Zobacz temat - [Freelander] szersze podpory wału
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [Freelander] szersze podpory wału

sknerko - Czw Lut 23, 2012 13:21
Temat postu: [Freelander] szersze podpory wału
Co powiecie szpece na szersze (15mm) podpory wału?
Znalazłem na Allegro takie wynalazki http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62 w cenie standardowego zamiennika i piszą że są mocniejsze a jak dzwoniłem do jednego gościa to powiedział że w 2,5V6 tez są takie szersze ale w innej obudowie. Pytanie czy one wytrzymają dłużej niż standardowy zamiennik? miałem teraz z Transita i po 30kkm z dnia na dzień zaczęły tak wyć że motoru nie słychać i chce kupić jakieś w miarę porządne co wytrzymają trochę dłużej niż te co miałem.

SyntaX - Czw Lut 23, 2012 15:41

Nawet nie myśl tego zakładać.
Badziewie takie że szok.

Jak masz starą podporę oryginalną to można dostać łożyska i ślizgi jakie tam oryginalnie siedzą.
Daj na prasę do wciśnięcia i bankowo o wiele więcej wytrzyma.
Oryginalnie siedzi tam łożysko FAG z-539860

sknerko - Czw Lut 23, 2012 16:17

nie mam oryginalnych podpór bo gostek przede mną wymieniał i wstawił jakiś szrot a ja miałem wstawione z Transita bo nie miałem wyboru z różnych przyczyn i tylko takie mogłem zdobyć. Teraz mam zagrychę bo oryginalne mocno drogie są do łożysk też nie bardzo mam dostęp więc rozważam Bearmach, Britpart albo te szersze. Pytanie jest czemu do V6 fabrycznie dają szersze? A skąd SyntaX masz opinie o tych podporach? albo czy wiesz ile trzymają, bo u mnie z Transita (fakt nie najtańsze) wytrzymały 30kkm więc ciekaw jestem ile te by dały radę.

[ Dodano: Czw Lut 23, 2012 16:01 ]
To łożysko co podałeś ma 15mm szerokości i znalazłem jakąś firmę BEARING TRADE CENTRE - Dystrybutor łożysk INA, FAG ... co ma te łożyska a koleś z aukcji mi mówił ze podpory są firmy chyba właśnie Bearing

[ Dodano: Czw Lut 23, 2012 16:17 ]
Następna sprawa jaka mi się nasunęła to, że po wymianie łożysk problem z tymi gumowymi osłonami pozostaje.

SyntaX - Czw Lut 23, 2012 20:35

Na blogu kolegi Win32 ktoś pisał że miał to łożysko i po pierwszym błocie zaczęło piszczeć i trzeszczeć a chwilę potem padło.

Jeśli już musisz kupic tańsze to kup Bermacha.
Powinien trochę pochodzić.

Oryginał kosztuje 78 funtów.
Dobry zamiennik to koszt 38 funtów.
http://www.brit-car.co.uk/product.php?xProd=94318
Podpora wału

Ja od jakiegoś czasu co ważniejsze części zamawiam z UK.
Kup tego średniaka i wytrzyma 100.000km i wyjdzie taniej niż 3 tanie podpory po 30.000 km do wymiany.

sknerko - Czw Lut 23, 2012 21:59

Szersze podpory są firmy Driveshaft Parts ponoć ta firma jest amerykańska i robi zamienniki do JeepówSyntaX jak bym miał czas na kupowanie w GB + koszt przesyłki to tak samo mogę kupić oryginał u nas. Ja muszę kupić z dnia na dzień i dlatego szukam czegoś co mi nie zrujnuje budżetu, druga sprawa jest taka że auto nie jeździ po terenie czasem po łące albośniegu żeby spiąć wiskoze co by się nie zepsuła

[ Dodano: Czw Lut 23, 2012 21:59 ]
Swoją drogą Bermach ma 13mm szerokości

win32 - Sob Lut 25, 2012 12:18

Niestety większość tego co jest na allegro jest 'Ponoć", "Może" albo prawie jak :???: . Jeżeli nie chcesz mieć problemów - wymień same łożysko w podporze na FAG'a

Nie wiem jak wygląda podpora którą posiadasz, ale w większości podpór przypominających firmówkę da się to bez problemów zrobić.

