|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [620Ti] Cewka zapłonowa
BorysOpole - Sro Sty 04, 2012 23:31 Temat postu: [620Ti] Cewka zapłonowa Witam prawdopodobnie zaczyna mi przerywać aparat zapłonowy znalazłem zamiennik firmy ReCo słyszał ktoś o takiej firmie ? oraz czy ten ze zdjęcie będzie pasował do mojego samochodu
davidlive - Czw Sty 05, 2012 07:36
jakie masz tego objawy
Marrkus - Czw Sty 05, 2012 21:20
A mógłbyś podać rocznik swojego auta?
BorysOpole - Czw Sty 05, 2012 22:44
1996 jest to auto z kopułką i palcem rozdzielacza
a objaw losowo nie pali mi nieraz na różne cylindry
Marrkus - Czw Sty 05, 2012 23:34
Jeśli dobrze pamiętam to kopułka i palec jest taki sam jak w k-serii - jeśli jeszcze nie wymieniałeś warto zacząć od tego bo i tańsze i łatwiej dostępne niż cewka którą podałeś
BorysOpole - Czw Sty 05, 2012 23:38
kable swiece kopułka palec są nowe pozostała tylko stara cewaka
taka ze zdjęcia bedzie pasować ?
davidlive - Pią Sty 06, 2012 00:18
ja tez mam 96 tyle że z końca roku jak sadze bo mam moduł .
A propo tematu marcus czy uszkodzony moduł może powodować brak mocy tzn siłe niby ma ale jakos tak marnie jak na 200ps.
a co to cewki to jak masz możliwość to podmień od kogoś , pisałeś kiedys o koledze któremu do ti wstawili za mały wydech , może od niego .
Marrkus - Pią Sty 06, 2012 12:37
cewka to cewka tylko wtyczka będzie inna. Na dobrą sprawę nawet taka z fso1500 dała by radę. Wszystko jest kwestią wtyczek tych sterujących i dla przewodu WN. Po szybkim zerknięciu w allegro znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/cewka-z...1997673740.html
Dla czego ta? jest tania także jak okaże się że nic to nie dało dużo nie stracisz, złącze przewodu WN takie jak masz u siebie, a zasilanie da się łatwo przerobić bo to zwykłe konektory - robisz prostą przelotkę dobierając odpowiedni rozmiar konektora - nawet nie trzeba ucinać oryginalnej wtyczki ( http://allegro.pl/listing...string=konektor ).
Ta którą ty pokazałeś to jeśli się nie mylę jest przeznaczona dla wersji z silnikiem hondy i jest przystosowana do montażu wewnątrz rozdzielacza (tam jest to trochę inaczej rozwiązane)
Co do układu zapłonowego to jest to bardzo ważny element dla tego trzeba dbać o stan całego układu (świece, przewody, cewki... rozdzielacze). Ma to wpływ na moc jaką osiąga motor ale jest tylko jednym z układów w całym silniku. Czy akurat to układ zapłonowy jest winny utracie mocy w twoim przypadku? tego nie wiem ale jak wszystko sie wymieni to musi być dobrze a jeśli nie jest to niestety tym razem "pudło". Nie mając dostępu do sprzętu diagnostycznego jesteśmy skazani na diagnostykę poprzez wymianę elementów na nowe, lub sprawdzanie starych części choćby multimetrem - taka metoda chybił tarfił ale czasami zdaje egzamin
BorysOpole - Pią Sty 06, 2012 17:12
Cewka nie jest jakoś szaleńczo droga z tego co widzę też może pasować do hondy
http://www.iparts.pl/czes...0040100275.html
Marrkus - Pią Sty 06, 2012 21:29
No właśnie będzie pasować każda ale nie plug &play - pasować to może za dużo powiedziane - będzie spełniać swoje zadanie. Ta którą pokazałeś jest do silników hondy i tam jest montowana p&p ale w twoim przypadku musiałbyś pokombinować jak tam podłączyć kabel WN i dorobić złączki zasilające a na koniec jak to przymocować by nie merdało się po komorze silnika.
Nie sugeruj się że po wybraniu w katalogu swojego auta pokazuje ci akurat taką cewkę -katalogi to nie alfa i omega - piszą bzdury i to bardzo często zwłaszcza w przypadku egzotycznych aut. Jedyna na 100% właściwa cewka która jest w katalogu iparts.pl to ta:
http://www.iparts.pl/czes...-159-96272.html
BorysOpole - Pią Sty 06, 2012 22:10
I takiej informacji potrzebowałem opcja pomógł poszła w ruch dzięki
bo interesuje mnie tylko plug&play
niech zostanie informacja dla potomnych
Cewka zapłonowa
- FACET 9.6272
Rover 600 (RH) (1993.08 - 1999.02) 620 Ti Vitesse 200KM
Informacje:
Nr silnika wg TECDOC: 4885
Dla aut z numerem nadwozia Do: AM246796
Numery użytkowe:
EPS 1.970.372
KW 470 372
|
|