|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214]Zablokowana skrzynia biegów; jaki powód
grztry1972 - Sob Gru 10, 2011 20:58 Temat postu: [R214]Zablokowana skrzynia biegów; jaki powód podczas ruszania z pierwszego biegu zablokowało mi skrzynię i samochód zahamował. Przy próbie ruszenia dusi silnik i gaśnie. Normalnie można zapalić ale jak jest wciśnięte sprzęgło. Pozycja skrzyni jest na pierwszym biegu i nie można zmienić położenia. Co się mogło stać proszę o podpowiedzi i ewentualnie sugestie jak usunąć i czy można samodzielnie usunąć, żeby tylko zajechać lub zaholować samochód do mechanika.
leszczu - Sob Gru 10, 2011 21:10
A jak zachowuje się wajcha zmiany biegów
grztry1972 - Sob Gru 10, 2011 21:24 Temat postu: [R214]Zablokowana skrzynia biegów; jaki powód wajcha jest w pozycji pierwszego biegu i nie ma możliwości zmiany położenia.
radi821 - Nie Gru 11, 2011 09:55
Kolego sprawdź olej w skrzyni biegów , miałem kiedyś tak w golfie
stanęła i koniec ,
zalałem oleju do skrzyni i sam po paru minutach odpuścił
grztry1972 - Pon Gru 12, 2011 21:23 Temat postu: [R214]Zablokowana skrzynia biegów; jaki powód Dzięki za podpowiedź ale olej jest, to była pierwsza moja sugestia.
[ Dodano: Pon Gru 12, 2011 21:10 ]
mechanik stwierdził nie wiem jak że skrzynia do wymiany.?!
[ Dodano: Pon Gru 12, 2011 21:23 ]
Powiedźcie jaka ewentualnie skrzynia pasuje do mojego modelu.
Kozik - Pon Gru 12, 2011 21:45
grztry1972 napisał/a: | Powiedźcie jaka ewentualnie skrzynia pasuje do mojego modelu. |
Nie dam sobie głowy obciąć ale z 1,4 8V; 1,4 16V(103KM); 1,6 16V mają podejść różnice są jedynie w przełożeniach.
leszczu - Wto Gru 13, 2011 11:12
Kozik napisał/a: | Nie dam sobie głowy obciąć ale z 1,4 8V; 1,4 16V(103KM) |
Pasuje, pasuje, można jeszcze dodać, że od 1.1 tez podejdzie.
grztry1972 - Pią Gru 16, 2011 18:48 Temat postu: [R214]Zablokowana skrzynia biegów; jaki powód To ja już nic nie wiem. zamówiłem z internetu od 216 16v nie pasuje, od 214 16v też jest jakiś problem nie bardzo kapuję o co chodzi Panowie? Albo ten mechanik co ma to zrobić jest skończony matoł albo nie wiem?
Kozik - Pią Gru 16, 2011 19:12
na forum jest z tarnowa użytkownik tomek1212 z tego co pamiętam (ma warsztat niedaleko toru gokartowego), pomógł mi gdy mi auto zdechło przed pilznem, myślę że ogarnie temat
rovek - Pią Gru 16, 2011 23:50
Kozik napisał/a: | Nie dam sobie głowy obciąć ale z 1,4 8V; 1,4 16V(103KM); 1,6 16V mają podejść różnice są jedynie w przełożeniach. |
Cytat: | Pasuje, pasuje, można jeszcze dodać, że od 1.1 tez podejdzie. | Wszystkie one pasują, w skrzyni z 1.6 trzeba tylko mocowanie zmienić bo jest inne ale po założeniu innego pasuje.
leszczu - Sob Gru 17, 2011 15:22
grztry1972 napisał/a: | Albo ten mechanik co ma to zrobić jest skończony matoł albo nie wiem? |
Zmień tego mechanika lepiej.
grztry1972 - Sro Gru 28, 2011 18:42
skrzynia zamontowana było by ok tylko pozostał albo jeszcze bardziej się uwypuklił problem z wyskakującym 1 biegiem, jak również ciężko wchodzą 5 i wsteczny, czy macie jakieś pomysły? Czy jest jakaś regulacja wajchy zmiany biegów?
[ Dodano: Sro Gru 28, 2011 18:42 ]
aa i jeszcze taka przy zmianie biegów słychać metaliczny dźwięk jakby wbijania w tulejkach.
Kozik - Sro Gru 28, 2011 20:51
grztry1972 napisał/a: | aa i jeszcze taka przy zmianie biegów słychać metaliczny dźwięk jakby wbijania w tulejkach. |
skrzynia ma najprawdopodobniej posypane synchronizatory
kangaroo69 - Nie Sty 01, 2012 15:30
Witam:)
Panowie podepnę się do tematu z takim małym pytaniem;)kiedys miałem podobny problem u mnie akurat cięgno się zerwało i zostały tylko biegi 3 i 4,po czym spaliłem sprzęgło wracając na 3 do domu,no ale własnie od tamtej pory jedynka lubi wyskakiwac i strasznie cięzko wchodzi, mechanik powiedzial ze po spawaniu ciegno jest krutsze i tak bedzie. Kolega Kozik napisał ze mogą to byc synchronizatory?jak je mogę sprawdzic?
Pozdrawiam:) i wszystkiego dobrego w nowym roku:)
mitek87 - Pon Mar 05, 2012 06:51
kangaroo69 napisał/a: | kiedys miałem podobny problem u mnie akurat cięgno się zerwało i zostały tylko biegi 3 i 4,po czym spaliłem sprzęgło wracając na 3 do domu,no ale własnie od tamtej pory jedynka lubi wyskakiwac i strasznie cięzko wchodzi, mechanik powiedzial ze po spawaniu ciegno jest krutsze i tak bedzie. Kolega Kozik napisał ze mogą to byc synchronizatory?jak je mogę sprawdzic? |
Wczoraj dotknał mnie podobny problem, moge wrzucić jedynie bieg 3 i 4, cały drążek zmiany biegów lata na boki. Widze, że zerwało mi cięgno, stad pytanie jak to naprawić?
leszczu - Pon Mar 05, 2012 15:40
mitek87 napisał/a: | stad pytanie jak to naprawić? |
Postawić na kanał i wpierw obadać dokładnie co się stało. I raczej nim nie jeździj, bo spalisz sprzęgło.
kangaroo69 - Pon Mar 05, 2012 18:50
Trzeba wyjąć wybierak i pospawać, chyba że komuś się uda bez wyciągania Na kanale zobaczysz że z drązka idą dwa pręty i prawdopodobnie jeden będzie urwany Nic strasznego aby z 3 nie ruszać
|
|