Cytat:
kupowanie w GB + koszt przesyłki to tak samo mogę kupić oryginał u nas

Błąd, u nas marże są tak wysokie że nawet oryginał z U.K wychodzi taniej niż kupować od handlarza . Nie mówiąc o OEMach. :wink:

sknerko - Sob Lut 25, 2012 21:11

win32 napisał/a:
Nie wiem jak wygląda podpora którą posiadasz, ale w większości podpór przypominających firmówkę da się to bez problemów zrobić.

Wygląda tak samo jak te które były w aucie czyli pewnie tak jak oryginał.
win32 napisał/a:
Jeżeli nie chcesz mieć problemów - wymień same łożysko w podporze na FAG'a

A co z osłonami gumowymi czy one nie są potrzebne? czy idzie je jakoś przełożyć z istniejących?

win32 - Sob Lut 25, 2012 21:57

Jak ładnie wyjmiesz i nie zepsujesz to założysz na nowo po wymianie łożyska
kojotedek - Nie Lut 26, 2012 08:23

ja ostatnio kupilem w landstore.pl podróbki, wytrzymały 6000 km - łożyska dosłownie zgniły w środku
gumy były jak nowe, kupiłem łożyska FAG i wszystko lata
łożyska wyszukał mi znajomy który zawodowo zajmuje sie maszynoznastwem, oglądał stare łożyska z tych podróbek - według niego są dwa typy o tych samych rozmiarach i w te podróbki są wkładane takie o mniejszej nośności - producent nieznany

sknerko - Nie Lut 26, 2012 21:45

W landstore.pl mają podróbki firmy Allmakes i nawet przez myśl mi nie przeszło by je kupić. Uważam, że z podróbek to jedynie Bearmach zasługuje na uwagę ale nigdzie nie znalazłem jak długo one żyją w autach
win32 - Pon Lut 27, 2012 08:52

W wielkim jesteś błędzie...

Zarówno Allmakes jak i Bearmach to TYLKO konfekcjonerzy. Możesz od nich kupić tani zamiennik jak również część OEM. Trzeba tylko wymagać informacji od sprzedawcy albo kupować tam gdzie są jasno opisane katalogi.

sknerko - Pon Lut 27, 2012 12:52

win32 napisał/a:
Zarówno Allmakes jak i Bearmach to TYLKO konfekcjonerzy. Możesz od nich kupić tani zamiennik jak również część OEM.
Nie rozumiem tego, kojotedek kupił w landstore.pl podpory, a wiem, że to Allmakes (bo rozmawiałem z nimi i powiedzieli że Bearmacha nie mieli dawno i tylko te w zamienniku mają) i rozleciały mu się raz dwa, a ty piszesz że Allmakes może być podporą która da radę? to skąd wiedzieć co jest w podporze? szczególnie zdalnie przez telefon czy net?
Na Allmakes wszędzie gdzie bym nie czytał to psy wieszali, a o Bearmach nie ma nigdzie jakiś info na temat wytrzymałości. Jak podzwoniłem po sprzedawcach to wszyscy zgodnie twierdzili, że Bearmach jest najlepszym z zamienników ale oni akurat nie maja na stanie. Bearmacha mogę niestety kupić tylko na Allegro. I jak tu być choć w miarę pewnym co się kupuje? Niestety zwyczajnie w tej chwili mnie nie stać na oryginalne podpory, a druga sprawa, jak kupiłbym podpory na jakieś 60-80kkm po czarnym to mi w zupełności wystarczy, bo pewnie wcześniej sprzedam auto. Ponoć na oryginalnych da się zrobić ponad 100kkm nie katując ich w terenie, a ja w terenie nie jeżdżę, czasem po łące lub śniegu co by spiąć napędy i tyle.

