Zobacz temat - [R75]Czuć zapach silnika w kabinie !
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75]Czuć zapach silnika w kabinie !

sopel - Pon Sty 23, 2012 22:00
Temat postu: [R75]Czuć zapach silnika w kabinie !
Witam serdecznie forumowiczów i proszę o podpowiedź co może być w przypadku gdy - Czuć zapach silnika w kabinie jak włączę ogrzewanie i przejadę np. 10 km to czasami da się wyczuć właśnie taki zapach ! Jestem nowym i zielonym posiadaczem 75 więc będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi i wyrozumiałość ! Z góry dziękuję za pomoc ! :)
dafit - Pon Sty 23, 2012 22:16

co oznacza zapach silnika? zapach spalin, oleju, palonego sprzęgła czy jaki ?
sopel - Wto Sty 24, 2012 10:32

Taki jak rozgrzanego silnika, smaru, oleju, generalnie taki jaki panuje pod maską !
Pawel84 - Wto Sty 24, 2012 10:52

Ja miałem taki zapach jak odpowietrzenie skrzyni korbowej "odma" było nie szczelne. Gruba rurka odmy w tylnej kapie zaworowej, tej przy ścianie grodziowej. Sprawdź,może to przyczyna. Może też kapać z maglownicy lub spływa po silniku na układ wydechowy i się topi, i czuć olejem. Sprawdź najlepiej z latarką od góry oraz z kanału czy podnośnika od dołu.
dafit - Wto Sty 24, 2012 13:25

no dokładnie , sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku ja też miałem taki zapach jak mialem(i nadal mam) wyciek oleju... i to będzie najprawdopodobniej przyczyną
sopel - Wto Sty 24, 2012 16:23

OK ! Sprawdzę ! :grin: Dzięki ! Auto ma świeżo wymieniony olej gdzieś około tydzień temu , więc może coś jest zachlapane !
Jamal - Sro Lut 01, 2012 00:21

Witam
Też jestem tu świeżakiem i na dodatek początkującym użytkownikiem Roverka 75 2.0 V6
Ostatnio też miałem przygodę. postrzegłem ogromną plamę oleju po prawej stronie i zabryzganą komorę a w tym lampę, alternator, obudowę silnika i silnik zbiorniczek na płyn wspomagania i okolice.