2011 19:21

Jordan87 napisał/a:
Silnik kręci ale paliwo w ogóle nie dochodzi bo nie pracuje pompka paliwa.
czyli pompa, albo przekaźnik pompy.
Bezpieczniki wszystkie sprawne?

Jordan87 - Czw Gru 01, 2011 19:49

Bezpieczniki jako pierwsze były sprawdzane.
A jest w tym aucie wyłącznik uderzeniowy? Może jakimś cudem uruchomił się.

marthinez - Czw Gru 01, 2011 21:09

Jest.
Gdzieś koło nóg kierowcy pod plastikiem z prawej strony.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=16501