win32 - Pon Lut 27, 2012 15:02

Piszę że Allmakes może mieć zarówno badziewną podporę, jak i fabryczną OEM. Obie ma w ofercieTak samo jak Bearmach czy dowolny inny konfekcjoner

Zobacz proszę link celem zrozumienia :
http://www.lrdirect.com/T.../?sfi=TOQ000040

I zwróć uwagę na to ile jest pozycji i jak są opisane :
np :
Brand: ALLMAKES | Source: ALLMAKES
Quality: Replacement Part

Brand: GKN | Source: ALLMAKES
Quality: Branded Original Equipment

Brand: LAND ROVER | Source: ALLMAKES
Quality: Original Part from Land Rover UK

Brand: LAND ROVER | Source: LAND ROVER
Quality: Original Part from Land Rover UK

Wszystkie pochodzą od ALLMAKES (poza ostatnią) - bo to tylko konfkcjoner. Istotne są pola BRAND i Quality.

Pierwsza z nich to tani zamiennik który gdzieś odkupują i sprzedają pod swoim brandem.
Druga to OEM. Produkcja GKN taka sama jaką land rover daje do aut w fabryce, z tym że nie ma loga LR na pudełeczku (takie samo łożysko FAG itp)
Trzecia to oryginał LR sprzedawany przez ALLMAKES,
Czwarta część prosto z magazynów LR.

Różnią się ceną i opisem. Skąd masz wiedzieć w Polskim sklepie , tego ci nie powiem, trzeba maglować sprzedawcę lub szukać rzetelnego katalogu. Tak to właśnie wygląda :) , i takie dylematy jak twój są powodem że przestałem kupować w PL.
Ceny takie same, a niekiedy lepsze , towar lepszej jakości i w 100% wiem co wybieram i za co płacę...

SyntaX - Pon Lut 27, 2012 17:07

Oryginał podpory i co ważne oryginał krzyżaczki bo jedno ma duży wpływ na drugie u kolegi są od nowości na liczniku 137.000Lander 2003r.
Szarpiesz tym i ani drgnie.
duperele możesz wsadzać zamienniki ale elementy napędowe to zamawiaj albo oryginał albo dobry zamiennik z UK.
Ew. jak masz starą podporę i dorwiesz łożysko to mam dostęp do prasy i mogę zacisnąć jak ktoś potrzebuje, ale musiał byś mi to posłać.

sknerko - Wto Lut 28, 2012 09:19

Mechanik mi załatwił te FAGa łozyska po 30pln :mrgreen: będą wciśnięte a gumy przełożone. Te z Transita zardzewiały tak ze się rozpadły i az cieżko było zdjąć je.
AAND - Sro Kwi 11, 2012 21:59

Nie wiem czemu u kolegi syntax, taka niechęć do kupowania w polsce ?

Co do marż, to nie wiem czemu rozmowa o kupowaniu w Landstore a nie u mnie, ja ledwo co żyje, marża buja się koło 20 % co uważam przy kosztach transportu allergo itp nie jest wcale duża, a też staram się nie sprzedawać śmieci jak to robi konkurencja.

Jak raz się sparzę na cześći to raczej jej nie zamawiam, no chyba, że klient chce poprostu bubel tak jak to było na przykład z podporami britpart, gdzie zrobili je pod oryginał, a łożyska w nich były FHQ :) takie fag tylko pisane inaczej :)

niestety podpora orygnialna GKN z łożyskiem fag musi kosztować w PL koło 160 zł sztuka, a tu jak klient dzwoni, i mówię, że podpora to 160 zł sztuka to jakby chciał mnie zjeść i pytanie czy nie ma czegoś tańszego !

co do podpór z szerszą bierznią, to miałem takie, ogolnie nikt nie narzekał, ale ta szersza strona to troszę pic na wodę, wewnętrzna bierznia jest szersza, zewnętrzna jest taka sama, czyli łozysko i tak ma 13 mm, chwyt marketingowy czy cos ?

