|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r45] Hydroelement?
karooo - Pon Sty 16, 2012 17:35 Temat postu: [r45] Hydroelement? Witam,
panowie składaja mi do konca silnk, dzis powstal problem, mam do wymiany jakis hydrolement ktory kosztuje ok.50zl lecz hurtownia moze miec to dopiero na czwartek, czy ktos wie co to jest ? wpisuje w allegro hydroelement i nie ma czegos takiego, oto zdjecia:
Adrian - Pon Sty 16, 2012 17:50
To jest tzw. popychacz hydrauliczny.
karooo - Pon Sty 16, 2012 18:04
mozna wymienic 1?
arczi83 - Pon Sty 16, 2012 18:13
można, o ile masz pewność, że to akurat ten jest wadliwy a nie inne
karooo - Pon Sty 16, 2012 18:16
tak na pewno wiem ze to ten , zna ktos moze jakies dokladne dane tego elementu? z gory dziekuje, jutro lece na uczelnie i dziadek szuka mi tego po sz-n, wiec chce znac jak najwiecej by nie kupil zlej czesci
arczi83 - Pon Sty 16, 2012 18:27
Numery OE
Marka
85004700
Ajusa
06053
FEBI BILSTEIN
420 0067 10
INA
LGR100340
ROVER
LGR100340L
ROVER
karooo - Pon Sty 16, 2012 18:34
dziekuje:)
Remigiusz - Pon Sty 16, 2012 18:55
I co to popycha Gdzie to się montuje pierwszy raz to widzę na oczy
arczi83 - Pon Sty 16, 2012 19:00
Remigiusz, dokładnie to pomiędzy trzonek zaworu a wałek rozrządu , nie masz regulowanych zaworów, więc masz taki popychacz hydrauliczny, który zastępuje dźwigienki zaworowe
Remigiusz - Pon Sty 16, 2012 19:39
Kurcze rozbierałem już ten silnik ale nie mogę tego skojarzyć żebym wyjmował Zobaczę do moich pudelek bo musi gdzieś to być jak rozkręcałem
Tomi - Pon Sty 16, 2012 21:55
Remigiusz napisał/a: | Kurcze rozbierałem już ten silnik ale nie mogę tego skojarzyć żebym wyjmował Zobaczę do moich pudelek bo musi gdzieś to być jak rozkręcałem |
To jest to co kasuje luz zaworowy abyś nie musiał robić tego ręcznie co 40 tyś. kilometrów.
[ Dodano: Pon Sty 16, 2012 21:55 ]
arczi83 napisał/a: | Numery OE
Marka
85004700
Ajusa
06053
FEBI BILSTEIN
420 0067 10
INA
LGR100340
ROVER
LGR100340L
ROVER |
Polecam od razu wywalić z tej listy produkt Ajusa. Jest podłej jakości i zawory potrafią klepać już po 10 000 km.
Kolejna rada. Dobrze jest popychacze montować po conajmniej 24-godzinnej kąpieli w oleju (choć teoretycznie powinny być sprzedawane w opakowaniach w oleju).
INA jest O.K. tylko już niestety niedostępna. Nie wiem jak wygląda dostępność FEBI, ale obawiam się, że może być podobna do INY, to pewnie przepakowana INA.
Oryginał najlepszy... ale drogi.
karooo - Czw Sty 19, 2012 17:05
panowie nie jest to takie latwe dopiero po 3 dniach udalo mi sie to kupic, niektore z podanych byly za duze
|
|