|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - prosze o pomoc w kupieniu 214i
rafaldd - Pią Sty 20, 2012 16:16 Temat postu: prosze o pomoc w kupieniu 214i Witam.
Szukam Rovera 214i za niewielkie pieniądze i prosił bym o wypowiedź co o tym sądzicie:
http://www.ogloszenia.jas...ie.php?id=65574
Dziś go widziałem i co moge powiedzieć:
I i II i III bieg wentylatora nie działa IV jest ok a pokrętło od regulacji kręci sie do woli,
Wycieraczki impulsowe stają gdzie im się spodoba.
Samochód ma być urzywana przez moją żone do pracy i tyle około 30km tam i spowrotem.
Prosze o pomoc warto się bawić w to?
leszczu - Sob Sty 21, 2012 10:47
rafaldd napisał/a: | I i II i III bieg wentylatora nie działa IV jest ok |
Problem powszechnie spotykany na naszym forum. Do wymiany/naprawy są rezystory. Opis znajdziesz na forum.
rafaldd napisał/a: | a pokrętło od regulacji kręci sie do woli, |
O jaką regulacje ci chodzi
Cytat: | Wycieraczki impulsowe stają gdzie im się spodoba. |
Też problem dość powszechny w tych modelach. Wina stoi po zużytej blaszce w silniczku wycieraczek, trzeba po prostu rozebrać silniczek i dolutować kawałek blaszki.
http://www.ogloszenia.jas...ie.php?id=65574
Mało fotek aby autko dokładnie ocenić. Ale ogólnie z tych trzech fotek nie wygląda źle.
Jak będziesz jechał go oglądać to koniecznie sprawdź silnik pod względem padniętej uszczelki pod głowicą, bo jak kupisz R200 z HGF to od razu na początek musisz wydać 1000 zł. Więc silnik lepiej od razu przed kupnem sprawdzić.
sash997 - Sob Sty 21, 2012 11:00
leszczu napisał/a: | bo jak kupisz R200 z HGF to od razu na początek musisz wydać 1000 zł |
to co tam sie jeszcze wymienia oprucz uszczelki ?
leszczu - Sob Sty 21, 2012 11:03
sash997 napisał/a: | leszczu napisał/a: | bo jak kupisz R200 z HGF to od razu na początek musisz wydać 1000 zł |
to co tam sie jeszcze wymienia oprucz uszczelki ? |
Przeważnie od razu rozrząd się robi, ale ogólnie na naprawę uszczelki trzeba szykować 1000 zł, bo mechanicy rożnie się cenią.
PTE - Sob Sty 21, 2012 11:54
rafaldd, za taką cenę nie możesz oczekiwać ideału. Poza tym, usterki które wymieniłeś to jakieś błahostki, które bez trudu usuniesz we własnym zakresie
sash997 napisał/a: | leszczu napisał/a: | bo jak kupisz R200 z HGF to od razu na początek musisz wydać 1000 zł |
to co tam sie jeszcze wymienia oprucz uszczelki ? |
Oprócz uszczelki przeważnie wymienia się też śruby.
polofix - Sob Sty 21, 2012 18:15
jeśli żona ma dojeżdżać do pracy i spowrotem 30 km i do tego małe zakupy raz na jakis czas to rocznie daje ponad 20tys km to rozglądał bym się za roverkiem z LPG.
widać że stan tego roverka jest dobry. te usterki co wymieniłeś to mała godzinka dla złotej rączki. najważniejsze żeby nie było podejrzeń o HGF tak jak kolaga tu pisze. także to pierwsza rzecz którą się sprawdza, po czym można dalej samochód oglądać.
Przemas83 - Sob Sty 21, 2012 19:20
Zdjęcia faktycznie tu dużo nie mówią,ale to sam możesz zawsze ocenić dokładnie.Tak jak juz zostało napisane spr czy nie ma hgf,bo przy 186000 km to warto zwrócić uwagę,bo to największy problem.
rafaldd - Sob Sty 21, 2012 21:49
Wielkie dzięki.
Moim uczulonym okiem na wycieki nie widiałem żadnych wycieków. Zaglądałem też do zbiornika płynu chłodzącego było go mało był bardzo zużyty ale sładów oleju w nim nie było. A na dnie zbiorniczka kamień pewnie ktoś wode dolewał??
leszczu - Nie Sty 22, 2012 11:57
rafaldd napisał/a: | Zaglądałem też do zbiornika płynu chłodzącego było go mało był bardzo zużyty |
O to źle świadczy, że było mało płynu chłodniczego
Bagnet oleju sprawdzałeś
rafaldd - Nie Sty 22, 2012 16:40
nie
a jakie oznaki na bagnecie??
Tzn że wysoki stan oleju?
leszczu - Nie Sty 22, 2012 18:01
rafaldd napisał/a: | a jakie oznaki na bagnecie?? |
No też takie jakby masełko będzie.
|
|