Co do podpór bearmach, to sam niestety osobiście nie mam dobrego zdania 15-30 tyś km i koniec, czyli ogólnie raczej kazda tyle wytrzyma, chyba że jest to biritpart(zdarzało się że nie wytrzymały tygodnia, no chyba że akurat jakiś nieudany mechanik zakładał podpory młotkiem:)) i tam była wina.


Co do brandowania, to faktycznie najlepiej kupować OEM-y, raczej nie ma porblemów z jakością, chyba, że np. Firma X produkuje przewody do wspomagania na 1 montaż czyli jest dostawcą na 1 montaż auta i również chwali się tym że jest dostawcą na 1 montaż sprzedając np. klocki, sprzęgła itp, a cały czas używane jest określenie jako OEM manufacturer, a raczej nie powinno ... z 2 strony firma jest dostawcą ale tylko przewodów :)

SyntaX - Sro Kwi 11, 2012 23:22

Nie tyle niechęć co matematyka i zdrowy rozsądek.
Skoro zamienniki które robią 15.000-30.000 kosztują z przesyłką 80-90zł a oryginał GKN z UK z przesyłką 160zł to dla mnie wybór wydaje się oczywisty.
GKN 100.000 bez dotykania zrobi i to jest ta subtelna różnica.
Do tego doliczyć koszty robocizny i czas.

Można sobie czasem kupić jakiś zamiennik typu lampy plastiki, elementy wnętrza, ale kluczowe dla trwałości i bezawaryjności podzespoły to tylko oryginał.
To się po prostu opłaca.
Problemem u nas jest chora polityka rządu i drakońskie obciążenia firm różnymi opłatami i kosztami dodatkowymi prowadzenia działalności i to one powodują że firmy z Polski uciekają w tanie zamienniki tnąc koszty własne.
Do tego nasze pensje są jakie są.
Jesteśmy biedalandem Europy.

win32 - Pią Kwi 13, 2012 00:20

AAND napisał/a:
Nie wiem czemu u kolegi syntax, taka niechęć do kupowania w polsce ?


Nie tylko SyntaX ma niechęć do Polskich dystrybutorów. Ja też elementów do remontów planowanych i modyfikacji w kraju nie kupuję.
W U.K dostaję lepszy towar, lepszą obsługę, lepszy wybór i jest wszystko czego potrzebuję.
U nas o połowie rzeczy które kupiłem w U.K nikt nie słyszał, albo łaskawie zdecydował by się je sprowadzić na zamówienie, sklepy mają kiepskie katalogi, złą informację o produktach - zobacz chociażby jak jest opisany katalog LRDirect.com, przytoczony wyżej.
Brit-Car.co.uk ma każdą nawet najmniejszą podkładkę do LR'a, przy sporej liczbie produktów są zdjęcia. Solidne wyszukiwarki, pewne stany magazynowe. Profesjonalne śledzenie statusu zamówienia, o nic nie trzeba się upominać - to firma dba o kontakt z klientem, a nie odwrotnie. To poziom do którego sprzedawcom w PL baaaardzo daleko.

Pomijam w krajowym podejściu dość często chamskie podejście do klienta połączone z brakiem wiedzy sprzedającego...
Jeden z wiodących sklepów LR w Polsce właśnie dzięki takiemu podejściu wyzbył się klienta. Współpracowałem z nimi od 2008 roku, kasy zostawiłem nie mało - w zamian za to otrzymałem pogardliwe podejście i brak kompetencji. Bo jak inaczej nazwać nieumiejętność podania ceny produktu, przerzucanie ryzyka kursowego na klienta, albo oczekiwania gwarancyjne do U.K (my to odeślemy do Anglii, jak oni odpowiedzą to Panu wymienimy... ), mityczną politykę rabatową itd.

Generalnie doszedłem do tego etapu że nie mam ochoty za swoje pieniądze być robiony w wałka i traktowany jak natręt który czegoś oczekuje...

