Zobacz temat - [R214]felgi do R214
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214]felgi do R214

davidp - Sob Sty 07, 2012 12:22
Temat postu: [R214]felgi do R214
witam planuje kupic felgi i rozgladam sie na alle. szukam 15 lub 16" najlepiej do renowacji lakieru i znalezlem takie felgi oto

allegro.pl/bmw-e30-golf-opel-4x100-15-cali-ats-i2025625628.html

w tych opcja taka ze ramiona na złoty a rant wypolerowac

moto.allegro.pl/felgi-vw-estoril-fi-cult-i2039306244.html

te całe w złoty kolor

moto.allegro.pl/alufelgi-vw-honda-4x100-7jx15h2-polerowany-rant-i2031235559.html

te tak jak w opcji nr. 1

mogli byscie doradzic czy będą pasowac z gory dzieki.

Jezyk_R200 - Sob Sty 07, 2012 12:57

według mnie najbardziej pasowałyby te http://moto.allegro.pl/al...2031235559.html Są w najlepszym stanie i mają najbardziej zbliżone ET do roverkowego, które wynosi jak dobrze pamiętam 45( jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) Na pozostałych aukcjach nawet nie ma podanego ET i lepiej w ciemno nie kupować bo mogę nie pasować, a nawet narobić szkód w naszych autkach ale lepiej jakby ktoś bardziej wtajemniczony w ten temat się wypowiedział
leszczu - Sob Sty 07, 2012 13:49

Jezyk_R200 napisał/a:
które wynosi jak dobrze pamiętam 45( jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi)

Dokładnie wynosi 56.1 :wink:

davidp - Sob Sty 07, 2012 14:08

a 56.1 to nie średnica otworu centrującego? tak mi sie wydaje ale mogsie mylic
Zlotowa - Sob Sty 07, 2012 20:54

Masz racje.56,1 to wielkośc otworu centrującego. 45 to ET.

[ Dodano: Sob Sty 07, 2012 20:54 ]
Zauważam,że niektórzy piszą ciągle te same porady,albo wprowadzają innych w błąd...a wszystko po to aby otrzymać "pomógł"...Panowie to nie jest nasza klasa i wyścigi kto ma wiecej znajomych.....Więc jeśli nie wiesz co piszesz to nie pisz.....Sory za OT.

Kozik - Sob Sty 07, 2012 21:12

Zlotowa napisał/a:
Zauważam,że niektórzy piszą ciągle te same porady,albo wprowadzają innych w błąd...a wszystko po to aby otrzymać "pomógł"...Panowie to nie jest nasza klasa i wyścigi kto ma wiecej znajomych.....Więc jeśli nie wiesz co piszesz to nie pisz.....Sory za OT.


słyszałem, że więcej osób ma takie spostrzeżenia, załóż nowy temat i po problemie ;)

Zlotowa - Sob Sty 07, 2012 21:25

To nie jest temat to osobnego wątku,ale niech osoby głównie zainteresowane zastanowią się nad tym :) a co do felg,to najlepiej jakby były ori..Ja miałem felgi bodajże od vw lupo,który otwór centrujący miały 57,1 i uwierz,że było czuć ten 1mm na kierownicy.
Kozik - Sob Sty 07, 2012 21:32

Zlotowa, ja nie miałem oryginalnych alusów, pierwsze dałem do gościa od felg, nadspawał mi aluminium i przetoczył na wymiar, drugie felgi (te z avatara) dorobiłem pierścienie centrujące, drugie na zimówki alusy była zbyt mała różnica w otworach to tokarz przetoczył mi felgi na większy wymiar i dorobił pierścionki

popieram istotne jest by dorobić konkretnie pod wymiar bo wtedy czuć różnicę

uwaga jest jedna jak się kupuje pierścionki na allegro to problem jest podstawowy że Ci co dorabiają nie wiedzą że w Roverkach słabo wystaje z piasty ten element na którym pierścionek ma siąść co powoduje że robią je za płytkie i nie siada dobrze

leszczu - Nie Sty 08, 2012 12:14

davidp napisał/a:
a 56.1 to nie średnica otworu centrującego? tak mi sie wydaje ale mogsie mylic

Tak, tak sorka za wprowadzenia błąd, myślałem, że chodzi o otwór centrujący. :grin:

davidp - Nie Sty 08, 2012 15:57

Taki pierścień to ja bym se dorobił lub do takarza zawiózł chodziło mi o to czy te ET bedzie pasować

[ Dodano: Nie Sty 08, 2012 15:57 ]
Zlotowa napisał/a:
To nie jest temat to osobnego wątku,ale niech osoby głównie zainteresowane zastanowią się nad tym :) a co do felg,to najlepiej jakby były ori..Ja miałem felgi bodajże od vw lupo,który otwór centrujący miały 57,1 i uwierz,że było czuć ten 1mm na kierownicy.
bardzo mocno? mógłbyś dokładniej opisać?
Zlotowa - Nie Sty 08, 2012 20:24

Czuć delikatne wibracje na kierownicy,ale to może tylko w moim przypadku.