Obecnie świat jest mały, i do czasu aż krajowi handlowcy się o tym nie przekonają że nie mają monopolu i nie są pępkiem świata - a co za tym idzie nie zmienią podejścia. podejrzewam że tak będzie coraz częściej

AAND - Sob Kwi 14, 2012 13:53

Win32, a czemu nie spróbowałeś kupować u mnie ? mamy co tydzień dostawę z UK, czyli części nawet zamówione 2 czwartek dochodzą do nas w weekend, bezpośrednio współpracuje z firmą bearmach, z britpartem oraz allmakes przez pośrednika, chociaż ostatnio bearmach stara się i zmienili swoją politykę cenową.

na magazynie mamy masę części, głownie freelander gdzieś w 70 % a reszta też się rozrasta... mam legalnego microcata i nie ma części która jest nie do zdobycia :)

na oryginalne części z LR potrzeba w UK 2-3 dni robocze, czyli jak są zamówione do wtorku to w weekend są u nas. :)

a ceny w/g mnie do oferowanej jakości to uważam, że ciężko będzie innej firmie konkurować z nami.

ceny jakie masz na lrdirect czy innych sklepach to ja je mogę dać w polsce z pl vatem, czyli ogólnie zarabiam mniej niż duże firmy u nas vat 23 %

A co do dystrybutorów, to im się nie dziwię, że mają troszkę wylane, wolą grubiznę, a tu właśnie jest miejsce dla takiej firmy jak moja :)

win32 - Sob Kwi 14, 2012 18:32

Nie próbowałem kupować u ciebie bo twoja oferta nie zawiera nawet niewielkiej części tego co wstawiałem do auta w przeciągu ostatnich kilku miesięcy, a jak już coś jest to są to słabe zamienniki (których nie uznaje). Korzystam tylko O.E albo GEN :wink:

Ja się bawię bez kompromisów. Wymieniam elementy z przyległościami czy tak jak rozrząd nawet ze śrubami mocującymi rolki napinaczy i prowadzące, nowe sprężyny napinacza, rolki, paski , podkładki itp. U ciebie tego nie ma...

Pompy Oleju nie ma nie mówiąc o akcesoriach z których masz tylko uszczelkę.

Części układu żarowego który wymieniłem w całości też nie masz. Świece tylko w zamienniku, przekaźnika brak. Uszczelki króćca wody brak, ręcznej pompki paliwa brak, zacisków przewodów paliwowych brak...

Ostatnio zamawiałem przewód do PAS pompa - przekładnia , u ciebie brak , zbiorniczka wyrównawczego PAS brak, o-ringów brak.

Mogę tak wymieniać w nieskończoność. :(

Powiesz, "mogę ci zamówić" - oczywiście, tylko w takim wypadku jaki mam powód aby to robić przez pośrednika ?

Twoja firma nie jest mi w stanie zapewnić obsługi. Oczywiście ja cię rozumiem - prowadzisz biznes i handlujesz tym co najlepiej ci schodzi (a najlepiej schodzą tanie zamienniki), bo utrzymanie magazynu też kosztuje.
Niemniej obfitością oferty raczej nie uda się dorównać sklepom U.K - A tacy jak Ja (a jest nas trochę i oby było coraz więcej) potrzebujemy oferty kompletnej, w jednym miejscu , wymagamy za swoją kasę jakości i to zarówno towaru jak i obsługi - kto to spełnia wygrywa. :wink: i czasem nawet warto dopłacić za to parę złotych :cool:

AAND - Nie Kwi 15, 2012 12:26

nie wiem, czy próbowałeś się w jakikolwiek sposób skontaktować ale w wielu rzeczach jesteś w błędzie,

oferujemy 2 typy produktów, tanie i oem, jeśli chodzi o elementy rozrządu to tylko oem, może mój sklep mylisz z konkurencją, która często nie wie co sprzedaje...

pompy oleju do freelka to mamy do każdego silnika (1.8, 2.0 tcie, td4, v6) od ręki z półki, pompy wspomagania również, więc chyba mylisz sprzedawców,

ba nawet mamy takie rzeczy jak chłodnica oleju do 2.0 tcie noweczka, przewody olejowe itp

świece żarowe mamy zamienniki i BERU, cały czas, pzekaźnik do td4 od ręki z półki oryginał LR, więc chyba napewno mylisz sprzedawców !

jeśli chodzi o uszczelnienia to nie bawię się w zamienniki bo nie ma sensu

a co do ściągnięcia części, to jak powiedziałem mogę zaoferorać ceny takie same jak sprzedawcy angielscy, a jak legalnie prowadzisz działalność to raczej lepiej i wygodniej mieć fakturę polska... no chyba że działasz jak to się mówi prywatnie.


po 2 jak myślisz że lr direct ma wszystko co sprzedaje u siebie na półce to jesteś w błędzie, oni tam mają o tyle komfort że w ciągu dnia mogą to mieć... a jedyne co mają dość dobrze to przepisane numery katalogowe z zamienieniami numerów katalogowych, ja też mogę wystawić każdy drobiazg na sklepie i czas realizacji wydłuży się tylko do 3-4 dni roboczych, a skupiam się na tym co jest na półce od ręki.

a lrdirect to nie pośrednik ? bearmach, britpart, allmakes i land rover to nie są pośrednicy, gdzie bearmach, britpart, allmekes też są pośrednikami cześci land rover.

więc te sklepy są podobnie zaopatrzone jak mój, tylko że my mamy dostawę co tydzień a oni codziennie...



twierdzisz, że nie jestem w stanie zaoferować poziomu usług, a nawet nie próbujesz, w/g mnie jeżeli mogę dać cenę taką samą za jaką można kupić w uk, a możesz miec towar często szybciej, to chyba warto spróbować,

ja nie handluje dziadostwem, dużo konkurencji owszem, a jezeli mam dziadostwo w ofercie takie jak np podpory wału firmy britpart to tylko dlatego, że właśnie konkuerncja zmusza do tego, ja próboje zawsze oferować oem-y ale to klient wybiera co chce a u mnie przynajmniej jest to świadoma decyzja

na allegro użytkownik aand, oraz landroverowy_pl to moje sklepy reszta to konkurencja, a oni naprawdę często sprzedają części bez absolutnej wiedzy co sprzedają!

win32 - Nie Kwi 15, 2012 12:59

Kolego, wlazłem sobie w linka którego masz pod każdym postem - twój sklep? , to pokaż mi gdzie masz w tym sklepie to o czym piszesz...

Kontaktować się nie próbowałem - wlazłem na stronkę , która jest wizytówką twojej firmy i lipa, nie ma tego czego szukam - więc jesteś skreślony. To że masz na półce a ja się dowiem o tym przez telefon, maila, albo gołębiem pocztowym mnie już nie bawi - za duża strata czasu.
Do anglika wchodzę, wbijam numery, zamawiam, płacę - zapominam i czekam na paczkę.

Ja w twoją wyszukiwarkę wstawiłem numery które mam na zamówieniu ze sklepu U.K - A napis jaki widzę to " Brak wyników" -czyli cienko.

Cytat:
pompy oleju do freelka to mamy do każdego silnika

Pokaż w swojej ofercie. Tak jak mówię, nie interesuje mnie to czego nie widzę w ofercie. Bo jak szukam części - to nie wydzwaniam, nie wypisuję setek maili. Nie mam na to czasu.
Kod:
wiece żarowe mamy zamienniki i BERU, cały czas

Pokaż. Tu masz jakieś BERU ? Gdzie ?
http://www.landroverowy.p...ka-uklad-zarowy

Widzę dwie rzeczy . Do TCIE masz jakiś zamiennik BM i tyle. To że masz w szufladzie, albo na półeczce mnie nie interesuje - szukałem nie znalazłem. Konkurencja miała i tam kupiłem...

Cytat:
a jak legalnie prowadzisz działalność to raczej lepiej i wygodniej mieć fakturę polska... no chyba że działasz jak to się mówi prywatnie.

Nie mam żadnej działalności - po prostu remontuje sobie samochód w liczbie sztuk jeden. Prywatnie.

Cytat:
po 2 jak myślisz że lr direct ma wszystko co sprzedaje u siebie na półce to jesteś w błędzie

A czy ja tak gdzieś powiedziałem ? Mnie nie interesuje co on ma na półce, tylko jak szybko będę miał to u siebie bo jak sam piszesz ->tylko że my mamy dostawę co tydzień a oni codziennie... . A jak do tej pory Anglicy wyrabiają się szybciej niż miejscowa konkurencja :wink:

AAND - Nie Kwi 15, 2012 13:06

http://allegro.pl/land-ro...2217389427.html

http://allegro.pl/land-ro...2247792107.html

http://allegro.pl/land-ro...2275127963.html


sklep jest cały czas w fazie testowej, do końca roku będzie tak jak powinno być,
staram się nie sprzedawać czegoś czego nie mam od ręki, też dlatego na allegro może być więcej przoduktów niż w sklepie, ale to się zmienia na bierząco.


może czasami warto zadzwonic :)

win32 - Nie Kwi 15, 2012 13:11

Co do większej oferty na Allego - dla mnie przegrywasz . Nie kupuję części na allegro, nawet ich tam nie szukam. ;) (kilka razy się tam na samym początku przejechałem, za dużo obecnie tam tandety)

Strony internetowe są wizytówką firmy - interesuje mnie to co jest tam, nie na allegro z którego nie korzystam. Jestem zainteresowany jaki obraz twojej działalności przestawia twoja wizytówka - po tym oceniam czy warto się z tobą kontaktować, wysyłać ewentualne zapytania o mocno specyficzne elementy itp. Kiepsko zorganizowany sklep w którym są głównie zamienniki odpada w przedbiegu.
Jak wspomniałem na dzwonienie wypytywanie, wypisywanie maili nie mam zbytnio czasu i ochoty.
Teraz są czasy e-commerce.Wchodzę ,wybieram, zamawiam, płacę . Szybko, sprawnie, bezboleśnie. :mrgreen:

Cytat:
mogę dać cenę taką samą za jaką można kupić w uk, a możesz miec towar często szybciej, to chyba warto spróbować,


Proszę bardzo - twoja szansa, bo na stronie tego nie masz , przedstaw mi ofertę. :)
-Jak szybko?,
-za ile?
-Zapłacę szybkim przelewem?,
-Zapłacę kartą?
-Zagwarantujesz niezmienność ceny od momentu zamówienia? (tj. otrzymam w takiej cenie jaką zaoferujesz - czyli po kursie GBP-PLN z dnia zamówienia, a nie z dnia dostawy.)
Interesuje mnie tylko ORI..

Elementy mojego zawieszenia przedniego :

1 x BFA6002 MONROE CAMBER ADJUST PINS FREELANDER (P)
2 x RNX100101 -> Górne mocowanie kolumny McPhersona wraz z łożyskiem zwrotnicy i nakrętkami
2 x RNC100120 -> Talerzyk mocujący górną część sprężyny.
2 x AP7162L -> Guma mocowania amortyzatora.
2 x RYF10013L -> Podkładki mocowania sprężyny
1 x QJB100230 -> Lewa końcówka drążka kierowniczego
1 x QJB100220 -> Prawa końcówka drążka kierowniczego
2 x EGP1338 -> Nakrętka mocowania amortyzatora (górna)
2 x RNF10001L - Podkładka mocowania amortyzatora (górna)
2 x RNE10001L -> Osłony gumowe amortyzatora (jak na zdjęciu poniżej)
2 x RYF10013L WASHER SPRING MOUNTING FRONT F/L (G)